[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Internet Europa


Gast Freddepet

Recommended Posts

Gast Freddepet

Sinds half Maart 2011 biedt T-Mobile haar abonnees een flat-fee aan voor internet in europa. Voor slechts €9,95 per maand kun je onbeperkt gebruikt maken van internet in geheel Europa. Boven de 500Mb wordt wel je snelheid verlaagt, maar je kunt dan wel online blijven!

Voor meer info, klik hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En weet iemand hoeveel 500mb is per maand:confused:

Ik heb echt geen idee wat je daar van kan verwachten.

Is dat 1 x per dag het forum hier lezen of kan je elke avond een uurtje of 2 internetten voor 't langzamer gaat worden.

Nee is de hoeveelheid die je`download´ als je een site bezoekt. Heeft niks te maken met een maand of iets dergelijks dacht ik. Verbeter me als het fout is .

grt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

500 mb is niet veel, paar U Tube's bekijken en je bent er al. Ik gebruik ruim 5000 per maand, en dat is enkel fotoos en een paar filmpjes laden en gewoon internetten.

moet ook extra betalen als ik over 5500 mb ga, wat weleens gebeurde, en dan word je pas echt gen....omen.

Even verder gesnuffeld, ze zijn niet echt goedkoop.. 2000 mb kost nogal wat, betaal hier 65 $ voor de 5500 mb, en de andere is $80 voor onbeperkt.

Je koopt per maandMin, Sms of MbBedrag per maandBeltarief minuut, sms, mms of MbMobiel internetRelax inclusief mobiel internetTarieven zijn inclusief btw. Gesprekken worden naar boven afgerond en berekend per hele minuut. Bekijk de T-Mobile Relax prijslijst (pdf, 196 Kb) voor gedetailleerde tariefinformatie en tariefvoorwaarden.

Onder Bellen in het buitenland vind je de tarieven voor bellen, sms'en, internetten en meer per land.

Relax 6060€ 12,50€ 0,21€ 9,95€ 22,45BestelRelax 130130€ 19,50€ 0,15€ 6,95€ 26,45BestelRelax 190190€ 25,-€ 0,13€ 6,95€ 31,95BestelRelax 250250€ 29,50€ 0,12€ 6,95€ 36,45BestelRelax 330330€ 35,-€ 0,11€ 4,95€ 39,95BestelRelax 450450€ 45,-€ 0,10€ 4,95€ 49,95BestelRelax 600600€ 60,-€ 0,10€ 4,95€ 64,95BestelRelax 750750€ 75,-€ 0,10€ 4,95€ 79,95BestelRelax 10001000€ 95,-€ 0,10€ 4,95€ 99,95BestelRelax 15001500€ 135,-€ 0,09€ 4,95€ 139,95BestelRelax 20002000€ 165,-€ 0,08€ 4,95€ 169,95Bestel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Nou ik heb gebeld met Tmobile, maar ze wijzen het af voor hun vaste klanten ik heb dus verschillende nummers bij tmobile en een datastick en ze zeggen doodleuk het is voor nieuwe klanten of zakelijke klanten kunnen het opwaarderen, nou dus als vaste trouwe klant word ik dus in de hoek gezet, geeft niet 1 telefoon loopt af in oktober en mijn data loopt af in November en dan mogen ze bij Tmobile 3 x raden wat ik met mijn telefoonaansluiting ga doen, ik denk Tmobile goed zo en tot ziens.

Tja, dat heet "de heet de eigen glazen ingooien". Het motto is: als je maar "binnen" bent, de rest is niet belangrijk.:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumlid

Zit er sterk over te denken om dit te nemen. mijn abonnement bij vodafone loopt per 1 september af.

Heb al veel rond gekeken maar voor mobiel internet in het buitenland kan ik eigenlijk niet echt een goedkoper

alternatief vinden.

Vind de 500mb wel aan de lage kant, als je er door bent dan een snelheid 64kbps :banaan: stenen tijdperk dus.

Is er hier al iemand die ervaring heeft met dit abonnement?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ook ik heb van T-mobileEuropa internet via een usb stick (Dongel) en het bevalt super goed.

De snelheid is super en het aantal MB merk je nauwelijks dat de snelheid omlaag gaat.

Ook ik ben een vaste klant en kreeg zonder problemen eeen USB stick gewoon via internet besteld.

Gr.Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Ik heb gewoon een mobiel met internet. Werkt prima, meer heb je in mijn beleveig niet nodig.

Okay: een goeie mobiel dan. Iphone of iets van HTC of Samsung. Zit het altijd wel goed. In ieder geval voor emailen en een beetje surfen. Wil ik meer: dan doe ik dat huis wel.

Kijk ff bij aanbieders naar buitenlandbundels voor data. Is niet overdreven duur en je komt er en heel end mee.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb voor mijn man een ismart abbo bij tmobile gehaald. Dit is met 1g aan intermet in ned. Daarbij heeft hij voor 10 euro p maand 500mb int in het buitenland, ga je over die.500 mb, ga je niet meer beyalen maar je snelheid wordt langzamer.

Hij heeft dit nu al 4 maanden en altijd overal goed bereik.

Sent from my GT-I9100

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

Ook ik ben nog steeds tevreden over internet Europa bij tmobile. Ik heb een i300 abonnement van 2008 en daar zit voor nl onbeperkt internet in. Ook heb ik tmobile family, ook nog voor €9,95. En mbt internet Europa: heb nog geen snelheidsverlaging meegemaakt. Tegen de tijd dat tmobile data verbruik doorkrijgt vanuit buitenland is de maand alweer voorbij. Dus geen lagere snelheid!! Ook bestaande klanten kunnen internet Europa nemen hoor, maar hebben ze liever niet ivm hoge kosten! Dus wordt het niet gepromoot, eerder afgeraden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
Gast peter-opc

Eerlijk gezegd na 3 jaar internet Europa van T-mobile via een dongel super tevreden geweest. Werkte heerlijk overal waar ik stond internet.

Nu ga ik een nw. fase in en heb ik een Samsung Mega genomen met 5 Gb en internet Europa 500Mb.

Ga proberen de Mega als Hotspot te gebruiken voor de Laptop maar weet nu al dat er vette problemen komen met de stroomvoorziening van de Mega.

Deze is wel heel erg snel leeg qua accu voorziening.

Verder is de Mega een heerlijk apparaat hoor! prachtig groot scherm helder en grote letters om te SMS-en.

Dus ga ik een verloopstekker met meerdere aansluitingen installeren kijken of deze omvormer het gaat trekken.

Eigenlijk heb ik nu al spijt dat ik dit contract heb opgezegd, (Dongel).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Is ook wel zo, anders blijf je ook stil staan.

Zolang ik nog bijna iedere avond thuis ben blijf ik bij m'n simpele telefoontje; maar onze jongens zijn iets beter bij de tijd dan pa zeg maar. Daarbij valt het me op dat er iedere avond twee van die smartphone's aan de lading liggen, terwijl mijn simpele ding dat één keer per twee weken nodig heeft. Het kan verkeren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Is ook wel zo, anders blijf je ook stil staan.

Zolang ik nog bijna iedere avond thuis ben blijf ik bij m'n simpele telefoontje; maar onze jongens zijn iets beter bij de tijd dan pa zeg maar. Daarbij valt het me op dat er iedere avond twee van die smartphone's aan de lading liggen, terwijl mijn simpele ding dat één keer per twee weken nodig heeft. Het kan verkeren!

Is waar, maar je 'simpele' (tegenwoordig ineens dumb-phone genoemd) kon alleen maar bellen en wat sms'en.

Meer mogelijkheden kost ook meer elektra.

Maar jullie hebben wel een punt: de accu is verreweg de grootste beperking van de telefoon (en bv de elektrische auto).

Vind een accu uit die 10 x zoveel capaciteit heeft als de huidige generatie batterijen en je kunt de verbrandingsmotor op de schroothoop van de geschiedenis gooien.:ja:

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

Ik heb bij Vodafone nu een Abo waar ik gratis een Mulitsim bij kan krijgen. Heb een 4G hotspot gekocht. Daarmee maakt mijn laptop dan verbinding en kan gewoon mijn telefoon blijven gebruiken. De Multisim is een extra simkaart waar een ander nummer aan gekoppeld is die gewoon van alle tegoeden van het hoofdnummer gebruik maakt. Ik heb de Multisim nog niet binnen, dus kan er nog niets over zeggen. Ik heb trouwens 10Gb nationaal en 1Gb in Europa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In belgie heb je heel andere abonnementen,

data in het buitenand is ontzettend duur (0,50€ per mb).

Er is 1 provider (mobile vikings) met een andere opzet, prepaid kaart met veel data en beterkoop data in het buitenland (0,15€ per mb).

Daar ik zelden telefoneer of sms maar wel wat data verbruik is dit voor mij voordeliger.

Maar ik hang de laptop ook enkel aan het internet als ik in belgie zit, dan heb ik mijn data die in het abbo zit.

In het buitenland ga ik via de smartphone, en beperk ik me tot mail en whatsapp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb al een tijdje Vodafone red Zaken met 4gb binnenland1gb buitenland en ben pas 1 keer (op de 30ste) over mijn bundel heen gegaan, en dat is gelijk het grootste nadeel je kan hem bij Vodafone niet zo instellen dat je binnen je bundel blijft en daarna blokkeert. dus als ik een melding krijg 80% verbruikt gaat hij uit.

Voor de rest duur maar goed.

Ik heb een HTC met Android. Dan kun je wel een limiet instellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden