[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Uitstel van betaling voor Procolor Logistiek BV


Gast Cortrans

Recommended Posts

Uitstel van betaling voor Procolor Logistiek BV [TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]image-9387.jpgNieuwsartikel geplaatst op 24.01.2012, 17:22 door de redactie

BODEGRAVEN - Procolor Logistiek BV, gevestigd aan de Portugalweg 2-F te Bodegraven, verkeerd sinds vrijdag 20 januari in surcéance van betaling. Dit heeft de rechtbank van Den Haag dinsdagmiddag aan Transport Online bevestigd.

Bij het bedrijf werken, volgens de website van het bedrijf, 40 medewerkers. Waardoor het bedrijf in de problemen is gekomen is niet bekend. Het is niet de eerste keer dat eigenaar Jacob van Elk in de problemen is geraakt. Op 25 mei 2010 ging het bedrijf Elk Logistiek uit Woerden failliet en startte vervolgens met de naam Procolor Logistiek door. En tien jaar daarvoor ging de eenmanszaak van Elk ook failliet.

Procolor Logistiek is actief in meerdere soorten van transport zoals onder andere het transport van medische en farmaceutische apparatuur. Maar ook pallet- en koelvervoer behoort tot de werkzaamheden. Daarnaast verzorgen zij ook een stukje op- en overslag.[/TD]

[/TABLE]

http://www.transport-online.nl/site/transportnieuws/index.php?news=9387#.Tx8BB_nh4xQ

Ik plaats hem maar vast in dit topic, aangezien de eigenaar Dhr. van Elk zich nogal thuis voelt hier..............:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja was hem net aan het opzoeken. Is deze pipo http://www.chauffeursforum.nl/bedrijven-die-failliet-zijn-gaan/26671-van-elk-logistiek-woerden-failliet.html

Denk dat je er goed aan hebt gedaan deze hier te plaatsen. Met Jaap van Elk aan het roer........

Dit begint toch ook een manneke te worden die om het jaar een spoor van ellende achterlaat. Maar gelukkig ligt het niet aan hem :nee:. De economie loopt terug, grote opdrachtgever vertrekt, personeel was altijd ziek, etc. Het is bijna aandoenlijk om die man aan te horen. Wat een baal hooi. Wacht maar af, mijnheer begint gewoon weer opnieuw. Ik denk ergens vanuit De Meern. Bodegraven en Woerden heeft hij inmiddels wel gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Bjam (mijn knuffie) had bijna een jaar bij Procolor gereden. Alleen maar nachtdiensten. Nooit geen problemen gehad. Op een gegeven moment werd er aan hem gevraagd of hij donderdag en vrijdag wilde invallen in de dagdienst wegens ziekte. Ok, geen probleem. Ondertussen heb ik nog een maandagnacht gereden omdat ze ff omhanden zaten. Prima, ik kon goed met de de baas van de planning opschieten (Arco) en die was ook goed voor zijn personeel, vooral toen die Jaap nog in het ziekenhuis lag liep alles op rolletjes. Maar goed ik dwaal af.

Ik reed die 2 dagen met Bjam mee omdat ik meer thuis ben in de distributie en de aanverwante app. die erbij zit. Om een heel lang verhaal kort te houden, bjam gaf aan dat ivm zijn knie de distributie niet aan kon maar dat we de vrijdag nog wel wilde rijden om hem uit de brand te helpen.

dit is doorgegeven aan die Jaap, en die heeft op vrijdagmiddag (we moesten nog 1 adres afleveren en dan waren we klaar) om een uur of 3 Bjam gebelt om te vragen of hij voortaan de dagdiensten wilde draaien en dat hij gehoord had dat Bjam dat niet wilde vanwege zijn slechte knie. Dus je voelt hem al.....Bjam zei nee. de nachtdiensten is geen probleem........de dagdiensten wel. teveel in en uitstappen. dan heb ik geen werk meer voor je, en die jaap hing de telefoon op. op maandag belde die jaap nog ff op en deed weer dat voorstel. voor de nacht was hij te duur geworden (kreeg het zelfde betaald als iemand die alleen B had....dus te duur???) en hij vond dat de nachtdienst hetzelfde was als de dagdienst (nachtdienst 4x in en uitstappen, dagdienst gemiddeld 20x...........hetzelfde???).

na 2 maanden (ipv 1) pas uitbetaling.

die groene combi van cargo boss was gekocht door procolor en na verloop van tijd overgestikkerd naar procolor, maar wel de kleuren van cargo boss behouden.

ik geef je op een briefje (bij deze dus) dat E.L.S. over 1 of anderhalf jaar weer failliet is. op die manier hoeft hij namelijk al zijn werknemers niet in vaste dienst te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

geen flauw idee wie tom koster is. hij heeft vroeger wel gereden bij bontrans in r'dam dacht ik, en volgens mijn knuffie ook nog bij van elk op de wagen. arco zat namelijk te twijfelen (dat bjam nog bij procolor werkte) of hij weer op de wagen zou gaan om de kosten te drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen flauw idee wie tom koster is. hij heeft vroeger wel gereden bij bontrans in r'dam dacht ik, en volgens mijn knuffie ook nog bij van elk op de wagen. arco zat namelijk te twijfelen (dat bjam nog bij procolor werkte) of hij weer op de wagen zou gaan om de kosten te drukken.

Niet Tom Koster, maar Ton Koster. De voorloper van de huidige failliet-doorstart praktijken. Ging in 1990 al voor de 1e keer failliet. Daarna nog 4 keer als ik het goed heb. Maar renteniert al een jaar of 10 in Portugal.

Dacht dat bij hem een planner werkte die Arco heette. Zo vaak hoor je die naam niet. Had ook op de auto gereden maar had een gummi-rug en is daarom planner geworden. Zal nu een jaar of 45 zijn denk ik. Die Arco dan hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arco komt idd van bontrans waar hij chauffeur was. Daar vandaan is hij naar van Elk gegaan op de planning.

Ik ken hem nl en aan zijn plan kwaliteiten is helemaal niets aan te merken

inderdaad. Ik heb Arco ook als planner mee gemaakt in de tijd dat ik bij Bontrans reed. De beste van het planteam dat daar zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

toen die van elk in het ziekenhuis lag, liep alles op rolletjes. salaris op tijd enz. van elk kwam voor het eerst op de zaak zijn neus erin steken, en alles liep meteen in het honderd. rond die tijd ging er ook een grote klant weg bij procolor. ik wil niet veel zeggen, maar toeval???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niet Tom Koster, maar Ton Koster. De voorloper van de huidige failliet-doorstart praktijken. Ging in 1990 al voor de 1e keer failliet. Daarna nog 4 keer als ik het goed heb. Maar renteniert al een jaar of 10 in Portugal.

Dacht dat bij hem een planner werkte die Arco heette. Zo vaak hoor je die naam niet. Had ook op de auto gereden maar had een gummi-rug en is daarom planner geworden. Zal nu een jaar of 45 zijn denk ik. Die Arco dan hè.

sorry, typte te snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Arco komt idd van bontrans waar hij chauffeur was. Daar vandaan is hij naar van Elk gegaan op de planning.

Ik ken hem nl en aan zijn plan kwaliteiten is helemaal niets aan te merken

klopt. arco is een planner 1ste klas :ok:.

helaas met de verkeerde gaan samenwerken. maar dat kon arco niet weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden