[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Wil met rijbewijs c halen + jullie Advies


starter2008

Vraag

  • Forumlid

Hoi,

Even voorstellen. Ik ben ray woon in Amsterdam. Leeftijd 25, heb contactlezen altijd nodig (verziend ongeveer -8 links en rechts). Opleiding ict niv 2+3

Ik heb een rijbewijs B gehaald op 25-5-2003. 4,5 jaar in bezit. Rij 1 keer per week met de auto. Reis duur retour 30min. Ik kan niet echt zeggen ik heb veel ervaring. Ik ben in het algemeen rustig in het verkeer, behalve als ik haast heb thumbsup.gif. Met Voor-in en achteruit parkeren heb ik te maken. Ik File parkeer zelden.

Ik las dat certificaten gehaald moet worden Verkeer, Techniek en Administratie. Verkeer is volgens mij net als Rijbewijs b. Als dat niet is hoor ik dat graag.

Ik heb Totaal geen idee wat ik kan verwachten bij Techniek en Administratie. Ben meest bang dat ik moeite ga krijgen met Techniek en administratie, omdat ik niet denk ik Technisch ben en wiskunde is ook mijn zwakste vak.

0. .Welke stappen moet er precies eerst gebeuren, voordat ik met mijn CCvb en praktijk kan starten. (Ik las namelijk over de medische keuring, dat als je niet voldoet aan ... Je rijbewijs c kan vergeten.)

1. Welke vooropleiding is nodig.

2. Wat Vakken pakket is nodig.

4. Is Verkeer, Techniek, administratie boeken die je moet leren.

5. Hoe blz heeft Verkeer, Techniek, admin.

6. Hoe wordt verkeer, techniek, administratie toetsen afgenomen

7. Welke theorie + praktijk school raden jullie me aan.

8. Wat is salaris van een beginnende Chauffeur.

Momenteel partime als magazijnmedewerker. Wil fulltime werken als chauffeur in bouw lijkt mij wel relax. Ik wil dus een rijbewijs C halen met CCvb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0