[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

lijst parkeerplaatsen voor aanhangers


Gast combidriver

Vraag

Gast combidriver

ik heb een eigen lijst gemaakt met parkeerplaatsen waar je je aanhanger (tijdelijk) kunt afkoppelen. Mocht iemand nog nieuwe plaatsen weten of wijzigingen hebben, schroom niet, en plaats ze maar.

Alleen hoe krijg ik deze hier geplaatst?????

aanhanger parkeerplaatsen Nederland.pdf

bewerkt door combidriver
pdf tegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
Gast combidriver
Dank u, soms verdomd makkelijk, vooral als je ergens niet bekend bent. Hou over het algemeen wel in de gaten waar de aanhangers van de collega's staan.

en mocht je plekjes weten, die nog niet op de lijst voor komen, horen we het graag Marcel :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast combidriver
Misschien toevoegen afslag Purmerend Noord op het viaduct boven de A7?

Handig lijstje verder, zie er al zo drie staan waar ik erg blij mee ben :ok:

en daarom heb ik hem geplaatst JP, en jou tip, heb ik in mijn privé lijstje toegevoegd :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast trucker10

Of er moet iemand van het beheer / admins een Word , Excel lijst bijhouden en deze af en toe eens updaten met de aangedragen plaatsen van de andere rijders .

Ik heb nog niet gekeken wat mogelijk is qua upload naar het forum .

Even op de vriend(en) van het forum rekenen of deze het in de ideeënbusje willen steken :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast trucker10

Gyydo , perfect :ja:

ik heb nog even tekst naar kolommen gedaan en na de komma een nieuwe kolom genomen .

Ik zal de komende dagen eens kijken om der een filter op te zetten dat je bij wijze van spreken " al " typt en alles wat daaraan voldoet als keuze mogelijkheid krijgt , dan wel voor wie de macro's heeft aanstaan daar ik dat via VBA oplos .

Lijst van parkeerplaatsen.xlsx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast combidriver
Gyydo , perfect :ja:

ik heb nog even tekst naar kolommen gedaan en na de komma een nieuwe kolom genomen .

Ik zal de komende dagen eens kijken om der een filter op te zetten dat je bij wijze van spreken " al " typt en alles wat daaraan voldoet als keuze mogelijkheid krijgt , dan wel voor wie de macro's heeft aanstaan daar ik dat via VBA oplos .

de lijst wordt steeds mooier (in Exel, jammer dat ik daar niet mee kan werken haha). weer 2 nieuwe plaatsen erbij,

- Delft, Schieweg (langs de waterkant), De Maria Duystlaan (uit de lijst) blijkt niet zo'n goede plek te zijn, die komt te vervallen

- Kollum, Singelweg (voorbij de Kollumer Koerier)met dank aan Marnix;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast trucker10
in Exel, jammer dat ik daar niet mee kan werken haha

Is vrij eenvoudig ( als je het weet ) b.v. voor het sorteren van plaatsnamen .

Dit achter het tabblad ( vb editor Alt + F11 ) en daar deze macro

Sub sorteer()
   [A2:BM400].sort [a2], xlAscending

End Sub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast trucker10
bedankt voor de uitleg Daniël :ok:

Het kan ook wat meer uitgebreider o.a. deze gebruik ik om het wegschrijven van mijn ritverslag naar 1 tabblad en daarna kan ik vanuit dat tabblad rapportjes maken .

Sub zetover()
If Range("B14,E14") = "" Then
[D8].FormulaR1C1 = "=TODAY()"
[F7] = 0
Else
Application.ScreenUpdating = False
Sheets("input").Range("D8").Copy
Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(1, 0).PasteSpecial xlValues
   Sheets("input").Range("B11").Copy
   Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 2).PasteSpecial xlValues

       Sheets("input").Range("E11").Copy
       Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 3).PasteSpecial xlValues

           Sheets("input").Range("A18:E18").Copy
           Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 4).PasteSpecial xlValues

               Sheets("input").Range("A19:E19").Copy
               Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 9).PasteSpecial xlValues

                   Sheets("input").Range("A20:E20").Copy
                   Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 14).PasteSpecial xlValues

                       Sheets("input").Range("A21:E21").Copy
                       Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 19).PasteSpecial xlValues

                           Sheets("input").Range("A22:E22").Copy
                           Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 24).PasteSpecial xlValues

                               Sheets("input").Range("A23:E23").Copy
                               Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 29).PasteSpecial xlValues

                           Sheets("input").Range("A24:E24").Copy
                           Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 34).PasteSpecial xlValues

                       Sheets("input").Range("A25:E25").Copy
                       Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 39).PasteSpecial xlValues

                   Sheets("input").Range("A26:E26").Copy
                   Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 44).PasteSpecial xlValues

               Sheets("input").Range("A27:E27").Copy
               Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 49).PasteSpecial xlValues

           Sheets("input").Range("A28:E28").Copy
           Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 54).PasteSpecial xlValues

       Sheets("input").Range("A29:E29").Copy
       Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 59).PasteSpecial xlValues

   Sheets("input").Range("A30:E30").Copy
   Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 64).PasteSpecial xlValues

   Sheets("input").Range("D15").Copy
   Sheets("alles").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 64).PasteSpecial xlValues

   '================ schrijf weg naar het tabblad samen ==============================

   Sheets("input").Range("D8").Copy
   Sheets("samen").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(1, 0).PasteSpecial xlValues

       Sheets("input").Range("A6").Copy
       Sheets("samen").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 1).PasteSpecial xlValues

           Sheets("input").Range("E13").Copy
           Sheets("samen").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 2).PasteSpecial xlValues

               Sheets("input").Range("E12").Copy
               Sheets("samen").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 3).PasteSpecial xlValues

               Sheets("input").Range("D15").Copy
               Sheets("samen").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 4).PasteSpecial xlValues

           Sheets("input").Range("B14").Copy
           Sheets("samen").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 5).PasteSpecial xlValues

       Sheets("input").Range("E16").Copy
       Sheets("samen").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 6).PasteSpecial xlValues

   Sheets("input").Range("E11").Copy
   Sheets("samen").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(0, 7).PasteSpecial xlValues


   End If
   With Sheets("alles").UsedRange
       .Columns.autofit
       .Rows.autofit
   End With
   With Sheets("samen").UsedRange
       .Columns.autofit
       .Rows.autofit
   End With
   With Sheets("input")
       [b18:E37,D15].ClearContents
       [D8].FormulaR1C1 = "=TODAY()"
       [F7] = 0
   End With
   Application.ScreenUpdating = True
   Application.CutCopyMode = False

End Sub

Na 1 jaartje ( in 1998 volgde ik Assembler , Turbo basic en Turbo Pascal ) curssus heb je dat wel door en ik rij met een Turbo Intercooler wereld van verschil LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast trucker10
He laat het even weten als jullie uitgeruzied zijn LOL dan zet ik hem in de ecyclopedinges :ok:

LOLLOL

De vandalen in de Van Dale .

Ger, ik bekijk tijdens of na het weekend om er de filter op te gooien voor wie Excel ter beschikking heeft :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast trucker10
:ok: er is inmiddels een nieuwe map aangemaakt in de encyclop. en wel wetenswaardigheden daar komt hij in te staan, als er meer wetenswaardigheden zijn hoor ik het wel

Lijst met mensonwaardige standplaatsen voor de restfractie van overgebleven stuurvasthouders :stom::angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Mensjes.. die parking in Putten is jammer genoeg weg, is sinds paar maandjes helemaal afgesloten ivm overlast van onze buitenlandse collega's die daar heel het weekend of langer soms bivakeerde (ivm lawaai van de koelmotoren (overlast buurtbewoners) en de rommel die ze achterlieten en al het andere waar ze om bekend staan)...

De gemeente heeft tot nu toe nog geen andere plek aangewezen, wat dus bijzonder rot is voor de chauffeurs hier uit dorp die hier hun wagen parkeerden na werktijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast combidriver
Mensjes.. die parking in Putten is jammer genoeg weg, is sinds paar maandjes helemaal afgesloten ivm overlast van onze buitenlandse collega's die daar heel het weekend of langer soms bivakeerde (ivm lawaai van de koelmotoren (overlast buurtbewoners) en de rommel die ze achterlieten en al het andere waar ze om bekend staan)...

De gemeente heeft tot nu toe nog geen andere plek aangewezen, wat dus bijzonder rot is voor de chauffeurs hier uit dorp die hier hun wagen parkeerden na werktijd

bedankt voor de melding Miranda, kan die ook weer van mijn lijstje :eek:

Wel weer nieuw erbij is de volgende:

- Amsterdam-noord. T.T. Vasumweg (ind. terrein)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Oosterhout: Havenweg (nabij centrum) en Karolusstraat beide ind. terrein. Staan borden bij van truckparking

Assen: Havenkade (nabij centrum) en Hof van Parijs (A28 afslag noord)

Ridderkerk Sportlaan (vlakbij knooppunt Ridderkerk) zit een sporthal en zwembad, met grote parking stonden vanmorgen meer aanhangers van collega winkelvullers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

den haag - laan van clingendael einde van busstation ,middelste weg tegen s101

amstelveen- sportlaan/ambrosiuslaan & sportlaan/acacialaan , alle 2 een parkeerplaats

amsterdam - osdorper ban ( nabij gerechtsgebouw "de bunker")

amsterdam - gyroscoopweg -zuidkant

leiderdorp - bij mcdonalds/ ac restaurant langs a4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast combidriver

mooi zo Arno, hoe meer combi rijders deze lijst gebruiken, hoe meer kans we hebben om weer nieuwe plaatsen te vinden (mits iedereen ook gelijk "zijn" plaatsen meld. En uiteraard ook melding maken van plaatsen die gesloten zijn (zoals Putten, gemeld door onze lokale verslaggeefster Miranda ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden