[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Roemeense chauffeurs maken geen vrienden in Vlaardingen.


Off-Roader

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik moest woensdag lossen daar in de koningin wilhelminahaven. Er was een roemeen tegen een luxeauto gereden dus je kon er niet door. Toen dacht een litouwer te keren door ff haaks om te trekken met als gevolg dat die 45 minuten vooruit achteruit ging om weer op de weg te komen. Had ik mooi ff de tijd om met een buurtbewoner te ouwehoeren over wat er bij hem voor de deur afspeeld. met diesel motoren van vuil en vet ontdoen, in de plantenbakken scheiten en fietsen jatten etcetera etcetera. Elke dag was een verassing voor die man, je weet nooit wat je aantreft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee die hebben een loods in oud beijerland gehuurd

als ik me goed herinner

is wel al een topic over maar ken het niet vinden

Nee, dat is Zuidland.;)

Ik heb toevallig laatst iemand uit Zuidland gesproken, en de overlast liegt er daar niet om.

Zo wordt er tussen de tuinen gestruind, en zijn ze al een kroeg en een slijterij uitgeknikkerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch ben ik van mening dat wij, als NLérs het hele globaliserings- gedoe op een goed moment 'zat' worden.

Niet alleen in onze sector wordt de boel willens en wetens naar de gameliezen geholpen.

Al een jaar of 10 lopen er aan de 'lopende' band in de fabrieken mensen wiens taal we nooit zullen spreken, laat staan verstaan.

Niet dat ik deze mensen 'geen toekomst' wens, maar op een goed moment is genoeg ook echt genoeg !

Neem van mij aan dat de portemonnee het niet voor eeuwig voor het zeggen heeft.

'eigenwaarde en respect' komen weer terug, al zal het nog wat duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
En dan vooral van de VVD en consorten. :stom:

Verklaar je nader.....

In mijn nederige opinie lijkt het mij juist dat de link(s)e partijen jarenlang de deuren open hebben gehouden voor al die moelander, bontkraagjes en andere, niet europeesche inwoners...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Verklaar je nader.....

In mijn nederige opinie lijkt het mij juist dat de link(s)e partijen jarenlang de deuren open hebben gehouden voor al die moelander, bontkraagjes en andere, niet europeesche inwoners...

Dat is ook iets wat de VVD geregeld heeft, want die vond dat we zonodig bij de E.U. moesten. Want dat was beter voor de export en minder papieren rondslomp en oponthoud bij de grens. En nog een voordeel voor de werkgevers, ze konden op die manier ook goedkope werknemers aannemen uit de oostbloklanden. De linkse partijen zoals de SP hebben dit proberen tegen te houden, maar het is ze niet gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

tja, parkeer vergunning, de Nederlander mag weer spekken, ik heb ze lang bij sommige een beetje zielig gevonden.

maar nu moeten 'wij' die hier aan de uren zitten hun nacht vergoeding veel afgeven aan een parkeerplek omdat die klootzakken alles en alles verzieken.

niet alleen hier, het word gewoon 1 grote mierenhoop.

opsouten met dat gaaies waarvoor wij dubbel moeten betalen.

ben ook niet meer van plan om nog te gaan overnachten waar dan ook.

en dat is de toekomst van die lullige Hollander die altijd zijn smoel dicht moest houden want de regering... daar moesten we op vertrouwen.

nou... niks meer overnachten, weet nu waarom ik mijn huis betaal, en die klote haagse kas niet meer wil en gaat spekken.

(oja, bij deze dan wel even een uitzondering daar gelaten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden