[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dutch Marines Rowing Challenge 2015


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

Er is trouwens genoeg te vinden op internet en links en rechts ook in de media over dit evenement.

Voor diegene die geïnteresseerd zijn, hier een paar links waaronder een leuke uitzending van SBS6 waarin de club in het kader van trainen en een 'opwarmertje' als eersten de finish haalden en de rest van het wedstrijdveld ver achter zich lieten..:D

https://www.facebook.com/DutchMarinesRowingChallenge

Dutch Marines Rowing Challenge - Rotterdam London 2015 - Missie & Visie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Respect man, dat je daar zo 'even tussendoor' aan begint :ok:

Het geeft wel aan hoe een militaire carrière je leven kan bepalen, bovendien dient het ook nog eens meerdere goede doelen.

Succes (en ook veel plezier natuurlijk) Pierre, doe het je beslist niet na...

Maarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker Fleur, gewoon 'roeien met je k*t'!

Zo werd ons gisteren tijdens de bijeenkomst in Apeldoorn nog even in duidelijke taal verteld wat er verwacht word van ons in 2015..

Maar eeehh...nu we het er toch over hebben: wij -als oudgedienden bij de mariniers- roeien dus 350 km ter ere van het 350-jarig bestaan van ons korps.

Waar waren jullie als KM-veteranen vorig jaar met het 525-jarig bestaan van de Koninklijke Marine??...:zegtniets:LOL

'thois vriend, thois' :D

Maaruhhhh is't zo'n ouderwetse marine sloep ? (heb me er niet op ingelezen)

In dat geval ben je blij als je de roeihoutjes met twee man mag vasthouden :ja:

Het commando "op riemen" staat gelijk aan een oefening krachtsport die op de olympische spelen niet zou misstaan zeg maar :cool:

Enne, 'ben inmiddels te oud voor dit soort van topsport' (trekt een biertje open, dat dan weer wel) :rolleyes:

Maar respect hoor, hoop dat je het.....:zegtniets: geen bl...........:zegtniets: neeeee ga het niet zeggen LOL

Ga je wel volgen krijger, en aanmoedigen !

Kunnen we hier ook niet een paar cent lospeuteren voor deze actie ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer ik de tijd rijp acht rammel ik hier wel een keer met de bus...:D:D:D

Open een topic !!

Vraag :grote smurf: of'ie het wil beheren of zo.

Een donatie namens leden van het CF.......:ok: toch ??

Ok, effe oefenen zwoeger :D

"Haal op...gelijk, 1, 1, 1, 1," enz. enz.

Zjez... wat had ik daar een gloeiende hekel aan :hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Laurance Pierre word wel de man van ons forum he !! Daar staan wij allemaal achter dat begrijp je toch wel

Haha, ik heb niks tegen mariniers hoor, behalve dan dat er laatst 2 dachten dat ik luchtmachter was, zware belediging...

Ik heb ze vaak zat in de bus, zei worden nog goed opgevoed dat ik van de nieuwe KL veva opleiding niet zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
'thois vriend, thois' :D

Maaruhhhh is't zo'n ouderwetse marine sloep ? (heb me er niet op ingelezen)

In dat geval ben je blij als je de roeihoutjes met twee man mag vasthouden :ja:

Het commando "op riemen" staat gelijk aan een oefening krachtsport die op de olympische spelen niet zou misstaan zeg maar :cool:

Enne, 'ben inmiddels te oud voor dit soort van topsport' (trekt een biertje open, dat dan weer wel) :rolleyes:

Maar respect hoor, hoop dat je het.....:zegtniets: geen bl...........:zegtniets: neeeee ga het niet zeggen LOL

Ga je wel volgen krijger, en aanmoedigen !

Kunnen we hier ook niet een paar cent lospeuteren voor deze actie ??

Enne pierre hier de ideale tape tegen bleren...

https://www.facebook.com/photo.php?v=575310232551774&set=vb.389926181090181&type=2&theater

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je zoue het niet slecht doen as een gladde pr-man Pierre

Je overtuigde mij bijna om een financiële donatie te doen.

( terwijl het enige goeie doel waar ik aan meefinacieer m'n eigen portemonnee is :D )

Succes met dit project:ok:

( p.s m'n vrouw sponsort veel goeie doelen met mijn pinpas ;-) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb ook al lange tijd zo een roei oefen apparaat thuis. Maar ben natuurlijk zeer initiatief, en heb er een mast met een zeil aan geschroefd. Je gaat nu net zover in dezelfde tijd, maar kan gewoon met m'n benen over elkaar zitten en de krant lezen, of een boek, en word daardoor nog slimmer....:ja:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^Dat had ik vroeger ook Ibo, totdat tijdens een flinke golfslag, die mast een gat in m'n gestucte plafond ramde en de kalk/gips in m'n bed lag!!!

Die nacht ben ik ook nog eens gaan speerwerpen. Dat was eenmalig, heb s'morgens de glaszetter moeten bellen en sindsdien ook weer zelf roeien....

Zeilen is dus niets voor mij. :D

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden