Spring naar bijdragen

Zijn we al een beetje gewend


De nieuwe software   

49 stemmen

  1. 1. Ik vind de nieuwe software :

    • helemaal niks, ik wil weer terug naar de oude VB
    • ik merk geen/weinig verschil
    • best wel aardig
    • een hele verbetering
    • Super, met hele leuke en makkelijke functies


Recommended Posts

  • Forumlid

aan de nieuwe forumsoftware ?

Komend weekend hopen we wat tijd te steken in de admin functies. Die schijnen ook nog niet heel lekker te werken.. :D

 

We hebben het toch voor elkaar gekregen om de albums te behouden, maar het gaat er op lijken dat het rewriten van de urls hem niet gaat worden.

Oftewel, we zijn bang dat de foto';s in het topic van rubberduck alleen nog in zijn album te zien zijn. Of alle foto links moeten opnieuw geplaatst worden(de foto's uploaden is niet nodig die staan er nog wel), maar of rubberduck daar zin in heeft heb k zo mn twijfels over.

 

Er zullen t.z.t ook nog wel enkele dingen vertaald gaan worden, maar we denken dat de werking nu wel enigszins goed te noemen is.

Er kunnen nog steeds suggesties aangemeld worden.

 

--== Freddy ==--

 

 

Link naar opmerking

Als ik al dingen gelijk mis, noem ik dat een goed teken... :p

Kan gevoelsmatig zijn, maar het forum lijkt me sneller geworden, vooral met inladen van de foto`s.

 

Enigste wat me opvalt is onder forum, ledenlijst, Fotalbums, etc, heb je de links staan naar het chauffeursforum, forumzaken en dan mededelingen en vragen van gebruikers..

 

De 2 rechtse links... :( , volg je het nog... :confused: , die sturen je naar de betreffende pagina.

De linkse link.. :p die stuurt je niet naar het gehele chauffeursforum, maar naar pagina 1 van de topic.

Elke keer vergis ik me daarin

Kan die verwijzing aangepast worden eventueel ?

Link naar opmerking
  • Forumlid

Als ik al dingen gelijk mis, noem ik dat een goed teken... :p

Kan gevoelsmatig zijn, maar het forum lijkt me sneller geworden, vooral met inladen van de foto`s.

 

Enigste wat me opvalt is onder forum, ledenlijst, Fotalbums, etc, heb je de links staan naar het chauffeursforum, forumzaken en dan mededelingen en vragen van gebruikers..

 

De 2 rechtse links... :( , volg je het nog... :confused: , die sturen je naar de betreffende pagina.

De linkse link.. :p die stuurt je niet naar het gehele chauffeursforum, maar naar pagina 1 van de topic.

Elke keer vergis ik me daarin

Kan die verwijzing aangepast worden eventueel ?

Hmm, dit is apart.. ik snap gelijk wat je bedoelt :D.. zonder het 2 keer te hebben gelezen...:D

 

Maar ik denk niet dat ik die linkverwijzing kan aanpassen.. men zal om terug te willen gaan naar het forum toch de knop (Forums) die iets hoger staat moeten aanklikken.

 

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
  • Forumlid

Na een paar keer op het forum ben je er wel aan gewend.Het is zeker een verbetering,sneller en ziet er ook beter uit.Natuurlijk zullen er nog dingen zijn die aangepast of net iets anders kunnen/moeten maar dat is een kwestie van tijd.Ook voor jullie is het nieuw dus we kunnen niet gelijk een super goed werkend forum zonder (kleine) problemen verwachten.

 

Maar al met al werkt het gewoon goed :ok:  :ok:

Link naar opmerking
  • Forumlid

Foto's groter in de berichten zou wel makkelijk zijn of een manier om makkelijker terug te gaan nadat je ze hebt aangeklikt en hebt gezien.

Nu moet je met de pijl terug knop uit de foto's en komt dan boven in de pagina uit en moet weer naar beneden scrollen.

Voorheen kwam je meteen op de goede plaats terug. Dit vond ik wel gemakkelijker, zeker als er meerdere foto's in een bericht staan.

Doe ik iets fout of kan het gemakkelijker ?

 

Groet Harrie

Link naar opmerking

Hmm, dit is apart.. ik snap gelijk wat je bedoelt :D.. zonder het 2 keer te hebben gelezen... :D

 --== Freddy ==--

Goh...wel leuk om te weten dat Freddy kan lezen... :p

 

En dat in 1 keer  :p

 

Is een verandering toch ook leerzaam... :D

Link naar opmerking

Nu las ik ff de penaltypunten systeem door...

 

Dus als ik zeg, Freddy is gek, kost me dat 1 punt ???

 

LOL

 

Dan ga ik gelijk voor de volle kaart  :D

bewerkt door Valkje
Link naar opmerking
  • Forumlid

Ja ja.... Hendrikje.... Maar mijn stem is ook weg. Zien jullie hier een patern :ja: ?

Beetje als in de jaren 40. Ze vertelden iedereen hoe goed het eindelijk was met de nieuwe leiding en regels, maar om de hoek werden de opstandige leden tegen de muur gezet.... :eek:  :rolleyes:

 

Zal me maar aanpassen voordat we in een trein wagon verdwijnen... :p

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

HHMMM... wel..wel.

Moeten we binnenkort ook hetzelfde haar hebben als freddy, de kim yung ill van Delfzijl... Hoe heet dat nou ook alweer.. oh ja, censuur.

Nou ja, we zien wel, hij zal de handjes wel vol hebben.

Hetzelfde als Freddy, ik dacht dat die ongeveer kaal is.

Ibo, dat wil ik nog niet en mijn grijze haren kan ik niet tegen houden, zal Freddy als hij haren heeft ze toch moeten verven. LOL

 

Groet Harrie

Link naar opmerking
  • Forumlid

Foto's groter in de berichten zou wel makkelijk zijn of een manier om makkelijker terug te gaan nadat je ze hebt aangeklikt en hebt gezien.

Nu moet je met de pijl terug knop uit de foto's en komt dan boven in de pagina uit en moet weer naar beneden scrollen.

Voorheen kwam je meteen op de goede plaats terug. Dit vond ik wel gemakkelijker, zeker als er meerdere foto's in een bericht staan.

Doe ik iets fout of kan het gemakkelijker ?

 

Groet Harrie

 

De thumbnail grootte is aangepast.. is nu 350 (voor nieuw geplaatste foto's)

De bestaande thumbs gaan we nog even uitzoeken of die ook vergroot kunnen worden.

 

Afijn, de youtube knoppie freddy, is dat ondertussen wat gerepareerd???

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.

Waarschijnlijk zal hij dan onder het pull down menu gaan komen.

 

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
  • Forumlid

Afijn, de youtube knoppie freddy, is dat ondertussen wat gerepareerd???

Heb even voor je gekeken.. er is geen knopje meer voor nodig.

Waar je eerst op de knopje klikte en dan de youtube link inplakte, kun je nu gewoon die link in het tikvenster plakken.

Geen poespas met knoppen. gewoon plak de link waar je hem hebben wilt.. plaats het bericht en het filmpje staat in je bericht.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
  • Forumlid

Ja ja.... Hendrikje.... Maar mijn stem is ook weg. Zien jullie hier een patern :ja: ?

 

 

Sorry Ibo, had niet gezien dat met verplaatsen van berichten, dan ook gelijk die verwijderd wordt. Mea culpa. Gelukkig kun je natuurlijk altijd weer opnieuw stemmen  ;) .

Hendrik

Link naar opmerking
  • Forumlid

 

So i see.... :D..

 

Maar volgens mij heeft Ibo op de knop linksboven geklikt..Dan kom je in de raw mode en plaats je bbcodes ofzoiets.. Ik heb in dat topic wat jij aangaf even met zijn posting gestoeid en ik moest eerst op die knop klikken alvorens het werkte.

 

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
  • Forumlid

Hij klikt wel op meer dingen waar hij geen verstand van heeft, zo hebben we al door gestreepte tekst en onderstreepte tekst van hem gehad

Verbaast me niks.. :D...

 

 

Maar ik las ergens (kan het even niet meer terugvinden) dat je je ergerde aan postings gedaan in moppentrommel.

Nu ga ik er van uit dat je die niet wilt zien als je klikt rechtsboven op "Bekijk nieuwe inhoud"..

 

Deze is aan je persoonlijke voorkeur in te stellen..Je kunt selecteren welke forumdelen je wel en welke je niet wil zien onder die knop...

2 foto's als illustratie bijgevoegd.

 

post-1-0-75788700-1396115932_thumb.png Klik eerst op Bekijk nieuwe inhoud en dan op : Filter op forum

 

Dan krijg je deze in beeld :

post-1-0-74313100-1396115936_thumb.png

 

Selecteer daar welke forums je wilt zien.. klik op Bewaar en de forums die je niet hebt geselecteerd zul je daar (als het goed is) ook niet vinden.

 

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden