[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Intelligent


Gast

Recommended Posts

  • Forumlid

Bij de eerste staat dat ie gevaarlijke stiffen had geladen, maar zie geen ADR borden. Is Dachser een bedrijf dat goed betaald? Dacht hier iets anders gelezen te hebben....

 

Als je zoiets ziet ga je toch denken, wat voor stunten heeft hij nog meer uit gehaald waar ie mee weg kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Je bent mij net voor, Ibo.

Nergens op de beide afzetbakken zie ik een oranje bord....

Hoe dan ook, gevaarlijke of ongevaarlijke lading, je moogt zondermeer niet keren op een autoweg.....

Dom, heel dom zmz...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Keren op een autoweg kost minimaal € 360.

 

Komen de kosten van Kraal (de berger) nog bij.

 

Kans is redelijk groot dat de werkgever de kosten rechtstreeks zal verhalen op de chauffeur.

 

En TERECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Zo iets doe je gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Gevaarlijk stoffen? Gevaarlijke Chauffeur!  zal je bedoelen en daar heb ik ook geen "bordje" van gezien :D  wel een nummer achter z'n ruit, hebben ze zoveel chauffeurs dan dat ze je naam niet meer weten en je maar een nummer geven? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bij de eerste staat dat ie gevaarlijke stiffen had geladen, maar zie geen ADR borden. Is Dachser een bedrijf dat goed betaald? Dacht hier iets anders gelezen te hebben....

 

Als je zoiets ziet ga je toch denken, wat voor stunten heeft hij nog meer uit gehaald waar ie mee weg kwam.

je hoeft met adr  gevaarljike stoffen niet altijd oranje borden te voeren oa met gelimiteerde goederen klein verpakt (in bv literflessen )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat probeer je te bereiken Laurens? Wat hebben deze foto's met het topic te maken?

 

(vaak is het een teken van onzekerheid over het eigen presteren, om alsmaar naar anderen te wijzen hoe slecht zij wel niet zijn... Misschien moet je beter professionele hulp zoeken)

 

misschien wou hij zijn harde schijf opruimen en CF als opslag gebruiken  LOL  LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ho even daar is het CF niet voor, daar moet "Cloud" voor gebruiken bij elke provider tegenwoordig voorhanden.

 

Aangezien deze Hongaarse vervoeder groot is dan zal je ook wel wat meer "ongevalletjes" zien voorbij komen, dat is inherent aan het groot zijn en overal je naam op willen kalken. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Natuurlijk is een bedrijf zoals Waberer met 3000 voertuigen, vaker betrokken bij ongevalletjes dan een klein bedrijf met een paar auto's.

Maar toch bekruipt me een gevoel, dat deze transporteur vaker betrokken is bij ongevallen dan bijv. een Kuehne+Nagel die nog wel over wat meer auto's beschikt.

Nu krijg ik waarschijnlijk een hoop ongeval foto's van Kuehne+Nagel  :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Johannie
Natuurlijk is een bedrijf zoals Waberer met 3000 voertuigen, vaker betrokken bij ongevalletjes dan een klein bedrijf met een paar auto's.

Maar toch bekruipt me een gevoel, dat deze transporteur vaker betrokken is bij ongevallen dan bijv. een Kuehne+Nagel die nog wel over wat meer auto's beschikt.

Nu krijg ik waarschijnlijk een hoop ongeval foto's van Kuehne+Nagel :D

En niet bij elke auto van KN zie je dat het er een van KN is. Waberer heeft zo'n eenheid in zijn wagenpark wat hem op sommige momenten tegenwerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik, als oosblokker-knuffelaar, wordt gewoon heel flauw van dit soort postings Ger.

 

Als die mannen allemaal niet kunnen rijden, hoe kan het dan dat zij in grote getalen onze banen in schijnen te pikken?

 

Juist deze arrogantie heeft ons deze ellende gebracht. Jaren geleden dachten 'wij' dat 'zij' ons werk niet zouden kunnen doen omdat ze daar onvoldoende voor opgeleid zouden zijn. Niemand kon het namelijk zo goed als een nederlandse topchauffeur. En wat is gebeurd? In werkelijk elke vorm van transport zien we oosteuropese collega's. Zouden ze misschien in het echt toch wel een beetje kunnen sturen?

 

En dat er bij een bedrijf als Waberer wel eens iets de mist in gaat is niet raar. Die mannen hebben iets van 2000 auto's op de weg.

 

(Roodkapje had trouwens bij Jan de Rooij gewerkt las ik? Dat is toch bedrijf waar al die topsleepers van de auto afvielen als er een keertje hard geremd werd? Tsja, verhalen gaan snel rond. En zeker nu we bijna continu internet hebben)

Arrogantie ??

Denk het niet Rob, meer frustratie.

We !! hebben inmiddels geen ruk meer te vertellen, de cao wordt met voeten getreden, je moet blij zijn dat je nog werk hebt  :bey:  en meer van dat soort shit.

 

Ok, ben één van de vele dinosaurussen in de sector, en als ik nu de zak krijg is het klaar, en over !

40 jaar ontiegelijk afgezien, m'n best gedaan en vervolgens afgedankt als een stukje papier van nul en generlei waarde (bij ontslag hé)

 

Daar wringt wat mij betreft de schoen voor zover de diverse opmerkingen over 'de Nederlandse chauffeur'

Stuurvasthouder ??????? hmmm, niet helemaal mee eens (hoeft ook niet)

 

Ieder vogeltje zingt zoals het 'gebekt' is !!!!

En ieder 'vogeltje' heeft op zijn minst het voordeel van de twijfel, en zou mogen verwachten in zijn of haar waarde gelaten te worden.

 

Da's in mijn optiek het tweede punt, een mening hebben is een recht, een ander's mening respecteren een gevecht ????????????

 

Niet persoonlijk Rob, maar met name ik (shame on me) heb gezien de wel heel snel veranderende opties in de BV Nederland nogal eens twijfels over het wel en wéé over één en ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden