[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kiwa en de politiek


Gast Valkje

Recommended Posts

Nu zat ik even eens te bekijken wat nu een chauffeurspas in de omringende landen moest kosten, dit na aanleiding van de post van ButlerBob, en kwam per toeval bij dit bericht uit.

België iets van € 65 en Duitsland € 39.

 

Melanie Schultz van Haegen heeft bij haar aantreden in 2010 als minister van Infrastructuur en Milieu niet aan premier Rutte gemeld dat haar man Haro aandelen bezat in een bedrijf dat nauwe banden onderhield met haar ministerie. Haro Schultz van Haegen verdiende in augustus 2011 bijna 3 miljoen euro met de verkoop van het beleggingsvehikel waar dit bedrijf inzat.

Dit blijkt uit onderzoek van de Volkskrant. Het gaat om het certificeringsbedrijf Kiwa uit Rijswijk, dat onder meer de uitgifte van vergunningen in de vervoersbranche verzorgt in opdracht van het ministerie.

Melanie Schultz van Haegen heeft als minister grote bemoeienis met Kiwa. Zij stelt de tarieven vast die Kiwa in rekening mag brengen en controleert het bedrijf via de Inspectie Leefomgeving en Transport. Ook moest zij zich verantwoorden tegenover Kamerleden en branche-organisaties die klaagden over het vergunningenmonopolie en de hoge kosten van Kiwa.

 

Bron: Volkskrant

 

Tja, als ik dan die rekening van ButlerBob zo zie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nu zat ik even eens te bekijken wat nu een chauffeurspas in de omringende landen moest kosten, dit na aanleiding van de post van ButlerBob, en kwam per toeval bij dit bericht uit.

België iets van € 65 en Duitsland € 39.

Melanie Schultz van Haegen heeft bij haar aantreden in 2010 als minister van Infrastructuur en Milieu niet aan premier Rutte gemeld dat haar man Haro aandelen bezat in een bedrijf dat nauwe banden onderhield met haar ministerie. Haro Schultz van Haegen verdiende in augustus 2011 bijna 3 miljoen euro met de verkoop van het beleggingsvehikel waar dit bedrijf inzat.

Dit blijkt uit onderzoek van de Volkskrant. Het gaat om het certificeringsbedrijf Kiwa uit Rijswijk, dat onder meer de uitgifte van vergunningen in de vervoersbranche verzorgt in opdracht van het ministerie.

Melanie Schultz van Haegen heeft als minister grote bemoeienis met Kiwa. Zij stelt de tarieven vast die Kiwa in rekening mag brengen en controleert het bedrijf via de Inspectie Leefomgeving en Transport. Ook moest zij zich verantwoorden tegenover Kamerleden en branche-organisaties die klaagden over het vergunningenmonopolie en de hoge kosten van Kiwa.

Bron: Volkskrant

Tja, als ik dan die rekening van ButlerBob zo zie....

Heeft lekker veel geholpen dat verantwoorden aan de kamer:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Het motto van Melanie Schultz van Haegen en ega Haro Schultz van Haegen, als jij mijn rug wast dan was ik de jouwe m.a.w. poep aan de werkende klasse!!

 

en o ja even dit stukje maar genomen, hier wordt gesproken over "buiten proporties". wie heeft er nu boter op z'n hoofd? en geen pakje, een trailer vol denk ik zo!

Zegt genoeg over die elkaar het hand boven het hoofd houdende kliek daar in Den Haag toch? het bekende systeem "ons kent ons"

 

Het zal niemand verbazen dat als de rol van blonde Melanie is uitgespeeld in Den Haag dat zij wel een leuk baantje krijgt op Schiphol.

 

Het enige wat de bevolking kan doen is invloed uitbrengen in het stemhokje in 2017.

 

 

Schadevergoeding

De financiële schade voor Chipshol is ondertussen flink opgelopen, meent Poot.

Hij eist zeker 100 miljoen euro van Schiphol.

De rechtbank in Haarlem heeft eerder dit jaar bepaald dat Chipshol inderdaad recht heeft op een schadevergoeding.

De hoogte van het bedrag moet nog worden vastgesteld.

De luchthaven vindt de eis van de gebiedsontwikkelaar "buiten proporties". Bron: ANP

bewerkt door butlerbob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden