[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Winterbestrijding


Greyhound

Vraag

24 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Zou wel wat zijn, Eddy.

 

Prefentief ruimen heet dan. :D :D :D

 

 

 

Ik heb de cursus Winterbestrijding doorlopen maar vindt niet veel bedrijven die zich hiermee bezighouden .

Kijk maar eens rond wie een (NIDO) plaat voor de (meestal zand) auto heeft hangen. 

 

Ga anders aan het eind van deze week eens kijken bij de steunpunten van Rijkswaterstaat of de provinciale waterstaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Nou denk dat ze er komende week in New York ook blij mee zouden zijn als ik het nieuws moet geloven. Maar Geyhound ik denk dat jij die gladheidsbestrijding en sneeuwruim cursus voor op auto- en provinciale wegen bedoelt. Hier in Limburg is dat verdeeld over de transport meestal grondverzet bedrijven in de regio. En de gemeente strooit bij ons lokaal. Dus neem eens contact op met grondverzetters in de buurt zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb de cursus Winterbestrijding doorlopen maar vindt niet veel bedrijven die zich hiermee bezighouden . Weet iemand welke bedrijven hierin werkzaam zijn. Omgeving Groningen.

 De winter kun je niet bestrijden,hooguit de gevolgen ervan. :D

 

Maar..............wat is een cursus "winterbestrijding" eigenlijk???? :eek:  :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden