[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

analoge tachograaf (zomer-wintertijd)


Chiel-13

Vraag

Kan iemand mij vertellen hoe ik een analoge tachograaf (die met zo'n schuiflaatje boven de voorruit) van wintertijd op zomertijd kunt krijgen. Is lang geleden dat ik dit gedaan heb en weet even niet meer hoe dit gaat maar moet het maandag ochtend toch even doen..??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Sommige doen het automaitisch als beide schjven er uit zijn. Meestal staat er dan een uitroepteken in het display.

Slede open, alle schijven er uit en weer sluiten. Dan raast ie een poosje en staat de tijd goed.

Maar lang niet altijd geeft ie het zelf aan en moet je handmatig de tijd goed zetten.

Een van de knoppen rechtsboven (M ????) enkele seconden ingedrukt houden en dan begint de tijd te knipperen. Met de + en - toets kun je dan de tijd en datum aanpassen, indien nodig.

Met de zelfde toets kan je het scherm weer afsluiten en daarna de slede een keer openen en weer sluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden