[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeur maakt inschattingsfout bij Albert Heijn Malden


Gast mhkamp

Recommended Posts

MALDEN - De vrachtwagen van een leverancier van Albert Heijn in Malden is maandagmiddag tegen een buitenmuur aan de Ericastraat in Malden gereden. De chauffeur maakte een inschattingsfout toen hij na levering wegreed bij de supermarkt. Tijdens het nemen van een bocht, raakte de vrachtwagen de muur, zo meldt Jacco Jannsen van de Maldense Albert Heijn.

 

image-5286156.jpg

 

http://www.gelderlander.nl/regio/nijmegen-e-o/heumen/chauffeur-maakt-inschattingsfout-bij-albert-heijn-malden-1.5285940#.VgpzKu44ojE.facebook

 

Knap lullig om een muurtje om ver te rijden. Alleen wat ik mu nu afvraag, kwam hij uit dat steegje of reed hij achteruit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik had ook al mijn vraagtekens er bij  :(

 

Ik heb het idee dat hij kwam aanrijden, naar links heeft gestuurd om niet vanaf de weg recht uit naar achteren te hoeven rijden, 

en daarbijgeen rekening met zijn lengte en meesturende achteras heeft gehouden en toen net de muur heeft mee getikt .

De schade zal je dus wel aan de linker kant van de oplegger zitten.

 

Ja wel handig die lantaarnpaal daar. Het wordt een beetje krapjes als je het zo wil doen als wat ik denk dat die chauffeur wilde doen.

https://www.google.nl/maps/@51.7818475,5.8548035,3a,75y,270h,79.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1slI6WOkLcLDjx4PZQy1g2xQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=nl

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het zit in een klein hoekje

Voor hetzelfde stond het er vol fout geparkeerde auto's en heeft ie een kwartier lopen prieken om weg te komen, gebeurt dit, ( ondertussen zwaar gefrustreerd) en 2 tellen later geen auto meer te bekennen

Een oud collega ook een keer gehad, klein tikkie en het halve pand stort in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het zit in een klein hoekje

Voor hetzelfde stond het er vol fout geparkeerde auto's en heeft ie een kwartier lopen prieken om weg te komen, gebeurt dit, ( ondertussen zwaar gefrustreerd) en 2 tellen later geen auto meer te bekennen

Mijn idee!!!

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Het zal wel een pool geweest zijn

 

Het is gewoon een domme fout

 

Huub

Ohhh, Dus volgens jou rijden er ook al Polen bij meneer Appel Huub???? :stom:  :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er zijn ook Polen die wel netjes conform Cao betaald worden hoor.

Daarom zou ik niet weten waarom het bij Appel niet zou kunnen.

Bij AH willen ze keurig Nederlands sprekende chauffeurs aan de deur dis komen lossen,want daar is hun tarief ook naar.Woorden van filiaal leider bij ons uit de buurt.

Vlak voor ik wegging bij Loos was er een Letse chauffeur in dienst maar sprak keurig Nederlands,aandocken ging nog niet helemaal zuiver maar wel zo slim om op krappere locaties om collega aan te spreken.Kolleka ik nog niet probleem maar als jij niet mee kijken ik wel probleem

Laatste zin is een grapje natuurlijk,hoort erbij luitjes

grt. Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Ik ken genoeg oudere chauffeurs met jaren lange rijervaring die niet voor AH willen rijden.

Of moet ik durven of kunnen zeggen? ;)

ik heb ook 30 jaar (inter)nationaal transport gedaan, en met veel plezier. Via mijn vorige werkgever kreeg ik regelmatig ritten naar Frankrijk en Luxemburg, voor mijn huidige werkgever. Ik dacht vroeger ook altijd, dat gepiel in die centrums zou ik nooit willen doen, nu doe ik niets anders..... En nog steeds met veel plezier

Onbekend maakt onbemind

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zeker de laatste tijd niet, nieuwe planner gekregen en die trekt zijn vriendjes voor, ik word nu ingezet als opvulling, afgelopen week twee keer 24 rust gehad tussen twee diensten door, was zondag om 18.30 vertrokken en afgelopen vrijdag mocht ik op 11.45 uur beginnen, dan word de week wel erg lang, en maar net aan de 40 werkuren komen.

En als je er wat over opmerkt, ik weet het maarja je bent springer en dan is het zo.

En aangezien ik afgelopen donderdag ben gebeld of ik aan het werk wilde bij een oude werkgever heb ik gelijk ja gezegd.

Met als gevolg, maandag een gesprek.

Als alles rond is kan ik meer laten weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden