[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Cor Schouten Internationaal Transport BV failliet verklaard


Recommended Posts

  • Forumlid

NIEUWERBRUG AAN DE RIJN - Dinsdag 20 oktober is voor de rechtbank van Den Haag het faillissement uitgesproken van Cor Schouten Internationaal Transport BV.


De oorzaak van het faillissement is op dit moment niet bekend. Curator mr. Berntsen was woensdagmiddag niet in de gelegenheid een toelichting op het faillissement te geven.


Bij het bedrijf werken, volgens de laatste gegevens van de Kamer van Koophandel circa 23 werknemers.


 


en lees hier ff de commentaren   


https://www.facebook.com/TransportOnline?fref=ts


 


 


 


 


http://www.transport-online.nl/site/64777/cor-schouten-internationaal-transport-bv-failliet-verklaard/


 


 


Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Cor was allang bezig dit op te lossen,had werk erbij gekregen dat mooi en goed verdiende maar bleek anders te zijn en een klant failliet gegaan,hij was druk bezig om alles weer op een rijtje te krijgen. Hij is een boer 1e klas maar wel eerlijk altijd!! Ken Cor al meer dan 15 jaar en dit gaat echt wel aan ze hart. Dit is mede door chauffeurs aangevraagd die altijd heel dik verdiende bij hem en toen ie stopte met dat werk raakten die jongens ongeveer 1000 euro in de maand aan inkomsten kwijt,dan is de werkgever altijd de Boeman. Ik gun Cor een doorstart

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, zouden ze allemaal dan liegen?

Dat zeg ik niet Eddy, maar kijk eens naar de reacties. Ze gunnen je het slechste en je bent een hufter eerste klas.

En dat vind ik triest. Ondernemers die het niet redden worden afgeschilderd als criminelen. En dat door mensen die, als het goed gaat er tot hun schouder inzitten en slijmen en likken....

En dat bedoel ik met, wat een reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast transploft

Ook Cor Schouten Holding BV failliet

NIEUWERBRUG AAN DEN RIJN - Op dinsdag 10 november is voor de rechtbank van Den Haag de zoveelste bv van Cor Schouten failliet verklaard. Het gaat deze keer om Cor Schouten Holding BV.

In deze holding zaten volgens de Kamer van Koophandel geen werknemers meer.

Op 3 november jongstleden werd Cor Schouten Verhuur BV failliet verklaard. Dit faillissement volgde op het faillissement van Cor Schouten Internationaal Transport dat op 20 oktober failliet werd verklaard.

Uit stukken van de Kamer van Koophandel blijkt echter dat eigenaar Cor Schouten zelf op 28 oktober jongstleden Schintra BV heeft opgericht. Onder deze BV staan bij de Kamer van Koophandel 17 werknemers geregistreerd.

 

Dit faillissement deed nogal wat stof opwaaien omdat nogal wat chauffeurs claimen een aardig bedrag tegoed te hebben van het failliete bedrijf.

 

Of Schintra de doorstart wordt van Cor Schouten is vooralsnog niet bekend.

 

http://www.transport-online.nl/site/65581/ook-cor-schouten-holding-bv-failliet/

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Ja, iets zegt mij, dat er inderdaad in de toekomst nog wel een vervolg komt. Deze man weet precies, hoe hij van zijn schulden af moet komen, zonder er blijkbaar slechter van wordt.

Alleen, welke sukkels willen nu nog zaken met dit figuur doen?????? Je zou toch haast denken dat die er niet slechter van worden op de een of andere duistere manier????

Als ik 1x door iemand geld verloren heb, is er zeker geen volgende keer meer voor dat persoon.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden