Spring naar bijdragen

Optrekken bij een stoplicht in Ibo-land


Gast Leeuw

Recommended Posts

Gast transploft

Een mooi gezicht, dat wel, maarrrrrr...........................

 

Wij moeten hier de gekste dingen doen om schone lucht te krijgen, maar daar??? Ach het waait vanzelf hier weer heen :stom:  :stom:  :stom:  :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zal er 1 een klapper op de stuuras krijgen

(..)

 

Precies, heb je al snel een 'Haaksbergen' effect.

 

Onbegrijpelijk dat in een land dat zoveel ruimte heeft, dit op een kluitje moet..

en als je in zo'n truck stapt zullen wel allerlei 'safety' belletjes rinkelen.. onzinnig wat mij betreft..

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een mooi gezicht, dat wel, maarrrrrr...........................

 

Wij moeten hier de gekste dingen doen om schone lucht te krijgen, maar daar??? Ach het waait vanzelf hier weer heen :stom:  :stom:  :stom:  :stom:

 

Milieu eisen zijn hier net zo streng als in EU, zo niet strenger.

VW kan er op legale wijze al niet aan voldoen....

 

Dit is gewoon spielerei op een truckshow o.i.d,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Geen gewoon stoplicht, maar zij rijden wel lekker vlot weg! :cool:  :D

 

http://www.dumpert.nl/mediabase/6698666/3d65da41/wedstrijdje_trucken.html

Ik woon echt niet in Canada heren...... Voor zover ik weet zijn de oplegers geladen en gaat t ook heuvelop, maar Douwe zal er het fijne van weten, ze doen dat bij hem in de buurt.

http://www.streetlegaltv.com/news/hump-day-holeshot-two-tractor-trailers-hauling-85-tons-drag-racing/

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Precies, heb je al snel een 'Haaksbergen' effect.

 

Onbegrijpelijk dat in een land dat zoveel ruimte heeft, dit op een kluitje moet..

en als je in zo'n truck stapt zullen wel allerlei 'safety' belletjes rinkelen.. onzinnig wat mij betreft..

Wat is er in Haaksbergen gebeurt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar werd met een monstertruck gestunt op een relatief klein plein in het centrum. Op een bepaald moment is de monstertruck niet voor de hekken gestopt maar het publiek ingerold met drie doden en twee dozijn gewonden als gevolg. De schuldvraag schuift men voortdurend heen en weer tussen gemeente als vergunningverstrekker en de eigenaar/bestuurder van de monstertruck, men lijkt het er wel over eens te zijn dat het publiek er te dichtbij stond en de ruimte te beperkt was.

Eerlijk gezegd had ik nog niet op die manier naar dit filmpje gekeken, maar als er iets mis gaat zullen die bakken naast de baan de vrachtwagens niet of nauwelijks tegen houden en de kans op slachtoffers heel groot...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja, dat was niet slim, die wagens hebben hetzelfde blok als een drag racer.

Kwam tijdens m'n werkzame leven regelmatig in een shop in een buitenwijk, suburb van Chicago. Daar werkten ze aan deze. Zo een auto is hoger dan een vrachtauto, echt groot.

 

T chauffeurke kan er wel mee rijden .

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden