Spring naar bijdragen

Netjes eten


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

En dan vind je dit in de e mail...

photo.jpg
On Tour
hoe zet je je eigen kind voor lul op internet. En dan je eigen autistische kind een zwijn noemen. Ben je wel helemaal normaal?? of zit er bij jezelf een steekje los

 

Lekker anoniem, de lafaard.

En zo sterk ben ik niet hoor. Maar zal er even op andwoorden. Ten eerste zie ik haar niet al een kind met autisme. Zij is een jongedame , hardstikke goed meiske. En zo slecht ben ik niet hoor, anders kwam ze niet dolgraag thuis. Sinds mijn FB alleen voor vrienden is te zien, heeft iemand hier dat filmpje gezien en anoniem gereageerd...... Via You tube waar hij verder niks heeft, dus speciaal een account aan gemaakt om te reageren, en dan is er bij mij een steekje los..... :rolleyes:  :D

 

Noem haar vaak "miss Piggy", en ze heeft meer bij namen. Bij namen die je krijgt omdat iemand heel veel van haar houd.

  • Like 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Trek het je niet aan Ibo, afgunst heet dat. Dus iemand die zelf geen liefde krijgt, en dus ook niet weet wat liefde geven is

  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oh, sta daar 1000 km boven, als iedereen zou zeggen dat ik t verkeerd doe, dan luister ik heus wel. Vond het grappig dat iemand zegt hoe je iets moet doen zonder zijn naam te geven. Alsof ik al niet genoeg messen in m'n rug heb zitten.... :D  :D

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die extra een account aanmaakt, om iemand die verdomd goed voor zijn dochter zorgt, anoniem te kunnen afzeiken... Hoe ver kun je zinken?   :mad:    

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens mij krijgt die "gast" nu teveel credits door de reactie die er op zijn mailtje komt, gewoon doodzwijgen (figuurlijk dan)  :ja:

 

Back on topic; Ibo we wisten het al maar je laat ff weer zien stapelgek op d'r te zijn ondanks dat ik vast geloof dat het af en toe zwaar is en kopzorgen geeft, chapeau. Maarre vindt je het nou echt nodig om Nederlanders als onbeschoft af te schilderen..jij kunt dan wel import amerikaan zijn maar je bent nog wel steeds een export hollander..oh wacht, je bedoelde jezelf natuurlijk  LOL  :kiss:  :kiss:

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het heeft gesmaakt, bordje is leeg, en daar gaat het om !!!!

Wat de rest ervan vindt.... lekker belangrijk, Die meid moet eten zoals ze het prettig ( en makkelijk ) vindt.

 

En die kansloze knakker, lekker weg laten rotten.

Die zat waarschijnlijk aan een boterham, en geen Steak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mooi om te zien Ibo, helemaal goed. Ik heb de afgelopen 2 jaar meegedaan aan een truckrun hier in de buurt en als je hoort hoeveel kinderen er niet meer worden bezocht door hun ouders...

 

Met plaatsvervangende schaamte hoor ik dan de verhalen van de begeleiders dat kinderen weken, soms maanden niet bezocht worden, vaak doen familie of kennissen nog meer. En dan is er iemand die iets moet vinden van jouw filmpje ?, wat een mispunt. 

 

Dit zijn de verhaaltjes overigens:

 

https://rundhauber.eu/truckrun-voor-bewoners-cruquiushoeve-2014/

https://rundhauber.eu/truckrun-2015/

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Edit..

Net de berichtjes op Youtube gelezen.

Aangezien ik daar mijn echte naam niet op gebruik..

 

Ze noemen mij bolle, stink jong, en heeeeee.. ze noemen mij ook een varken als ik lekker aan het kanen ben.

De naam varken of zwijn heeft hier een geheel andere betekenis.

 

Ik ken Ibo niet, maar uit zijn div. filmpjes en berichten hier durf ik mijn handen in het vuur te steken dat Ibo werkelijk alles ervoor over heeft om deze meid een mooi leven te geven !!

 

Edit..

Inderdaad minuteman, het verzorgen van mensen is een hele zware taak, het zelfde als een baby, altijd je ogen waakzaam houden.

Gelukkig zijn er mensen die hiermee kunnen omgaan, maar helaas... vele niet zoals je al schreef.

 

Edit..

Hoogstwaarschijnlijk is het de zelfde anoniemer die in mijn filmpje ''sensatiezoeker'' heeft gereageerd.

Iemand die alleen commentaar heeft, maar zelf de grootste huichelaar is die er op deze aardkloot rondloopt.

En zondag vooraan de kerk zit.

bewerkt door Frank Bahlman
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ibo die loopt zelf te tobben met zijn hart

maar dat komt door iets wat weinig mensen weten , omdat het van "GOUD" is

en zijn commentaar moet je zien als 200% leuke humor  :ja: en niet anders

bewerkt door lambiek
  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast mhkamp

Ik heb niets met autistisch of wat dan ook, daar ik vroeger ook die stempel gekregen heb, maar ik heb wel even een dikke like naar Ibo gedaan en de de 'commentaren' van die l*l gedisliked. Ibo, je kan ook je commentaren uitschakelen in Youtube. Dan heb je dat gezever in ieder geval niet.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden