[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Haastige spoed is .....................juist ja!


Henry Neycensas

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik begrijp die gasten niet die in loondienst rijden of zelfs als eigen rijder werkzaam zijn, waarom zou je dit in hemelsnaam doen, je bent toch niet helemaal bij je plaat als je dit als werknemer gaat doen, ik zou weleens de beweegredenen willen weten van deze Poolse chauffeur, hou je gewoon aan de rij en rusttijden, kost minder en je voorkomt hiermee een hoop heibel en vooral geld want daar ga je eventuele winst mocht je die al maken trouwens, hiervoor moet je wederom vele km extra rijden om dat weer terug te verdienen en als ik de marges zo eens bekijk dan rij je dit verlies nooit meer goed, kortom je verliest altijd!!

 

Ruim 4.000 euro boete voor Poolse tachofraudeur

Bron Transport on line: http://www.transport-online.nl/site/71777/ruim-4000-euro-boete-voor-poolse-tachofraudeur/

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik begrijp die gasten niet die in loondienst rijden of zelfs als eigen rijder werkzaam zijn kortom je verliest altijd!!

 

Ruim 4.000 euro boete voor Poolse tachofraudeur

Bron Transport on line: http://www.transport-online.nl/site/71777/ruim-4000-euro-boete-voor-poolse-tachofraudeur/

 

Grt. Henry.

 

Is toch stoer, doorhengsten tot het moment suprem. Ja de marges zijn laag, maar kunnen altijd nog aangevuld worden met drugstransport in Scandinavie  :zegtniets:

 

Zeker in Denemarken, want Denemarken is een tikkeltje gevaarlijker, dan Noorwegen is. Manipulatie van wat dan ook, en/of dubbele kaart, is per direct in DK rijverbod! Ook al is het jou eerste keer, hebben de Denen gewoon maling aan.  

 

Maar er komt nog wel iets bij, namelijk dat de garage terplekke alles in oude staat doet terugkeren, dit op last van de Deense polizei :cool:  Dus bovenop deze € 4000, komen de garagekosten bij, met daarnaast hoogstwaarschijnlijk een rechtsgang. Die Denen zijn de moeilijkste niet :D  

 

Maar vind persoonlijk deze € 4000 nog koopje, want een bekende transporteur uit Scheveningen, kreeg iets tussen de € 17.000/ â‚¬ 50.000 voor het rijden met magneet. Die Pool zal wel schakelaar hebben gehad in de cabine, daar creeer je hetzelfde effect mee als een magneet leggen op de censor :cool:

 

En ja, jij verliest altijd, ook jou rijbewijs, en niet die van de planner :D   

bewerkt door Reindert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tis ook nie zo slim wat die Pool doet  :D 

Als je dingen gaat doen die niet mogen kan je je beter gedragen als een schaap, en een beetje met de kudde mee hobbelen.

Als je 15 rijuren gaat maken ipv 10 dan maak dat kwartiertje dat je wint met dat racen ook niet meer uit :wijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij leeft ook van stamtafelverhalen niet, Reindert? Volgens mij ben jij een graag geziene gast. Toen ik je nog eens zag had je ze niet, maar heb je inmiddels geinvesteerd in gouden kettingen?

 

In Denemarken heb je trouwens te maken met de ''Politi". 'Polizei' vind je zuidelijk van de deens/duitse grens. Of zij vinden jou...

 

Verder zal ik het maar niet over 'moment supreme' hebben, of over 'jouw rijbewijs'. En al helemaal niet over 'moeilijksten'. Dan gaan we muggenziften.

 

Maar je houdt wel een ruime slag om de arm, met bedragen "iets tussen 17.000/50.000 euro". Klinkt helmaal niet naar stamtafelpraat verder hoor... :ja:

 

Nee, wederom zit jij ernaast. En goudenkettingen? Nope, nooit gehad en zal die ook nooit kopen!

 

Slag om de arm zeg jij? Nog sterker, volgens jou ook weer stamtafel, stonden er 2 wagens van dit bedrijf op Hirthals stil :ja: gepakt bij de douane voor de deur. de 1ste auto dacht slim na, en reed het stukje van +- 2 km op de magneet richting de douane, en de 2de had met de tacho gerommeld.  

 

Het koste bij elkaar zoveel geld, dat er eerst iets vervoerd diende te worden :zegtniets: , eer men alles kon betalen.  

 

En van mij mag jij muggenziften, geen probleem mee. 

 

En/voor jij weer begint, ik kreeg voor de deur van de douane, € 5900 aan de broek.  

bewerkt door Reindert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden