[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

italie transport jaren 90 van en naar Belgie


RINI 68

Vraag

  • Forumlid

help mij eens even , zit in een discussie met oud collega,s uit mijn tijd bij Van Arkel transport midden jaren 90 en dat gaat om een opdrachtgever waar ik veel voor reed maar niemand weet meer welk bedrijf dat nou was , of het nou een nederlands bedrijf was of een belgisch weet ik niet maar ik weet nog dat ze in die tijd ik meen containertransport ofzo deden in Groningen of in ieder geval een vestiging hadden in noord nederland en ze deden italie transport vanuit Belgie , ik meen Meer maar dat weet ik niet zeker meer , veel vracht heen naar Italie vanuit Belgie en terug vanuit Italie naar Belgie maar blijkbaar was ik de enige die voor dat bedrijf want 4 oud collega,s weten het niet meer en blijven maar roepen Oostvogels maar die was het niet , in mijn herinnering iets van cris ...... of zoiets in ieder geval , was volgens mij toch een grote speler op Italie ? iemand die dit nog wat zegt ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden