[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Laat op tijd je Code 95 bijschrijven


Recommended Posts

  • Forumlid

Op 10 september loopt de Richtlijnperiode af voor Code 95. Laat die datum niet voorbij gaan en schrijf je nascholingspunten op tijd bij op je rijbewijs.


Laat je vóór 10 september je Code 95 bijschrijven op het rijbewijs, dan tellen alle trainingen die je hebt gevolgd in de periode van 1 maart 2009 tot en met 9 september 2016, mee voor het totale aantal nascholingspunten en dus voor Code 95. Doe je dit na 10 september, dan hebben de trainingen (en dus de behaalde punten) een maximale geldigheidsduur van vijf jaar. De punten die je voor 30 september 2011 haalde en niet tijdig liet bijschrijven op je rijbewijs, verliezen op dat moment hun geldigheid.


Voorbeeld


Je laat op 1 oktober punten voor Code 95 bijschrijven op het rijbewijs. In dit geval tellen alleen de nascholingsuren mee die je hebt gevolgd na 1 oktober 2011. Trainingen die je tussen 1 maart 2009 en 30 september 2011 hebt gevolgd, vervallen. Voorkom dus dat je nog extra trainingen moet volgen door ze tijdig op je rijbewijs te laten bijschrijven. Wacht daar niet tot het laatste moment mee.


 


Lees verder en doe er je voordeel mee  :ja:


http://truckstar.nl/laat-op-tijd-code-95-bijschrijven/


Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

probeer je in zo kort mogelijke tijd het meeste aantal topics en posts te krijgen ofzo? dit is hier namelijk al 100en keren besproken en vermeld, als je dit trouwens nu nog niet voor elkaar hebt dan ben je het ook niet waard om chauffeur te zijn.

 

nee die ambitie heb ik niet  :nee:

Er is niemand die zegt dat jij er op moet reageren  :nee:

je hebt op / over  de meeste onderwerpen wel een mening  :ok:

 

Wat dit betreft beter 1 keer te veel dan te weinig  :koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oei, dan ben ik echt een prutser, ga eind deze week er maar eens mee bezig, eigen verklarinkje halen, = afspraak maken bij gemeente, medische keuring, nog een keer een afspraak maken, dan de boel opsturen = wachten op CBR, rijbewijs aanvragen= weer afspraak maken gemeente, wachten op rijbewijs = nog een keer afspraak maken met die klere gemeente om hem op te halen, gaat hier niks meer zonder afapraak, hoezo burgertje pesten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Server staat op het Zernicke terrein, Josimo.

Je weet wel, als je voor die glazen pui van de sportschool op Paddepoel langs sukkeld, wel op het verkeer letten en niet naar al die studentes in strakke gympakjes gluren, en dan helemaal op het eind staat die bunker.

 

Daar kun je mooi pauze houden ;) Zit wel een krap bochtje voor bij de fietsenmaker ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Server staat op het Zernicke terrein, Josimo.

Je weet wel, als je voor die glazen pui van de sportschool op Paddepoel en dan helemaal op het eind staat die bunker.

 

Op het hoogste punt, in verband met mogelijke overstromingen. Zal wat zijn als de boel onder loopt, en alle data van het CF is plots pleite :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Server staat op het Zernicke terrein, Josimo.

Je weet wel, als je voor die glazen pui van de sportschool op Paddepoel langs sukkeld, wel op het verkeer letten en niet naar al die studentes in strakke gympakjes gluren, en dan helemaal op het eind staat die bunker.

 

Daar mag ik niet komen.....hoewel volgende week wel ff naar bommenberendkermis zaterdagavond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dus jij bent er zo'n eentje met de gordijnen half dicht.....ik kijk gewoon :D

 

Nee, heb de gordijnen gewoon vol open. En ik kijk ook gewoon.  En de definitie van kijken, is ook gewoon gluren :D

 

 

 

1) Aanschouwen 2) Afneuzen 3) Blikken 4) Bezichtigen 5) Bestuderen 6) Bekijken 7) De ogen gebruiken 8) De ogen gebruiken (crypt.) 9) Gadeslaan 10) Gluren 11) Kieken 12) Met het oog waarnemen 13) Neuzen 14) Observeren 15) Onderscheiden 16) Ontwaren 17) Opmerken 18) Ogen 19) Rondloeren 20) Schouwen 21) Spinzen 22) Staren 23) Toeschouwen 24) Toezien 2...

 

 

http://www.encyclo.nl/begrip/kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

probeer je in zo kort mogelijke tijd het meeste aantal topics en posts te krijgen ofzo? dit is hier namelijk al 100en keren besproken en vermeld, als je dit trouwens nu nog niet voor elkaar hebt dan ben je het ook niet waard om chauffeur te zijn.

Ik ben ook vorige week zaterdag begonnen met de code 95 en ondanks dat ik volgens jou het niet waard ben om chauffeur te zijn heb ik ondanks dat ik al een paar jaar niet meer rij al aardig wat aanbiedingen gekregen toen het bekend was dat ik wat anders zocht ondanks dat ik in de provincie Groningen woon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is die ontheffing vervallen voor mensen geboren voor 1955?

 

Denk dat het voor iedereen geldig is, deze code 95,

 

Vervallen vrijstellingen bij Code 95

Vanaf 1 juli 2015 zijn er twee vrijstellingen komen te vervallen. Chauffeurs die tot nu toe van onderstaande vrijstellingen genoten zijn nu alsnog verplicht de nascholing te volgen.

Vervallen – chauffeurs geboren voor 1 juli 1955

Beroepschauffeurs die voor 1 juli 1955 waren geboren genoten tot 1 juli 2015 van vrijstelling. Deze groep kreeg tot voor kort de Code 95 automatisch op het rijbewijs geplaatst bij het verlengen van het rijbewijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden