[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wim Yland uit Ootmarsum staat op omvallen


Gast Cortrans

Recommended Posts

Wim Yland Transport uit Ootmarsum staat op omvallen. Er is geen werk meer voor het transportbedrijf, en als de economische situatie niet gauw verandert, is een faillissement onontkoombaar. Dat meldt TC Tubantia.

1740_117.jpgDirecteur Wim Yland brengt zijn 27 chauffeurs morgen op de hoogte van de desastreuze situatie waarin zijn bedrijf zich bevindt. De meesten wacht ontslag. Van zes chauffeurs wordt het contract niet verlengd en voor de chauffeurs in vaste dienst wordt getracht een regeling te vinden. Voor slechts vijf chauffeurs heeft Yland de komende weken nog werk. Ook is hij druk in onderhandeling met de leasemaatschappijen waarvan hij de 22 trekkers huurt die hij op de weg had. Maar de meeste wagens staan stil bij het bedrijf op De Mors. Yland heeft inmiddels twee maanden uitstel van betaling gekregen. "Maar ik hoop nog op een half jaar", aldus de internationale transportondernemer die de moed ondanks de slechte situatie op de transportmarkt nog niet opgeeft. Maar hij ziet het wel zwaar in. "Als we niet gauw werk erbij krijgen, betekent dat de ondergang van het bedrijf. We proberen te overleven door de kosten op nul te zetten."

Bron: TC Tubantia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je bent toch bijna te bang om op het cf te kijken , elke dag staan er weer nieuwe berichten wie er nu weer om valt.

Ik word er echt niet goed van , vindt dit echt vresselijk , ik probeer zelf 4 auto's aan de gang te houden , en dat valt echt niet mee op het ogenblik.

Ik ben het er aan de ene kant wel mee eens dat somige mensen zeggen dat het misschien ook wel eens goed is en dat de rotte appels er nu tussen uit vallen.

Maar als dit echt zo door gaat houd niemand het vol.

Ik vind het echt in en in triest!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mwogh, ik denk dat er op dit moment geen enkele branche is uitgezonderd.

Speciaal transport zou ook goed gaan, is inmiddels ook over....En Groupage zal ook automatisch minder worden.

Het is gewoon even zeer slecht op het moment, maar ik denk ook dat de transport branche dit een beetje over zich zelf heeft uitgeroepen.

Er wordt al zolang ik meedraai in transport tegen een negatief rendement gereden. (lees ondernomen) Zo kun je nooit een reserve opbouwen !

Als jij als chauffeur b.v. 5000 euro rood kunt staan, en je boert elke maand een paar tientjes achteruit kun je dit ook heel lang volhouden, maar er komt toch echt een keer een eind aan ! Hoe meer je rood staat, hoe meer rente je moet betalen. Het wordt dus alleen maar slechter...

Ik ben persoonlijk zeer benieuwd wat de (transport) toekomst ons gaat bieden !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het maakt niet echt uit waar je in zit. Dingen als levensmiddelen, supermarkten bevoorraden bijvoorbeeld gaat nog wel even door. Mensen zullen toch moeten eten, maar zelfs daar zie je teruggang. Mensen denken nu toch twee keer na voordat ze iets kopen. Dat ze prijzen vergelijken en misschien niet alles meer bij dezelfde super kopen is niet erg. Het volume(aantal goederen) blijft hetzelfde dan, alleen de verspreiding is anders. Maar extra's worden toch ineens minder gekocht.

Een groot probleem in de transport is gewoon het tegen te lage tarieven rijden. Dat is altijd al zo geweest en als het dus fout gaat kun je dat ook alleen maar de sector zelf aanrekenen.

Als het ene bedrijf het niet doet, dan springt er wel een collega in. En zo is er altijd wel een bedrijf dat bereid is het gat op te vullen. Dus kunnen er nooit echt realistische prijzen gebruikt worden. Ik begrijp dat ik het wat simplistisch schrijf. Het is natuurlijk veel complexer dan dat, ook zijn er bedrijven die wel de ballen hebben goede prijzen te eisen en die dat misschien ook makkelijker kunnen in de markt waarin ze opereren.

Maar het is een feit dat de transportsector al vele jaren zeer ongezond bezig is. Dan kun je een dergelijke klap al helemaal niet opvangen. De sector heeft sowieso al flink te lijden gehad vorig jaar met die Dieselprijzen. Dus de reserves die er misschien waren zijn toen al gebruikt.

Daarnaast zijn er in de afgelopen jaren grote hoeveelheden nieuwe auto's gekocht. Ik heb van verschillende dealers begrepen dat ze toch wel tropenjaren achter de rug hebben. Misschien is het aantal vrachtwagens wel veel meer gestegen dan het transportaanbod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het maakt niet echt uit waar je in zit. Dingen als levensmiddelen, supermarkten bevoorraden bijvoorbeeld gaat nog wel even door. Mensen zullen toch moeten eten, maar zelfs daar zie je teruggang. Mensen denken nu toch twee keer na voordat ze iets kopen. Dat ze prijzen vergelijken en misschien niet alles meer bij dezelfde super kopen is niet erg. Het volume(aantal goederen) blijft hetzelfde dan, alleen de verspreiding is anders. Maar extra's worden toch ineens minder gekocht.

Een groot probleem in de transport is gewoon het tegen te lage tarieven rijden. Dat is altijd al zo geweest en als het dus fout gaat kun je dat ook alleen maar de sector zelf aanrekenen.

Als het ene bedrijf het niet doet, dan springt er wel een collega in. En zo is er altijd wel een bedrijf dat bereid is het gat op te vullen. Dus kunnen er nooit echt realistische prijzen gebruikt worden. Ik begrijp dat ik het wat simplistisch schrijf. Het is natuurlijk veel complexer dan dat, ook zijn er bedrijven die wel de ballen hebben goede prijzen te eisen en die dat misschien ook makkelijker kunnen in de markt waarin ze opereren.

Maar het is een feit dat de transportsector al vele jaren zeer ongezond bezig is. Dan kun je een dergelijke klap al helemaal niet opvangen. De sector heeft sowieso al flink te lijden gehad vorig jaar met die Dieselprijzen. Dus de reserves die er misschien waren zijn toen al gebruikt.

Daarnaast zijn er in de afgelopen jaren grote hoeveelheden nieuwe auto's gekocht. Ik heb van verschillende dealers begrepen dat ze toch wel tropenjaren achter de rug hebben. Misschien is het aantal vrachtwagens wel veel meer gestegen dan het transportaanbod.

Tja, ik denk ook dat de dieselprijzen een beetje eigen schuld zijn. Transporteurs berekenen dit (bijna) nooit door aan hun klanten. De transportbranche lijkt hierin de enige echte Sinterklaas...:D

Hoe het allemaal kan weet ik net als jij niet, en het zal vast wel ingewikkeld liggen, maar zo is de situatie nou eenmaal.

Bedrijven die harde prijzen hadden en alles doorberekenden aan hun klanten hebben ook werk gehad en zullen nu overleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je bent toch bijna te bang om op het cf te kijken , elke dag staan er weer nieuwe berichten wie er nu weer om valt.

Ik word er echt niet goed van , vindt dit echt vresselijk , ik probeer zelf 4 auto's aan de gang te houden , en dat valt echt niet mee op het ogenblik.

Ik ben het er aan de ene kant wel mee eens dat somige mensen zeggen dat het misschien ook wel eens goed is en dat de rotte appels er nu tussen uit vallen.

Maar als dit echt zo door gaat houd niemand het vol.

Ik vind het echt in en in triest!!!!

Ik hoop voor je dat je het draaiende kan houden!

Als je dat lukt, en je teert niet te veel in op je reserves, kon je wel eens als een winnaar uit de bus komen.

Immers, het zal nooit gebeuren dat er geen transporteurs meer over blijven. Hoe sneller er meer omvallen, hoe eerder de vraag voor de rest weer aantrekt lijkt me. Het is hard, maar de 1 zijn dood, is de ander zijn brood...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwogh, ik denk dat er op dit moment geen enkele branche is uitgezonderd.

zal het hard afkloppen, maar wij merken er nog totaal niks van. Als de boeren problemen gaan krijgen, dan merken wij het ook. Maar die blijven flink produceren. Maar voor onze opdrachtgever zijn we ook bijna hetzelfde als een eigen vervoerder.

Ik ben persoonlijk zeer benieuwd wat de (transport) toekomst ons gaat bieden !

ik ben bang dat het werk wat straks gaat komen, als het weer gaat aantrekken allemaal verdwijnt naar het buitenland

En geloof maar niet dat den Haag de portemonnee zal trekken voor deze branche. Die oostblokkers, spanjaarden, grieken, turken, italianen etc kunnen het immers veel goedkoper, in de ogen van den Haag en Brussel is dat vrije economie.

Pessimistisch gezegd: denk dat het buitenland werk nog veel en veel minder gaat worden. En zeker met de 48urige werkweek erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die 48 urige werkweek.....

De tijd dat elke chauffeur zijn eigen wagen heeft heeft zijn langste tijd gehad lijkt mij.Een wagen die stil staat kost geld.En met een 48 urige werkweek zijn dat veel dure uren dat de wagen stil moet staan.

Door twee chauffeurs op één wagen te zetten kan een bedrijf goedkoper rijden en zo hopelijk deze zware tijd door komen.

Die nieuwe wagens zijn er gekomen om chauffeurs te trekken in te tijd dat er een chauffeurs te kort was............

Ohh was dat vorig jaar, nog maar zo kort geleden :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het Ootmarsumse transportbedrijf van Wim Yland zet zijn activiteiten in afgeslankte vorm voort.Dat is directeur Yland overeengekomen met zijn personeel. Om de bedrijfskosten zoveel mogelijk te drukken, zal hij als eerste maatregel snijden in het personeelsbestand. Zo worden de contracten met zes chauffeurs niet verlengd. Elf chauffeurs worden ontslagen en drie vertrekken uit eigener beweging. Dat betekent dat er voorlopig zeven chauufeurs in dienst blijven. Voor hen is vooralsnog werk.

Yland wil ook proberen de kilometerprijs naar beneden te brengen om de concurrentieposittie ten opzichte van andere bedrijven te verbeteren. Al realiseert hij zich terdege dat dit een moeilijke zaak zal zijn, temeer omdat collega-bedrijven ver onder de geldende prijs gaan zitten. Daarnaast hebben de transportbedrijven veel concurrentie van collega's uit Oost-Europa.

Bron: Nieuwsblad Transport.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Het Ootmarsumse transportbedrijf van Wim Yland zet zijn activiteiten in afgeslankte vorm voort.Dat is directeur Yland overeengekomen met zijn personeel. Om de bedrijfskosten zoveel mogelijk te drukken, zal hij als eerste maatregel snijden in het personeelsbestand. Zo worden de contracten met zes chauffeurs niet verlengd. Elf chauffeurs worden ontslagen en drie vertrekken uit eigener beweging. Dat betekent dat er voorlopig zeven chauufeurs in dienst blijven. Voor hen is vooralsnog werk.

Yland wil ook proberen de kilometerprijs naar beneden te brengen om de concurrentieposittie ten opzichte van andere bedrijven te verbeteren. Al realiseert hij zich terdege dat dit een moeilijke zaak zal zijn, temeer omdat collega-bedrijven ver onder de geldende prijs gaan zitten. Daarnaast hebben de transportbedrijven veel concurrentie van collega's uit Oost-Europa.

Bron: Nieuwsblad Transport.nl

Dus uitstel van executie denk ik...

Zie ook de posting van mikeya.

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Veel succes met het omlaag brengen van de KM prijs. Voor Nederlandse vervoerders is het bijna onmogelijk om de strijd te winnen op basis van prijsconcurrentie. Misschien wordt het tijd om een sublieme dienstverlening aan te gaan bieden die anderen niet kunnen kopiëren, om zodoende de KM prijs te kunnen verhogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Veel succes met het omlaag brengen van de KM prijs. Voor Nederlandse vervoerders is het bijna onmogelijk om de strijd te winnen op basis van prijsconcurrentie. Misschien wordt het tijd om een sublieme dienstverlening aan te gaan bieden die anderen niet kunnen kopiëren, om zodoende de KM prijs te kunnen verhogen.

Dit is niet alleen in het vervoer.

Ik kom uit een fruitkwekersfamilie, één appel kost geen cent meer dan 30 jaar geleden.Je moet meer bomen op een stuk grond zetten om genoeg te verdienen.Wie heeft dit in de hand??:mad:

Kijk naar boeren en groentebouwers.Er stonden in dit dorp vroeger 20 boerderijen.Nu nog maar 2!!!

Alles moet groot.De boerderijen worden ondernemingen en de LOL is er af.

Als eigen rijder moet je toch minstens met z'n tweeën op 1 wagen zitten om te kunnen overleven.. Die wagens moeten rijden en hard werken mag niet meer.

Hoe draai je de tijd terug?

Ik heb het idee dat ik echt oud begin te worden :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel succes met het omlaag brengen van de KM prijs. Voor Nederlandse vervoerders is het bijna onmogelijk om de strijd te winnen op basis van prijsconcurrentie.

toch niet. als nederlandsbedrijf ga je met oostblokchauffeurs werken.

vervolgens krijgen die chauffeurs dan de schuld dat de prijzen kapot gereden worden.:rolleyes:

ik ben bang dat het werk wat straks gaat komen, als het weer gaat aantrekken allemaal verdwijnt naar het buitenland.

Die oostblokkers, spanjaarden, grieken, turken, italianen etc kunnen het immers veel goedkoper, in de ogen van den Haag en Brussel is dat vrije economie.

als je kijkt naar die "paar" bedrijven die tot nutoe failliet zijn gegaan, valt het alles mee. in het oostblok vallen ze met bosjes om. ik hoef alleen RICö maar tezeggen, en je praat over 2000auto's.

in heel dit forumonderdeel zijn al die bedrijven die failiet zijn gegaan nog niet eens goed voor 1000auto's.

en wat mij dan zo opvalt. bedrijven gaan failiet, en er volgt weer een doorstart in afgeslanktevorm. zo zielig zijn al die bedrijven dus niet. ook de meeste chauffeurs kunnen weer aan het werk. de mensen die nog geld krijgen zijn degene die genaait worden. maar daar hoor je zo weinig van.

nee, als een nederlandsbedrijf failiet gaat kan je pagina's vullen met hoe erg het allemaal wel niet is, maar een bedrijf als RICö wat omvalt, en waarvan de auto's daadwerkelijk stil staan, en de chauffeurs thuis zitten kan je pagina's vullen hoe "goed" dat wel niet is.

zo collegiaal zijn we dus. in NL je baan verliezen waar 7% werkeloosheid is, is rampzalig, maar zijn de uitkeringen wel goed geregelt (maar daar kunnen we "niet" van rondkomen, en die oostblokker moet maar kijken in een land van meer als 20% werkeloosheid, en een uitkering van niks krijgen.

wat dat betreft is het transport idd ziek.

vrije economie werk "niet" als het "ons" niet uitkomt.

boodschappen doen bij de aldi/lidl inplaats van bij AH past wel in ons straatje.

dingen bestellen in een ander land via internet, omdat het daar goedkoper is vinden we wel in ons straatje passen.

een oostblokker die in het rijke westen komt werken past niet in ons straatje.

zelf in noorwegen of denemarken gaan werken, en daar meer netto kunnen verdienen staat ons wel aan, maar doen we niet.

iedereen in de EU is europeaan, maar vooral nederlander blijven.

of vooral blijven rekenen in guldens. de euro bestaat al jaren, maar blijven terug rekenen. en vooral geen inflatie, en prijsverhogingen mee berekenen dan he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

vrije economie werk "niet" als het "ons" niet uitkomt.

boodschappen doen bij de aldi/lidl inplaats van bij AH past wel in ons straatje.

dingen bestellen in een ander land via internet, omdat het daar goedkoper is vinden we wel in ons straatje passen.

Ik ben zelf vrij chauvinistisch ingesteld. Met andere woorden.. ik ben trots op wat Nederlands is en er zijn echt wel dingen waar ik liever de hoofdprijs betaal dan iemand anders zijn welvaartsstaat spekken. Hoewel dat soms ook niet helemaal op gaat. Philips is immers Nederlands, maar een hoop producten worden toch in een ander land geproduceerd.

Er zijn genoeg gekken zoals mij, bijvoorbeeld Shell tanken omdat dat meer Nederlands is dan BP haha.

of vooral blijven rekenen in guldens. de euro bestaat al jaren, maar blijven terug rekenen. en vooral geen inflatie, en prijsverhogingen mee berekenen dan he.

Dat is waar, dat riep ik zelf ook altijd. Maar het is wel een feit dat in veel dingen het salaris niet aan dezelfde verhoging en inflatie is gesteld.

Ik woon in Schagen. Daar heb je appartementen die nu voor 170.000 euro gaan. Vlak voor de euro werd ingevoerd gingen die toch absoluut niet voor 375 DUIZEND GULDEN!! Dat is absoluut niet waar. En dat verschil kun je niet uitleggen met alleen inflatie en prijsstijgingen die normaal zijn in een paar jaar.

Het is dus gewoon een feit dat dit soort prijzen bijzonder hoog zijn geworden. En de mensen kunnen dit gewoon steeds minder betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit is niet alleen in het vervoer.

Hoe draai je de tijd terug?

Ik heb het idee dat ik echt oud begin te worden :stom:

Jep. Dat is juist het punt. Bedrijven die niet genoeg reageren op hun omgeving krijgen het moeilijk; een tijdelijke reactie kan misschien zijn om je prijzen te verlagen, maar dit heeft helemaal geen zin op de lange termijn.

Kom op.. we zijn Nederlanders, wees inventief, specialiseer jezelf, verzin wat nieuws om zodoende anders te zijn dan anderen.. :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is waar, dat riep ik zelf ook altijd. Maar het is wel een feit dat in veel dingen het salaris niet aan dezelfde verhoging en inflatie is gesteld.

Ik woon in Schagen. Daar heb je appartementen die nu voor 170.000 euro gaan. Vlak voor de euro werd ingevoerd gingen die toch absoluut niet voor 375 DUIZEND GULDEN!! Dat is absoluut niet waar. En dat verschil kun je niet uitleggen met alleen inflatie en prijsstijgingen die normaal zijn in een paar jaar.

Het is dus gewoon een feit dat dit soort prijzen bijzonder hoog zijn geworden. En de mensen kunnen dit gewoon steeds minder betalen.

klopt. de huizenprijzen zijn enorm gestegen. ik zelf kocht mijn huis voor 200.000GLD, en verkocht het voor 200.000 in EURO"s, en emigrieerde. dus ja ik kan lachen.

maar niemand,en dan ook niemand heeft mensen verplicht zulke rare prijzen voor huizen te gaan betalen. dat hebben de mensen zelf gedaan.

dat het salaris niet met de inflatie is mee gestegen zou kunnen kloppen (ik weet dat niet meer) maar de hypotheeklasten zijn wel gestegen van 700GLD/300euro, naar 600euro/1300GLD.

ook dat ding waar je nu achter zit kost geld. kinderen hebben waarschijnlijk zo'n ding voor der eigen.

we hebben ook het laatste nieuwste mobieltje.

de horeca heeft ook misbruik gemaakt, maar zijn we mider in de kroeg gaan zitten?

neem het eten onderweg. noem de oostblokker gek, maar prijzen onderweg gaan nergens meer over. de laatste keer dat ik in NL at, betaalde ik bij joost 18euro voor een bak bami. sorry hoor, maar mij zie je in NL niet meer eten.

alle prijsstijgingen ter spijt, maar als transportondernemer moet je al die kosten gewoon door rekenen. niet alleen de kosten, maar ook de kosten die je heb om al die kosten door te berekenen.

doe je dat niet, of kan je dat niet, dan moet je auto's opruimen. of zelfs stoppen.

dat heet een kosten/baten plaatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 5 years later...
  • Forumlid

is die wim yland failliet of niet failliet gegaan? stond er tijd terug met eentje te laden. jong ventje. e5, klompen, witte sokken en nog niet uit de jeugdpuisten. die zei dat wim yland nooit failliet was gegaan. maar zoals ik het hier zie is die niet failliet gegaan. had de witte sok toch gelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

is die wim yland failliet of niet failliet gegaan? stond er tijd terug met eentje te laden. jong ventje. e5, klompen, witte sokken en nog niet uit de jeugdpuisten. die zei dat wim yland nooit failliet was gegaan. maar zoals ik het hier zie is die niet failliet gegaan. had de witte sok toch gelijk.

ff goegelen he.........http://www.transport-online.nl/site/45068/nieuwe-renault-trucks-t460-voor-wim-yland/

 

Nieuwe Renault Trucks T460 voor Wim Yland

Wim-Yland.jpg

OOTMARSUM - Wim Yland verricht sinds 2009 als eigen rijder vanuit Ootmarsum transportactiviteiten in zijn eenmansbedrijf Wim Yland Cargo Services. Hij heeft onlangs een nieuwe Renault Trucks T460 T4x2 X-Low Sleeper aangeschaft. De truck is afgeleverd door Peters Bedrijfswagens Twente.

Wim Yland werd door de crisis gedwongen van een middelgrote onderneming terug te keren naar een situatie met een trekker, waarop hij zelf actief rijdt. Wim Yland: "In juni van het afgelopen jaar ben ik bij de introductie van het nieuwe gamma Renault trucks geweest. Ik was direct onder de indruk van de mogelijkheden, die de nieuwe truck bood en heb de bestelling eigenlijk vanuit de folder gedaan, waarbij ik bewust ook heb gekozen voor Euro 6. De truck voldoet daarmee direct aan de jongste milieueisen en ik heb hoge verwachtingen ten aanzien van de besparingen op brandstofverbruik."

Low-deck

"Dit model is een echte low-decker en erg geschikt voor groot volume trailers, maar daarnaast ontzettend flexibel. De koppelschotel kan pneumatisch in hoogte worden versteld, waardoor er een standaard schotelhoogte ontstaat voor normale trailers. Uiteraard speelt het kostenaspect ook een belangrijke rol, maar dat is bij Renault Trucks wel in orde." Wim Yland rijdt op heel West-Europa en de truck heeft inmiddels de eerste kilometers alweer op de teller staan.

 

Nieuwe-Renault-Wim-Yland-klein.jpg

Nieuwe mijlpaal

Wim Yland: "Ik ben al jarenlang vaste klant bij Renault Trucks en heb een groot vertrouwen in hun producten. De eerste ervaringen met deze truck hebben me ook niet teleurgesteld: het is een gewoon een goede truck. Ik ben zeer tevreden over de ruimte en het comfort in de cabine. De wegligging is goed, je merkt bijna niets meer van hobbels op de weg, en de truck heeft een goede vering. De styling komt voor rekening van mijn zoon Jorn Yland. Door zijn inbreng is de Renault een bijzondere verschijning geworden. Ik heb met de aanschaf van deze truck een volgende stap gemaakt met Wim Yland Cargo Service, ik zie het echt als een nieuwe mijlpaal."

Nieuwsartikel geplaatst op 19-02-2014 10:43 door De Redactie

Tags: Renault, Wim Yland

 

 

 

 

Maar is schijnbaar toch ook faiiet gegaan: bron; http://drimble.nl/faillissementen/overijssel/oldenzaal/6066970/wim-yland-internationaal-transport-bv.html

 

Datum Omschrijving Kenmerk rechtbank 01-03-2012 Opheffing faillissement wegens gebrek aan baten op 29 februari 2012 alm.09.359.F.1316.1.12 13-08-2009 Uitspraak faillissement op 12 augustus 2009 alm.09.359.F.1300.1.09

bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wanneer gaan ze koplampen maken waar genoeg ligt uit komt dat je er niet een paar op t dak nodig hebt? :confused:  :D  :D

Hij houd wel van een beetje showen, maar oranje op de trekker, en rood, dat is niet een echt goede combinatie. Awel, het is zoijn truck, tot ie failliet gaat, dus hij doet wat ie wilt. Toch zit ik met ietwat verbazing alles te lezen.

Failliet met trucks, en dan koop je zomaar een nieuwe...... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Even een zinnetje eruit geplukt:

Dat was gewoon al verplicht vorig jaar. Bovendien lijkt het me stug dat Renault dit model levert met een oudere motor.

Altijd leuk die marketingpraatjes....

Net als van die bedrijven die als charter voor een charter rijden, maar wel de term "logistics" in hun bedrijfsnaam gebruiken.

Staat interresant, maar de ene logistiek die er plaats vind is het ordentelijk maken van de facturen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Of het is een oud artikel, of de levertijd van zo'n wiebertje met snor is heeeeeel lang, hij heeft hem vanuit de folder besteld, en ze rijden al best een tijdje rond.

Zie het al, snorreetje is op 27-12-2013 op kenteken gezet, echt een verhaal met een lange baard.

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden