Spring naar bijdragen

motel actros

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    212
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

motel actros's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

24

Waardering in de gemeenschap

  1. Dan ben je al een heel eind als je al op gesprek mag komen!! Suc6 verder!
  2. Daarom durt t ook tot 2017 voordat ze al deze opties kunnen gebruiken. Zal wel een wet in Brussel komen die het mogelijk maakt dat "de instanties"' op afstand tachos kunnen uitlezen en dat dan ook mogen en als wettelijk bewijs gebruiken
  3. Staat leuk omschreven wat de NIWO zou moeten doen en waar je als starter allemaal aan zou moeten voldoen. Jammer dat de praktijk heel anders is. Als je voor jezelf wil beginnen kun je met een beetje creativiteit al deze regels omzeilen. Constructie met meerdere BV's opzetten en na 1 of 2 jaar failliet, gedupeerden achterlaten met een flinke schadepost en gewoon met een nieuwe BV een doorstart maken. Controlerende instanties doen hier niks aan en als je dan ook nog een beeyje over de landsgrenzen gaat is het helemaal niet meer te traceren,... (Poolse huurtruck met een deense trailer verhuren aan NL vergunninghouder (NIWO vergunning) die een BV heeft in Nl en het werk laat uitvoeren door een duitse Gmbh waarvan de eigenaar een Engelse LTD is. Ga geen namen noemen maar dit soort constructies worden gebruikt. Je kan het ook simpel doen door een aantal nederlandse bv s te kopen. een holding met 2 of 3 eronder. de winst in de ene bv, de onkosten in de andere en deze laten ploffen.
  4. Dat van die 50 ton heb ik ook gelezen, maar heb door heel europa diverse malen met te zware combinaties gereden en als je een ontheffing hebt is dat nergens een echt probleem, ( soms moet je stukkie omrijden maar dat moet je ook als je te lang of te hoog bent). Feit is dat deze combinatie al op een verkeerde weg s en dat hij daar toch weg moet. Nu zou je kunnen overladen op een trailer met meer assen, dan gaat de asdruk naar beneden maar het totaalgewicht zal waarschijnlijk omhoog gaan. Daarom ben ik nieuwsgierig hoe dit verder gaat
  5. Gelukkig heeft iedere truck in Noorwegen voldoende kettingen bij zich!!!
  6. Over een paar jaar zijn er sowieso geen lange ritten meer, gaan ze allemaal voor snelheid en betekent dus een rit vanaf de standplaats, max 4,5 uur dan omkoppelen en de volgende gaat weer 4,5 uur terwijl jij terug gaat naar de standplaats. Nieuwe chauffeur erop en die doet t zelfde. Hoeft de trailer ook geen 9 uur rust te maken onderweg en ben je gewoon savonds thuis.
  7. Allemaal bedankt voor de snelle reactie. Schijnt helemaal goed te komen, school in Hoogeveen is ook blij met deze suggesties
  8. Link doet het nog steeds. Bedankt voor het plaatsen Schots en Scheef. Staat inderdaad nog niks echt schokkends op,.....
  9. Nu ook op facebook: henk nijland transport maakt gezinnen kapot
  10. 90 ton op 9 assen is 10 ton per as (theoretisch dan) das eigenlijk niet eens zo heel overdreven,,,,..
  11. Hoi, mijn oomzegger van 17 zoekt stageplek als bedrijfswagenmonteur. technisch inzicht is er wel, ervaring niet. Voorkeur voor Hoogeveen, Emmen Assen en Meppel kan ook, Brommer komt overal. Reacties via 06 83842442 of 0622174705. Moet wel een leerwerkbedrijf zijn....
  12. dat was vorig jaar en mede daardoor was er vorig jaar een failissement. Om een of andere reden is er bij de doorstart toen al iets fout gegaan waardoor het doorgestarte bedrijf opnieuw in de problemen kwam. En das niet handig......(en dan druk ik me nog zwak uit). Heb zelf wel idee waar het fout liep en weet ook bijna zeker dat het nu weer fout gaat, binnen een jaar staat ie weer in deze rubriek.!!
  13. Ben benieuwd hoe het transport nu verder gaat, een andere vervoerder krijgt wel een ontheffing en mag gewoon over dezelfde wegen alsnog naar de klant?
  14. Eigenlijk wel, heb nog zoveel tegoed dat ik bijna grootaandeelhouder ben..........
  15. www.fakeiduk.com is er eentje, fals identitu.com is er een, gooi maar eens in google. Wel zorgen dat je goede antivirusbescherming op je computer hebt.....
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden