Spring naar bijdragen

henja

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    21
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

henja's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Edwin ik wens je veel geluk jongen ,ik weet wat het is om aan de kant te staan.Heel veel geluk
  2. Weer de maatschappy voor de kosten op laten draaien en mss weer doorstarten ,je kunt nooit meer verdienen op deze manier je ziet het wekelyks weer zelf je ondergang aanvragen en weer vrolyk verder gaan op naar de volgende als je het weer niet haalt gewoon weer een curator aanvragen en weeer de belastingbetaler laten betalen ,overheid ga zo door en bezuinig op de kleine man
  3. adviseur van rewi was die curator van hovo ,curator rewi was hemmen uit assen
  4. ja,die curator is goed in dit soort dingen was ook adviseur van rewi intertrans ,heeft dat bedryf ook van 600000 euro schuld afgeholpen en de burgers de rekening gepresenteerd en rewi gaat gewoon door
  5. ja weer een jong transportbedryf ten einde weer een stuk ellende voor de werknemers en die curator was de advokaat en advieseur van rewi intertrans in emmen die ook knoeide met pensioengeld en gewoon weer doorstarten kon en de belastingbetaler weer de schulden in zn strot douwt,je zou haast denken dat die heren alleen aan zelfverryking doen en dan ook nogdoorstarten hoe is het mogelyk he hoezo crimmineel gedrag met behulp van de overheid en zo een curator ,ja wat moet je daar nou van denken de een zn adviseur de ander zn curator ook hovo weer geen pensioenpremie afgedragen mag dit allemaal dan zomaar de werknemer is in alle gevallen weer de lul
  6. ja meneer huub mn vakbond is er al heel lang mee bezig maar ik moet bewyzen dat ik heb betaald via mn loonbriefjes en die heb ik niet meer dat mn werkgever het heeft gestolen ja dat mag blykbaar
  7. ja ben lid van de bond al heel lang die zyn al een tyg hiermee bezig maag tot nu geen sucses
  8. M'n pensioenpremie van 2005 is spoorloos en ik heb de loonstroken ook niet meer. Mijn toenmalige werkgever, Rewi Intertrans, heeft my wel de premie afgehouden maar wat nu blykt, niet afgedragen dus ik kan er niet uit met 60 jaar en 7 maanden. Net als ik toen te laat was als je 40 jaar in het transport had gewerkt of ik net iets te laat geboren was voor de 57 en half regeling. Nu weer dit. En dan te bedenken dat ik 34 jaar by rewi intertrans heb gewerkt en die boef van een Henk W. deze praktyken er op na houd onvoorstelbaar. En dan ook nog weer doorstarten met slowaakse chauffers en een paar nederlanders. Nou ik hoop dat de heer W. nog een keer kapot gaat maar dan helemaal want zulke boeven horen niet in het transport te zitten. Daar by, tegen andere transportbedryfen zeggen dat ik van die 34 jaar, 8 jaar in de ziektewet ben geweest , grote leugen dus, het was 8 maanden en 16 dagen. Pure lastster over my, en die ziekte van toen kwam door ongeval op bedryf ,bedankt Henk W. Ik zal hier niet uitspreken wat ik jou toewens maar niet veel goeds in ieder geval.
  9. . nou het fnv doet het wel goed hoor heb er veel steun van gehad en nog steeds zyn ze er goed by vind ik.Ze doen hun best maar ze moeten ook steun krygen zowel van de leden als van de mensen die in het vervoer zitten Ook de overheid zou is moeten luisteren naar de problemen in het transport vooral dat er steeds meer oostblokkers intreden is zorgwekkend ,maar de regering heeft het ontzettend druk om deze mensen zo goed mogelyk te verwennen en de eigen mensen te verwaarlozen cq te laten barsten Oooo zo druk met griekenland en meer van die landen maar eigen land ? Ja het gelag betalen en ons verder plukken maar zonder het FNV waren we nog verder van huis geweest ,ik heb wel vertrouwen in de bond en hoop dat er veel meer mensen zyn die het ook hebben en houden.Eens zullen we sterk staan als het slechter gaat denk ik .Fnv doorgaan zo en chauffeurs word lid of blyf lid,sterkte voor allen
  10. ja mooi ,ik hoop dat er naar geluisterd word want het is natuurlyk hoog nodig dat er wat moet gebeuren in tansportland,als het nog niet te laat is,ben zelf 35 jaar int chauffeur geweest en altyd met veel plezier mn werk gedaan maar de laatste jaren met het uitzoeken van de werkgevers om steeds maar weer goedkoper van a naar b te komen is gewoon onmenselyk geworden ,ik bedoel niet alle werkgevers maar vooral die steeds meer oostblokchauffeurs hier heen halen en zich aan geen wet meer houden,zelf belastingaftrek doen voor die lui wat de regering allemaal toestaat of ze nou op nl kenteken of wat voor kenteken ook, het kan allemaal,ook de pensioenen moet wat aan gedaan worden want dat is ok niet goed geregeld,heb zelf 45 jaar gewerkt en er is ineens premie weg een of andere regeling met het pensioenfonds in 2005 weg geld dus ,foutje van pensioenfonds afspraakje met toenmalige werkgever[ rewi intertrans] nu komt dat pas boven water nooit ingelicht pensioenfonds zei eerst alles oke maar nu niet dus ,er moet controlle komenop dit soort mallefiede praktyken;hoop dat de fnv een poot aan de grond krygt om dit soort bedryfen aan te pakken anders de nek omdraaien hoop op een goede en gezonde onderhandeling over onze cao en sterkte
  11. Ben zelf het slachtoffer geworden van eeh faillisament door de baas zelf aangevraagd om maar slowaken in dienst te nemen tegen zeer slechte betaling maar er gewoon mee weg komt en geen straf of wat dan ook ,hoef na 34 jaar trouwe dienst niet terug te komen ook collega s van 17 jaar trouwe dienst zo de straat opgetrapt en dan lees ik zyn er nog int chauffeurs die een week van huis willen?Nou die zyn er zat hoor maar ik ben 60 jaar en het uwv zegt 2% kans meneer op werk en dan zeggen dat er 50000 mensen te kort zyn in ons vak nou dat is dan weer een reden om nog meer oostblokkers op te laten drafen want er is niemant ook van de overheid niet die dit ideote systeem stopt de regering beurt geen cent belasting van die lui en die bedryfen die hier me werken trekken ook nog belasting af btw terug en ga maar door ze halen het wel by de werkloze nederlandse chauffeurs weg die is weeeer de klos dus.Het is een schandaal dat een tln het goedpraat,hoe help ik een transportland als nl naar de kloten wat eens no 1 was samen met de denen is voorby Bedank nederande Regering vul je zakken maar van mensen die ongewild in de ww zitten en help ons land maar naar de kloten .Vergeet niet als goede regering om al de oostbloklanden te informeren dat we zo weer 50000 mensen tekort komen
  12. Heeft zeker Jan AB als adviseur aangestelt want die is nu transportadviseur voor dit soort gansters ,soort zoekt soort dus
  13. Ja mensen er is weer een transportgangster kapot gegaan de vroegere transportgruppen uit nw schans is weer ter ziele,nu onder de naam van WTA(wy transportereh alles),WTA trading,,ja Lammert Otten is zn naam weer een paar chauffeurs de dupe en komt er ook zo mee weg hoor wil naar 15 trucks in de toekomst dus pas op ,heeft ook een reisburo in zweden en wat in denemarken was ook eens in zweden actief ,nu hier weer mensen naar de kloten geholpen en dit word allemaal toegestaan door onze regering de schulden opzadelen aan de belasingbetaler en het uwv en nu weer denken hoe start ik weer opnieuw en verneuk de maatschappy,wat eens een prachtig transportland was word door dit soort lui helemaal kapot gemaakt een goed transportbedryf kan hier nooit niet tegenop want die zadeld de maatschappy niet op met zulke streken en ja er zyn ook nog goede transportondernemers hoor maar er komer er steeds minder mede door de wetgeving die dit toelaat.
  14. nee die zat niet by rewi hoor ,ken hem niet
  15. ja met nl kenteken en nu ook slowaakse platen er op ,en op andere firma,s zn vergunningen alles kan in nederland als het maar ten koste van de nl chauffeur is wand die is byna klaar net als onze deense collega,s
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden