Hallo daar ben ik weer terug van weg geweest.
Na een uitstapje van 26 maanden bij Scania Meppel overgestapt naar Douma Staal (bijna 4 jaar) weer terug op de auto een Mercedes Axor bij de Firma Sijperda Verhuur.
De lading bestaat dagelijks uit het brengen en/of plaatsen en ophalen van bouwliften (kantel liften en tandheugel liften) voor de bouw.
Daar ben ik weer,
Heb inmiddels ook E op m,n rijbewijs staan.
Sinds 1 Augustus niet meer op de bakwagen...vanaf 12 Augustus werkzaam bij Scania Production Meppel.
Groet
Laurens
@ the duke....bedankt he....
Geen idee pierre ik praat geen fries.
@shompie met trekker en oplegger is het anders rijden zeker.
Begeleiding nou weet niet of dat in ze opkomt...zou het wel voor kunnen stellen natuurlijk.
Hallo ik heb een vraag.
Voor een klant maken wij segmenten voor mestsilos.
Na productie gaan ze naar de verzinkerij dit wordt opgehaald door een transport bedrijf.
Na het verzinken brengt dat zelfde transportbedrijf dit naar de desbetrefende klant.
Nu heeft mijn werkgever wat navraag gedaan en kwam er achter dat zelf transporteren goedkoper is.
De segmenten zijn 6000 x 3225 (LxB) met transportbok komt de breedte op bijna 3500 hier voor gaan ze een vergunning aanvragen.
Mijn vraag
Hoe zit het met de spiegels? Als we dit laden op onze bakwagen dan is er geen zicht meer in de spiegels
De een zegt gewoon rijden en de ander zegt niet gaan rijden.
Wie heeft hier ervaring mee of een idee?