Spring naar bijdragen

nili

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    39
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

nili's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Heb met een chauffeur van Waberer gesproken, zijn vader had altijd voor Hungarcamion gereden, hij vertelde mij dat een Israeliër eigenlijk de touwtjes in handen heeft en dus niet meneer Waberer.[h=1][/h]
  2. Genoeg 2 baans wegen waar je in mag halen.
  3. haha die bakwagen op t eind, dat krijg je met al die inhaalverboden op 2 baans in belgie dan doen ze het zo.
  4. nili

    2x van het zelfde...

    Vakantiebriefje?
  5. nili

    2x van het zelfde...

    Dit is een prima plan, zelf heb ik zo natuurlijk ook vaak hierover zitten denken en bij mij zou het er ook zo ongeveer uitzien. Wil het niet teveel over de rijtijden hebben zijn al genoeg topics over maar als ik 9 uur gereden heb kom ik niet in slaap meestal pas als ik weer moet gaan rijden. Voor mij zou het veiligen zijn om nog 2 a 3 uurtjes door te doen (indien er niet meer dan 3 a 4 laad/ los uren zijn). Maarja wie zijn wij? (ervaringsdeskundige? nee joh ben je gek chauffeurtje). We kunnen beter mensen de regels laten maken die ervoor geleerd hebben die slapen tenslotte altijd s' nachts.
  6. nili

    2x van het zelfde...

    Die 2 wekelijkse rijtijd van 90 uur valt zwaar tegen om je daar aan te houden met buitenland werk. (Italie, Noorwegen etc.)
  7. Ik heb mijn ADR cursus opnieuw gehaald kijk net op CBR is er maar 7 uur bijgeschreven toch 3 volle zaterdagen mee bezig geweest (eigen tijd, 3x7 uur). Fijn is dat, hoe dan ook maak mezelf niet druk zal wel zien wat er gebeurt als ik in 2016 ineens geen chauffeur meer ben.
  8. nili

    Woede om klaagsite Polen

    http://www.sp.nl/enquetes/concurrentievervalsing/
  9. nili

    Woede om klaagsite Polen

    Juist Ger, t is niet gouw goed he. Schijnt de zon is het te warm. Regent het is het k*t weer Vriest het een beetje is het te koud.
  10. De meeste Nederlanders eten (nog) in een restaurant dat weten de uitbaters en laten je ook liggen.
  11. Als je niks eet en nog niet het fatsoen hebt om een euro voor het toilet te betalen waarom ga je daar dan staan? Als je dan als eigenaar niks doet, sta je, en zijn schijt op te scheppen maandag en het volgend weekend staan er drie en de week erop 6 enz. Heb in Italie ook eens meegemaakt dat een bulgaar niet wou vertrekken terwijl dit netjes werd gevraagd door d eigenaar, na een half uurtje kwamen 3 vriendelijkere Italianen die niet begonnen met praten, die bulgaar wist niet hoe snel die weg moest komen. Ik woon hier in NL aan de snelweg bij een tankstation als je een weiland oversteekt sta je bij mij in de tuin. Je moest eens weten hoeveel er gestolen en kapot word gemaakt hier in de buurt. (Schrikdraad doorknippen, RVS drinkbakken weghalen, ik moet alles voortaan afsluiten en binnenzetten hoefde voorheen nooit) De buurman heeft laatst 3 polen opgesloten op zijn terrein en de politie gebeld die polen bleken ook chauffeurs te zijn en stonden na 3 uur weer buiten. De volgende keer belt de beste man geen politie meer.
  12. Respect voor Dirk en ook voor de staking maandag in BELGIE. Vooral zo door blijve janken en zeiken jongens, lijkt hier wel de tweede kamer veel praten en niks doen. Wat een slappe hap in NL. Nee ik neem ook geen initiatief, tans niet voor NL wel voor mezelf.
  13. MCT heeft me in het verleden wel geholpen vond het een goede site. Nu VTL zich ermee gaat bemoeien zal er wel weer geld aan verdiend moeten worden en naar de klote geholpen worden net als de rest.
  14. Neem rustig de tijd, als je twijfelt STAP UIT! Laat jezelf niet gek maken en ook niet door collega's die zeggen dat ze nog nooit schade hebbe gerede dit en dat. Iedereen heeft schade gereden en vooral in het begin. Een uitzondering daargelaten natuurlijk, die mannen bijvoorbeeld die al vanaf hun 6e thuis op de tractor pa meehelpen op het boerenbedrijf. Omdat je al een jaartje rangeer chauffeur bent gewwest heb je toch wel een klein voordeel, je kent de basis van het achteruit rijden. Succes en over een klein jaartje lach je erom, dan zul je nog wel eens een spiegeltje eraf rijden oid. maar daar kom je wel overheen. Ervaring komt met de jaren en kun je niet kopen. Gewoon doorzetten, komt goed! PS. Wat wil je eigenlijk als je dalijk ervaring opgedaan hebt? Wil je in de winkel distrubutie blijven of internationaal, tankwagen/ veevervoer/stukgoed/koeler?? Ikzelf heb dat 1 dag volgehouden (supermarktdistrubutie, vleeswaren naar de DIRK enz.) ook toen ik net mijn rijbewijs had en na die dag nooit meer! Respect voor die mannen die het doen!!
  15. Wat er in Zwitserland gebeurd zal dan ook discriminatie moeten zijn. De zwitsers mogen door en de rest over de weegbrug, krijg je controle en word je APK gekeurd. Scheurtje in de voorruit, beetje olie op het blok enz. = KASSA
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden