[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

wie kent dit bedrijf??


gijsbert

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

nee ik wil geen eigen rijder worden heb al genoeg leergeld betaalt via drachten en holwerd

maar een kenis van me wees me hierop volgens mij net zoiets als drachten

hij rijd via de jager en heeft een transport manager via hem in dienst die het vakdiploma inbrengt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wat met de vervoersmanager bedoelt word is dat een derde de vakbekwaamheid inbrengt. Je vraagt dus zelf een vergunning aan met een persoon die in bezit is van de vakbekwaamheid, beide vragen een VOG aan, en bij de kvk krijgt de vervoersmanager volledige volmacht. Hij moet ook in loondienst komen van de firma.

Zoiets werkt als het je broer/vrouw/maat is, maar niet bij een wildvreemde..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Is een plaatboef gijsbert.. Heb al een beetje navraag gedaan,in het Westland .. De beste man schijnt zelf nogal een blaaskaak te zijn..!! Dus zou je vingers er niet aan branden.. Of je wilt weer een trending topic worden hier op het forum..?!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb de beste man wel eens gesproken,en toen begreep ik dat hij ergens een kamertje van een boederij huurt en hier zit een oud MJ chauffeur het internet af te struinen naar vracht. Weinig tot geen eigenwerk.

De charters die hij heeft zijn ook veelal ex MJ chauffeurs die na hun ontslag, bij gebrek aan beter, eigenrijder zijn geworden.

Dus volgens mij kun je beter even verder zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hebben jullie het over dezelfde De Jager? Die van Arie is Willem de Jager. Die houdt kantoor bij Transstolk in, in Maasland. Trekt voor ST.

Die uit Hulshorst heet John..?

dit is inderdaad john heeft volgens mij niets met mj trans te maken gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
toch wel Gijsbert, even goed doorlezen naam ff googlen kijk s op facebook etc etc.

Ps je zoekt ze wel elke keer uit hoor, ene is nog beruchter dan de andere, of probeer je steeds een discussie uit te lokken over deze wereld bedrijven???

als je het zelf goed uit zoekt en leest was john daar al weg toen het fout ging ferdy oonk was de direkteur eigenaar

en als ik zijn face book pagina zie denk ik dat hij zelf met 1 auto weer rijd

en nee ik probeer geen discussie uit te lokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Misschien op zoek gaan naar iets degelijker bedrijf dan al die cowboy bedrijven waar je nu steeds mee komt???

Een Ploeger(is medeforumlid Bert laatst nog begonnen), Peter Appel in Zwolle(oud collega vorige week begonnen)

Wezenberg Ijsselmuiden, Rova Amersfoort, St vd Brink Ermelo/Lelystad,etc etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Misschien op zoek gaan naar iets degelijker bedrijf dan al die cowboy bedrijven waar je nu steeds mee komt???

Een Ploeger(is medeforumlid Bert laatst nog begonnen), Peter Appel in Zwolle(oud collega vorige week begonnen)

Wezenberg Ijsselmuiden, Rova Amersfoort, St vd Brink Ermelo/Lelystad,etc etc

met wezenberg heb ik contact gehad sta op lijst st vd brink ken ik kan niet door 1 deur met a vd b heb er gewerkt wil niet nog een keer door m genaaid worden

bewerkt door Knoalster
Quote gerepareerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik heb de beste man wel eens gesproken,en toen begreep ik dat hij ergens een kamertje van een boederij huurt en hier zit een oud MJ chauffeur het internet af te struinen naar vracht. Weinig tot geen eigenwerk.

De charters die hij heeft zijn ook veelal ex MJ chauffeurs die na hun ontslag, bij gebrek aan beter, eigenrijder zijn geworden.

Dus volgens mij kun je beter even verder zoeken.

ik heb toch de stap genomen en na 3 maanden toch moeten stoppen wegens gebrek aan omzet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ah, da's jammer voor je. Ik vroeg me al (hardop, maar dat is om onverklaarde redenen gewist) af waarom je je spanbanden, kingpin-slot en containerslot te koop zette.

Weer een illusie armer dus. Alles wel netjes afgehandeld voor je, of zit je nu aan die auto of andere zaken vast?

Alles is netjes afgehandeld auto terug rijd alweer een ander op ben op een nette manier uit elkaar gegaan moet nu nog 1 betaling binnen krijgen maar kan 45 dagen duren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ah, da's mooi. In elk geval netjes afgehandeld dus. Voor hetzelfde geld had je met auto maar zonder geld of vergunning gezeten.

En nu, weer op zoek naar werk? Gewoon in loondienst of blijft het ondernemersschap trekken?

Het blijft wel trekken maar eerst vakdiploma en eigen vergunning dan kijken we wel verder ondertussen al weer druk aan het zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik ga nu iets zeggen wat niet leuk klinkt, maar op mensen die ondernemertje willen spelen, zonder enige kennis en vaardigheid in het ondernemen, zitten we niet te wachten. Helaas is de vakbekwaamheidsdrempel om tot het beroep van (transport)ondernemer toe te treden tot een dermate laag niveau teruggebracht, dat iedereen die zijn eigen naam met minder dan 3 spellingsfouten kan schrijven het vakdiploma kan halen. Ik durf zelfs te beweren dat de huidige chauffeur over meer kennis en scholing beschikt aangaande de transportwereld dan het vakdiploma voor de transportondernemer vereist.

Voel je vooral niet persoonlijk aangevallen Gijsbert. Ongetwijfeld ben je een aardige peer, maar gelet op wat ik in jouw postings lees (nog) ongeschikt als ondernemer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast trucker10

Limboman , dat zien we in België ook , de chauffeurs die weet krijgen dat hun baas voor een bepaalde opdracht X aantal eurootjes krijgt en zij dat op een mum van tijd afjakkeren en er maar x aantal uurloon voor krijgen , ze gaan in hun hoofd aan hert rekenen en tja hoor , ze maken de stap maar zelfstandig rijder en daarna begint de miserie .

Dan willen ze geen gezichtsverlies en gaan goedkoper gaan rijden om de touwtjes aan elkaar te rijgen en wat later is de put zo diep dat we het wel lezen .

Ergens ten velde , met de hulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast combidriver

Mijn inziens zijn er steeds meer (oud) chauffeurs die ontslagen zijn, en denken dat ze dan maar verder moeten gaan als "eigen" rijder. Er komt toch echt wel meer bij kijken, dan alleen een (gehuurde) truck met alle "toeters en bellen". Als het allemaal zo simpel zou zijn, was ik ook wel een eigen rijder .........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast trucker10
Er komt toch echt wel meer bij kijken, dan alleen een (gehuurde) truck met alle "toeters en bellen". Als het allemaal zo simpel zou zijn, was ik ook wel een eigen rijder .........

vele jaren geleden bepaalde jij de prijs om een vracht van punt A naar B te brengen , nu bepalen de opdrachtgevers de prijs en er zijn er nog veel te veel die ja knikken om geld voor geld te rijden omdat ze geen reserve hebben om 1 a 2 dagen te wachten tot er een vracht is waar ze wel iets aan verdienen .

Nu kan je zeggen beter geld voor geld dan 2 dagen te wachten , wel je slijtage gaat verder als je geld voor geld rijd , winst is er niet , als je dan 2 dagen wacht en je hebt daar winst dan is er ook geen verlies .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast trucker10

Af en toe zitten er van die sjoemelaars tussen , hoe beter ze het kunnen uitleggen en hoe beter ze jouw vragen over problemen kunnen beantwoorden ( oplossen ) des te geraffineerde ze zijn in .....................

Dat zijn diegene die soms in je FB groep toetreden en leningen aanbieden , maar ............ ze zoeken hun slachtoffers uit en dat kan allemaal zonder dat ze door justitie berecht worden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast combidriver
nee degene die mijn transportmanager zou zijn liet een ander zijde van zichzelf zien zodoende

Welkom in de wereld dit transport heet....

Daarom is het ook zo belangrijk dat je eerst voldoende ervaring op doet, en een uitgedacht plan maakt met alle vergunningen en dergelijke. De tijd van "we zien wel" is al lang voorbij. Jij hebt je duidelijk niet goed voor bereid op het ondernemerschap, en daar profiteert een ander van.

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden