[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Star Transport Roermond


Flameon

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Het is kinderachtig dat het moet ja, maar blijkbaar kan het niet anders, er zal er vast 1 zijn die negatief gaat doen. Niet de schuld bij de admins gaan leggen maar bij de gebruikers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat als je na een paar dagen op t forum kijkt, er heel veel slotjes hangen. Vind dat vreemd. En dan vooral de reactie van 'Ik heb nog een doos slotjes staan'. T is maar net waar je op kickt denk ik dan. Tjongejonge, wat een machtig man ben je dan. Het moet natuurlijk wel leuk en spannend blijven. Kan anders net zo goed de Pravda lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
zouden wij dan misschien ook mogen weten wat die 'constatering' is??

als we positieve dingen over bedrijven mogen vertellen, moeten we ook minder positieve dingen mogen vertellen...

er zit verschil tussen feiten aankaarten en 'afzeiken'...

Beste Smoelie, van mij wel maarre.... van bepaalde personen blijkbaar niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Feiten met bron dan wel bedoel je? Of "feiten" aan de tafel in de Routier?

.

juist ja en wie bepaald wat waar en van horen zeggen is? In het verleden is meerdere malen gebleken dat persoonlijke tegenstand tov een bepaald bedrijf tot uitspraken leidde die kant nog wal raakten. Waarna betrokken werknemers zich geroepen voelden om dit recht te zetten. Gevolg: eindeloze discussies en berichten die vaak meer kwaad dan goed doen voor desbetreffend bedrijf. En als van horen zeggen niet klopt probeer je dan maar als bedrijf of personeel te verweren tegen diegene die het allemaal wel beter weten (van horen zeggen). En ben jij er dan wat mee opgeschoten als je die vraag stelt? In mijn ogen niet!

Komt mij meer over als sensatiezucht (bij sommige vrouwen heet dat :Ik heb t uit de Story)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik vind eigenlijk dat jullie steeds kinderachtiger worden met dat gezeur van die Admins. Hij vraagt gewoon om info, niet om eens ff een bedrijf af te zeiken. Ik bedoel: het begint een beetje op censuur te lijken hier. Beetje jammer.

Daar ben ik het helemaal mee eens Matthieu

De admins meten met 2 maten vind ik.

gr Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Even een laatste reactie van mij, wie begon er dit topic op dit forum

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?t=15825

het is een kleinigheidje, maar begin bij jezelf. En als de regels je niet bevallen, meld dat dan even bij 1 van de admins, wij helpen je graag....

En nu zoals Gerco zei , ontopic, en als men wat weet wat over star transport, ja echt waar , reactie via een pb'tje.....

alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

http://www.startransport.nl/

dit is hun site en als je op fotogalerie klikt dan stond die oranje scania vorig weekend naast mij in chiasso

dus uit eigen ervaring kan ik zeggen ze doen ook weekenden overstaan.

1 van mijn turkse collega's vond het helemaal niet erg dat er uit de wagen van STAR transport een turk stapte want het turks van mijn collega is beter dan zijn nederlands.

dus er zitten idd turkse chauffeurs en ze staan ook wel eens weekenden over.

verder op hun site rondkijken en als je wat wilt weten kun je via de site ook achter de verdere geheimen van het bedrijf komen .

er staat ook het woordje contact!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden