Spring naar bijdragen
Forum gesloten ×

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 26-03-14 in all areas

  1. Nog wat fotoos van Ludlow, de dairy queen, daar verkopen ze allerlei ijsjes en hamburgers natuurlijk. En de rest zit aan de zuidkant van de snelweg. In de VS staan overall van die borden met wat plaatselijke geschiedenis. Toch eens uitzoeken wat borax nu precies is. En dat wist ik niet, ze (wilden) schijnbaar atom bommen gebruiken in de wegenbouw... Dat is wel spectaculair natuurlijk, zie Teddybeer al naar t werk gaan......" Wat ze vandaag deden geloof je nooit" Het hotel/restaurant. Kijk, jullie verslag gever loopt ook weleens . Had s'avonds in Needles gegeten, en daar ook maar blijven slapen, om 22.00 was het nog 25C. Dat voelt trouwens heel goed, want de luchtvochtigheid is 3% Daarna s'ochtens vroeg naar AZ, oplegger gewisseld en een filmpje in Needles gemaakt, je ziet het heele dorp. http://www.youtube.com/watch?v=RmBLZCyPdf0&list=UUp70beI4oW31oGH1BJyXfNQ&feature=share&index=4
    4 points
  2. En zo wonen 17.000.000 mensen in LA en omgeving. Daarom is het nogal een groote stad. Was zondag middag om 2 uur terug in Corona, truck geparkeerd en naat het hotel. Was de meeste tijd buiten, weer is er perfect. Maandag ochtend de nu beroemde vracht hout gelost. En maandag middag vertrokken richting Kingman Arizona om nog een oplegger uit te wisselen. Nu dus via I 40. Zag die twee lopen, werkelijk een 30 km van de dichs bijzijnde pomp of wat dan ook, daar woont niemand. Het waaide aardig, en deze meneer was zijn aanhanger verloren.... Het is 140 mijl van Barstow naar Needles CA, wat net voor Arizona is, en er zijn 2 benzene stations, dat is het. 1 is in Ludlow CA, heb er een filmpje gemaakt, het is bijna vergaan. http://www.youtube.com/watch?v=n-IAHzR0uU0&feature=share&list=UUp70beI4oW31oGH1BJyXfNQ&index=3
    3 points
  3. Huub, je begint steeds meer te praten als een werkGEVER vriend..... Dacht je in jou tijd ook zo solidair???
    3 points
  4. En een kort filmpje van die I 40, mooi rijden... http://www.youtube.com/watch?v=JILglgSnEzE&feature=share&list=UUp70beI4oW31oGH1BJyXfNQ&index=2
    2 points
  5. Krijg nou wat, zit ik net foto's te kijken op nu.nl van het bezoek van Obama aan Nederland, zie ik daar links een oude bekende van me staan: nou, ik zei het wel, die mannen hebben echt mooi werk .
    2 points
  6. Ja John, was al een tijdje geleden. De volgende ochtend weer op tijd op stap, beetje mistig daar in OR met al die vochtigheid. Daar ligt de oude tweebaans weg, lijkt me een mooi ritje via dat. En dat is de oudste continu open truckstop in de VS, open dag en nacht sinds 1928. Pollard Flat CA
    2 points
  7. Wel, dat zeg ik.... en dan moet het wel waar zijn.... De laatste fotoos dames en heren. Vind dat stuk I 40 wel zo super relaxed rijden, ondanks de lage max snelheid. Daar is het andere tank station... Maar om nu precies de max te rijden gaat me iets te ver,
    1 point
  8. Het gaat dan even vlak. En dan nog een kleine afdaling waar nogal wat bizarre ongelukken zijn gebeurd, en de aardbeving in 1991 zorgde voor nogat wat schade.... Maar ze bouwen het dan weer razendsnel op. Hier een filmpje, dat knooppunt lag toen helemaal in puin. http://youtu.be/PvRvlkbDMZg
    1 point
  9. Na dat restaurant verder naar t zuiden, dezelfde weg natuurlijk. Neem echter de interstate 5 helemaal naar LA. Een brug met een wel erg laag randje...... Die gaat langs de westkant van die produktieve valley, soms uit de valley en onder langs die berg keten. Als je van de weg rijd kan het vervelend uitpakken.... Uiteindelijk kom je bij de laatste bergketen voor LA, de "Grapevine". Je gaat van bijna zeenivo een 1200 meter omhoog. En een klein uurtje later weer naar beneden. Je ziet de weg rechts onder.
    1 point
  10. Dat komt allemaal dik voor elkaar. Het CNV heeft vast veel meer verstand van fora.
    1 point
  11. het feit dat de Heer But er nog trots op is ook, dat hij dit NIET voor zijn chauffeurs betalen WIL, zegt genoeg over zijn bedrijfsvoering. Maar wel naar buiten treden met "dikke" auto's (dat doet het altijd goed bij de verladers..........) En gelukkig voor hem, zijn er altijd wel weer sukkels te vinden die alle kosten wel zelf betalen willen, als ze maar een mooie auto rijden mogen. Hoe zeiden ze dat bij Weeda ook al weer???? Een hobby mag best wat geld kosten, toch???
    1 point
  12. Nog een paar fotoos binnen. Het eten was niet slecht. Ze hebben een wat vreemde gast. En waarschijnlijk de meest gefotograafeerde wc in de wereld....
    1 point
  13. Social Dumping: Een selfie maken als je zit te schijten en die dan delen op facebook?
    1 point
  14. Ze zijn zelfs zo ver geintegreerd dat hier in de staatsbossen al borden staan met, in een oost-europerse taal, verzoeken om geen afval in de bossen achter te laten. Althans, dat neem ik aan. In het Nederlands staat dat er wel onder, in ieder geval.
    1 point
  15. Van St. Petersburg naar Viborg rechts een kerkje. Wees blij dat je het van een afstand ziet en dat de foto niet scherp is. Want de afwerking laat vaak te wensen over:zegtniets:. En toen waren we alweer in Helsinki bij de haven, alwaar ondergetekende eruit geflikkert werd en de taxi naar het vliegveld nam. De collega's konden mooi aansluitend de boot op naar Duitsland en dan nog maar 7 uurtjes tot huis. Zelf keek ik weer terug op een bijzonder gezellige rit. En oooohhh.... wat hebben die mannen mooi en apart werk. Heb genoten van hun verhalen over de Olympische Spelen in Peking en het WK in Zuid-Afrika. En a.s. zomer gaan ze gewoon met twee auto's naar het WK voetbal in Brazilië. Beetje heen en weer rijden tussen de speelsteden daar. Tuusendoor moeten ze nog wel even opdraven voor een eucharastieviering van de Katholieke Omroep of een uitzending van Nederland Zingt van de EO:banaan:. O ja, en mocht je je afvragen waarom allebei de auto's nummer 12 hebben: ze vormen samen een setje. De drie-asser is de studio-auto en de twee-asser de materiaalwagen. Weet u dat ook weer:bey:.
    1 point
  16. Zomaar een fotootje uit het zijraam van een riviertje: Verderop in een file, anderhalf uur verloren vanwege een kruising in een dorpje met slecht afgestelde verkeerslichten:stom:. Ja, ook dat is Rusland. Die situatie is al maanden, zo geen jaren, maar geen hond die er wat aan doet. Misschien leest Poetin dit: KLOOTZAK DOE EENS WAT AAN DIE STOPLICHTEN IN VISNHY VOLOCHEK!!!!!! Het plaatselijk verkeer rijdt rechts langs de file, dus opletten als je wilt pissen. Meestal rijden ze niet zachtjes. En de vrachtwagenchauffeurs staan braaf in de rij. Wie weet trouwens uit z'n blote hoofd welk merk die SUV is, achter ons? Dat was de auto van onze bewaker. Ziet er uit van een afstand als een dikke Mercedes maar was het niet. Typisch plattelandshuisje in Rusland. En zulk soort hebben de Russen tegenwoordig veel liever dan een Kamaz:
    1 point
  17. Hier was het dus goed fout gegaan. Het was net gebeurd, de appeltjes rolden bij wijze van spreken nog over de straat. En de chauffeur zat er nog in. Hopelijk kon hij het navertellen. Je moet ook wel voldoende afstand houden. Want ze parkeren nogal eens krap langs de straat:zegtniets:. Dat je het maar op tijd ziet! Vervolgens in de file voor de Mac Drive. Wederom wegwerkzaamheden, wat een getob. Maar de eerlijkheid gebied te zeggen, het was maar een stukje van 15 km wat echt slecht was. Wel op de belangrijkste weg van het land, tussen Moskou en St. Petersburg:bey:. Dat blauwe vrachtwagentje is de postbode bytheway.
    1 point
  18. Wij werden dus ook een paar keer aangehouden en in de tussentijd passeerden de collega's ons, maar verderop wachtten ze weer op ons, dus wij er weer voorbij. Liep lekker, de sneeuw van de heenweg was praktisch weggesmolten. Waar het op de heenweg nog -20 was, was het nu +12. Hier in de wegwerkzaamheden achter een oude Middelkoop. Veiligheid voor alles zoals je ziet:nee:. De weg van Rostov naar Voronez, kun je niks van zeggen, ligt er toch wel knap bij. Maar in Rusland is het altijd de vraag voor hoelang. Vaak hebben ze bezuinigd op de bouwmaterialen:zegtniets:. En als de ingenieur die de dikte van de brugpeilers moest uitrekenen, nou maar nuchter was die dag:smurf:. Heb je een gevarendriehoek achterop, dik voor mekaar toch. Dan hoef je toch geen achterlichten? Bovendien, je rijdt toch meestal met oplegger, dus zowiezo onzin:D die dingen.
    1 point
  19. Het eerste stuk vanaf Sochi hadden we verschillende haarspeldbochten. Leuk dan konden we ff zwaaien naar elkaar tussen de struiken door. Onderstaande apparaten zag je vroeger heel veel rijden, maar worden er steeds minder. En als je ze ziet, staan ze meestal met pech. Maar wel een V-8:ja:. Politiepost, de controle stelt meestal niet veel voor. Maar je baalt wel als een stekker als je vanwege die kloteviolen in een dikke file staat, zoals het tegemoetkomend verkeer:stom:.
    1 point
  20. Ok dan, hier nog ff een kort verslagje van de terugrit: De auto's zijn inmiddels alweer ruim een week geleden terug gekomen. De terugreis deden we in groepjes van twee auto's. De andere twee auto's vertrokken een dag eerder uit Sochi. En klein detail: deze keer zat ik bij de twee Scania's in team rood-wit;). Eigenlijk liep de terugreis van een leien dakje. Het weer zat mee en we konden telkens mooi 's avonds laat de grote steden Moskou en St. Petersburg voorbij. Dus we waren een dag eerder dan gepland in Helsinki. Daar stapte ik weer op het vliegtuig naar Vilnius om m'n eigen auto op te halen en de andere jongens gingen de 'lange' boot op naar Travemünde. Tussenlanding in Minsk, het was knap mistig. Zelf vloog ik met Belavia, hier een kist van de Aeroplof. Sochi uit konden we over het Olympisch spoor. De linker rijstrook was alleen voor Olympisch verkeer met een speciale vergunning. Maar echt file was het niet. In de buurt van Sochi hadden ze aardig geïnvesteerd in de wegen maar verderop was het weer huilen met de pet op. Chinees kiepertje met imitatie MAN-cabine, zie je daar veel rijden.
    1 point
  21. Dat wordt een vette prent dan, want je moogt je poten niet boven de raampjes hebben.... die horen bij die trappers benenden te zijn.....
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden