Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 16-07-14 in Berichten

  1. HHAHAHAHAHAHAHAAAA.......... DUS TOCH ! Jij ! Jij ! ehh.. maar idd. , je beschrijft psies hoe ik mijn rust en ritme wil gaan proberen te vinden en idd. , áls het me té gek word dan geef ik het aan. En nog maar es, idd. heb ik mijn eerste misverstanden al gehad met de planning en aangegeven dat men mij die informatie nog niet gegeven had (ik wist niet beter) en dat ik dacht om 8 uur 's avonds niet meer hoefde te bellen naar de planning (dan zit er toch geen hond meer... dacht ik). Edoch, wat schetste mijn verbazing; Ze zitten er 24/7 per week en ook dat was mij niet verteld. Ik kan altijd bellen dus. Al doende leren we zullen we maar zeggen. En dat record zal ik wel nooit kunnen breken denk ik. Die staat op naam van een gozer die wegreed van het dock met een al klaargeladen trailer. Hij heeft nooit meer gecontroleerd of de lading wel gezekerd was. Dat hoefde niet volgens hem. Ze hebben de zooi met een shovel en handkracht moeten opruimen. Ik ga vanmiddag naar Doesburg (smalle losplek met een bochtje) en Doetinchem (ken ik nog niet). Ik hou jullie op de hoogte
    4 points
  2. Half augustus gaan we hier op rijden. Vanavond de zaak rond gemaakt. Heb er zin in.
    4 points
  3. Sprinkhanen plagen zijn veel voorkomend hier. Een paar fotos ter illustratie. Deze vlogen over een rivier. Het vliegt met een paar kilometer per uur voorbij. En het duurde ongeveer een half uur voordat de zwerm voorbij was. Heel veel sprinkhanen dus. Wel lekker om te eten, gefrituurd. Maar helaas valt hier niet tegen op te eten en richten ze meer schade aan dan het oplevert aan eten.
    3 points
  4. Voor al die 'ongelovigen' alhier die maar steeds bleven beweren dat wanneer je je niet elke week 50 of 60 uur per week wilde inzetten, dat je dan niks in de transportwereld te zoeken welnu, ik heb een baan... Tot mijn allergrootste en dus ook stomme verbazing mocht ik kiezen tussen 8, 16, 20, 32 of meer uren per week. Ik heb gekozen voor 32 uur per week en mag er rekening mee houden dat daar wel es wat 'uitschieters' bij kunnen zitten maar dat vind ik niet zo erg. Nu heb ik datgene bereikt wat ik wilde nl. ik kan mijn uren beheersen en het werkplezier behouden. Zo ga ik nu in principe 3 dagen werken en heb dan 4 dagen vrij. Die werkdagen kunnen door de hele week wel plaatsvinden en ook dat vind ik niet erg. Men (dat is mijn transportcoördinator) ziet er met nadruk op toe dat de 'planning' de heren en dames chauffeurs op 'vriendelijke wijze' zal blijven vragen of men bv. nog een extra of onverwachte rit wil doen. Hier wil men dus goed op de omgangsvormen blijven letten en dat ligt mij bijzonder goed. En jawel, eerlijkheid gebiedt mij natuurlijk wel te vertellen dat het eerst maar voor 3 maanden is met wellicht een verlenging daarna. Het type werk vraagt u ? Winkeldistributie voor de 3 Noordelijke provincies en een stukje van Gelderland. Ik dank u allen voor uw felicitaties ... Aanhouder wint.... Altijd. J.D.
    2 points
  5. Straks komt er ook nog een nieuw verkeersbord bij [emoji16][emoji16]
    2 points
  6. Inderdaad. Ikea verzorgt toch maar mooi het inkomen waar een aantal Slowaakse families van kan leven. En daar moeten we eigenlijk gewoon trots op zijn.
    2 points
  7. Ik laat het jullie zeker nog even weten . Maar eerst wil ik zelf even proberen mij wat te settelen en mijzelf op mijn gemak te krijgen aldaar omdat mijn eerdere 'distributie-ervaringen' bepaald niet goed zijn verlopen. Veel stress, veel tijdsdruk en mij is toen geleerd in 'blokken' de containers te laden. De chauffeur waarmee ik nu reed lachte zich zowat een beroerte en wist waarover ik het had. Eigenlijk laadt geen chauffeur meer op die manier behalve dan die chauffeurs waarvan hun meest ervaren collega dit systeem geïntroduceerd had. Ikzelf ben er bij tijd en wijle úúúúúúren aan kwijt geweest om het èn op de goede manier in de juiste blokken te laden en later na het lossen de retouren er weer in te prutsen waarbij je het 2e filiaal nog van het kopschot moest trekken. Dat hoeft niet meer en dat doe ik ook niet meer. Ik zal gaan laden zoals hij het mij heeft laten zien, gewoon simpel zodat je de containers nog maar 1 keer in de klauwen hebt. Ik hou jullie op de hoogte. J.D.
    2 points
  8. Al een tijdje geleden is er gevraagd of ik ook wat kon posten. Hierbij dan. Wel geen vrachtwagens, maar een andere tak van sport, hovercrafts en 4x4. Op het mooie eiland Madagaskar. Allereerst even een korte beschrijving om de context duidelijk te krijgen. Madagascar is net zo groot als Engeland en Duitsland samen, en heeft ongeveer 7000 KM asfaltweg. De rest is alles bospaden. Op de bijgevoegde kaart zijn de rode lijnen de asfaltwegen. De andere wegen die erop staan zijn of onverhard, of geheel niet meer bestaand. De wegen die er zijn verkeren voor grote stukken in erbarmelijke staat. In het midden van het eiland ligt een hoog plateau. De wegen zijn slingerende smalle bergweggetjes. Langs de westkust is het wat vlakker en zijn de wegen wat rechter en ook wat beter. Om een voorbeeld te geven, een afstand van 500 KM is voor de gemiddelde rijder een dag rijden. We besteden veel tijd hier met reizen. Projectgebieden zijn honderden kilometers weg van kantoor en garage. Verspreid over het eiland. En ik reis zelf ook regelmatig. Vele honderden kilometers over asfalt eerst, dan vaak nog enige honderden kilometers over onverharde wegen. Een bezoek kost al gauw twee dagen enkele reis om ergens te komen. Hieronder wat foto’s van m’n laatste reis verleden week.
    1 point
  9. Als je goed mijn reacties leest praat ik helemaal niets goed van het gedrag van een "collega", maar wil alleen maar laten weten dat er meer kanten aan het verhaal zitten. en dat je wettelijk verplicht bent om te remmen als je een bumper klever achter je hebt, heb ik nog nooit van gehoord en je zoekt zo het gevaar juist op mijn inziens, de bestuurder achter je kan schrikken en dan is jou wagen een stukje korter, Heeft deze chauffeur dan een dashcam aan boord kan hij aantonen dat u opzettelijk remde en u zelf in gevaar bracht. Mogelijk keert dan de verzekering niet uit en moet u de schade zelf betalen. En persoonlijk vindt ik het niet kies dat u op deze hinderlijk manier een ander de regels probeert op/uit te leggen. Nee mijn inziens kunt u beter een beetje gas bijgeven, zodat op een geschikt moment uw achterligger uw voorbij kan gaan. Wat ik ook geleerd hebt en u waarschijnlijk ook is om met het verkeer mee te rijden en als je constant bumperklevers achter je hebt op een 80 of 100 kilometerweg, waar velen op de laatste met hun personenwagen ook streep 80 rijden, het gas iets dieper in te drukken. Natuurlijk mag een burger een mogelijk overtreder staande houden en over dragen een bevoegde instantie, maar dat iedereen elkaar maar gaat bespioneren en filmen op mogelijk fouten gaat mij een brug te ver, want wat is het volgende buren die elkaar gaan afluisteren aangejaagd door een overheid die een angstcultuur creëert door iedereen een angstgevoel aan te praten. Daarbij geholpen door een aantal politicie. En als de filmers gelijk naar de politie waren gegaan met deze beelden had ik er geen moeite mee gehad, dan hadden wij deze ook niet gezien NB Blik op de weg en consorte mogen de beelden ook alleen uitzenden na goed vinden van de betrokken partijen of belt u als u een inbreker ziet ook het plaatselijke sufferdje ipv de politie ? en dat u foto`s van een ongeval op internet zou zetten noem ik gewoon ramptoerisme, u behoort deze namelijk gewoon over te dragen aan de politie, zodat deze kunnen mee worden genomen in het onderzoek. Wat zulke foto`s trouwens met sociale controlle te maken hebben zie ik niet, maar goed.
    1 point
  10. Alle bovenstaande postings ten spijt, maar kan me nu iemand uitleggen wat IKEA fout doet? Als ik dat dan weet dan koop ik in het vervolg alleen nog maar spulletjes bij de ACTION, ZEEMAN of de WIBRA. Ik wil tenslotte niet medeschuldig zijn aan wantoestanden. Die moeten keihard aangepakt worden. Aan de andere kant wil ik natuurlijk voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Ik ben tenslotte prijsbewust, en als ik eenmaal weet waarom ik niet meer bij IKEA moet kopen, heb ik ook mijn geweten gesust. Ja zeg, ik wil wel goed kunnen slapen hè?
    1 point
  11. Ik heb nog even een linkje gevonden http://www.nu.nl/binnenland/3829128/anwb-raadt-automobilisten-amsterdam-mijden.html Overigens wel grappig, vanmorgen moest ik er ook doorheen en echt zonder enige vertraging!
    1 point
  12. Als de minikraan op de dieplader of in een containerbak moet blijft de piloot gewoon zitten. Niks aan de hand hoor. Maar leuk filmpje is het zeker. Je kan wel zien dat dit niet de eerste keer was dat ze dit kunstje deden.
    1 point
  13. Zeker weten , misschien incognito::::
    1 point
  14. Oh...vrouw lief zit hier toch niet op het forum...Dus dan hoeft dat niet zo'n smiley.[emoji48]
    1 point
  15. En dat zónder tieten .. ik vind het maar een eng verhaal
    1 point
  16. Daar moet je een smiley achter zetten hoor Bert
    1 point
  17. Zegt de vrouw net...Elke avond thuis?????? Dusss...ook maar op zoek naar een nieuwe vrouw.
    1 point
  18. Dat is dagelijkse kost bij de Coentunnel. Je ziet het vaak al aan komen. Ze gaan ervoor... lopen wat te dralen en ja hoor! Daar gaat het blinkertje en de remlichten. Wat er achter ze zit interesseert ze weinig, zij zijn weer tien auto's eerder door de tunnel..... hopelijk is dat binnenkort een stuk minder. De coentunnel gaat vanavond voor een aantal dagen dicht zodat ze de beide tunnels kunnen aansluiten en het dan af komt.
    1 point
  19. Gefeliciteerd! Ik hoop dat dit precies is wat je zoekt en dat je nog jarenlang met plezier naar het werk gaat en van je gezin kan genieten
    1 point
  20. Gefeliciteerd Bert Ik hoop voor je dat het wordt wat je ervan verwacht. En dit bedoel ik niet negatief.
    1 point
  21. Er wonen zo'n 20 miljoen mensen hier. Waarvan de helft onder dr 18. De verwachting is dat er in 2030 tussen de 40 en 50 miljoen mensen wonen. Veel wonen op het platteland en daar is geen tv of zo. En ja dan zoek je andere afleiding hahaha. Er zijn in Antananarivo tussen de 2 en 3 miljoen mensen. Niemand wweet het exactly. Er zin nog wel een paar steden maar dan houdt allemaal wel op bij 200 tot 400 duizend. er is recentelijk wel wat olie gevonden. Een deel is teerzand zoals canada en dat is duur om te winnen. En in het zuiden is veel exploratie bezig. Maar doordat er bijna geen infrastructure is, is ook daar iets starten duur. Met de huidige olie prijzen kan het wel. Maar het is politiek erg instabiel en dus zijn investeerders wel terughoudend. Madagascar is rijk aan veel grondstoffen maar door bovengenoemde redenen geen eerste keus voor investeerders. Het heeft bijvoorbeeld maar een diepzee haven. En er is pas door een mijnbouwbedrijf een tweede aangelegd. Dat zijn inmense investeringen. Verder is er niet zoveel. Veel werkgelegenheid geeft de textielindustrie. Lage lonen land hier. Minimum loon is 40 euro per maand. Madagascar exporteert vis en schaaldieren. En tourisme geeft werK.gewoon tourisme maar ook sextourime is groot. Wst Thailand is voor noord Europe is mada voor zuidelijk Europe. Illegale export van hardhout en gemstenen is ook een grote business. Maar die staat niet in de boeken. Dat zie je alleen aan de grote huizen en hummers. Kortom een interesant land
    1 point
  22. Congratz! En binnenkort hopelijk weer een mooi vrhaal over het reilen en zeilen van een lzv?
    1 point
  23. Zeg altijd maar zo...als je wilt werken is er werk.
    1 point
  24. Dat is het: je ergens thuis voelen en het er prettig hebben. Naar ik aanneem moet je de trekker delen met een collega? In Waalwijk zullen ze het moeilijk hebben want mij lijkt de overname van de Rooij toch niet de gewenste effecten te geven die men hoopte. Met het betere gooi- en smijtwerk kom je er niet in deze tijd. Meubeldistributie is heel specifiek werk en er zijn maar een aantal bedrijven die het heel netjes doen weet ik uit ervaring.
    1 point
  25. Samen met "Fraülein faust" ???
    1 point
  26. En inderdaad Hans, het is Peter Appel waar ik nu zit. De eerste week zit erop en het viel me , naar alle eerlijkheid, niet mee. Dat heeft natuurlijk ook alles te maken met o.a. het feit dat ik na zolange tijd thuis te hebben gezeten , ik nu van het ene op het andere moment vol aan de bak moest. Ff slikken dus. Ik ben inmiddels al even in Veghel geweest om boter te halen en ben daar jammer genoeg ook uit mijn linkerknie gedraaid (hij zei 'krak') en afgelopen zaterdag moest ik naar Wolvega naar het centrum met parkeerplaats, daarna naar Steenwijk (veel makkelijker) en 's middags naar Enschede en Deventer. En laat ik nou net over het hoofd hebben gezien dat Enschede na Nijverdal afgesloten was ! CcchhhhrrrriiiissstussssGribussss... !! Ik ben de 'omleidingsbordjes' gaan volgen (na Nijverdal links onder het nieuwe viaduct door) en ben vervolgens bijna hopeloos in een woonwijk in Schubbekutteveen verdwaald geraakt. De 'omleidingsbordjes' verdwenen namelijk heel mysterieus. Gelukkig was daar een echt heel aardige meneer die mij zag keren (stak de duim omhoog dat het goed ging) en die heb ik gevraagd of hij uit dit hellegat weg kon krijgen en vóór mij uit wilde rijden. Dat wilde die verschrikkelijke aardge man wel. En zo kwam ik weer bij Wierden uit en dus voorbij het afgesloten weggedeelte. Met een kwartiertje vertraging kwam ik dan uiteindelijk toch in Enschede aan en later in Deventer. Zoals altijd geldt dat er voor een beginnend chauffeur trailervolle informatie te verwerken valt en dat ook alles je nog niet verteld is. Maar overall kan ik wel zeggen dat de mensen bij Peter Appel aardig zijn en hun best doen je zo volledig mogelijk te informeren. En mijn directe collega's zijn ook nooit te beroerd mij te helpen bij het laden (als het zo uitkomt) en het verwerken van de administratie (wat moet waar en hoevaak gekopieerd worden). Ik klop dus nog even af maar tot nu toe verloopt het niet heel onaardig. We zullen zien hoe het verder gaat. J.D.
    1 point
  27. Ben het helemaal met Rubbere Robbie eens. Het verdient geen schoonheidsprijs, maar de goede man kan net een slechte dag hebben en even niet met zo'n figuur om kunnen gaan. Constant zit je met figuren op de weg zonder inzicht, het 'allleen op de wereldsyndroom' of stresskippetjes. Constant ben je aan het incasseren. Nou gaat dat bijna altijd goed en maak ik me niet zo druk maar soms.... kan ik me best voorstellen dat je een keer gek word in je kop. En om nou te zeggen dat het echt allemaal zo gevaarlijk is...
    1 point
  28. Nou dat met die collega's dat ken ik.15 jaar geleden hoorde je wel eens verhalen van collega's wat ze hadden meegemaakt. Nu hoor je nog steeds diezelfde verhalen maar dan Door andere collega's verteld. En aangedikt. Sterke verhalen heet zoiets. Nu heb je dat in elke tak van sport. Maar dat is iets wat ik niet mis hoor. Ken alle verhalen inmiddels wel. Dadelijk heb ik waarschijnlijk ook een nachtdienst. Heerlijk overdag het rijk alleen. Beetje slapen...en natuurfilms kijken.[emoji12]
    1 point
  29. Ik deel u mening maar ten delen, ja overtreders moet gepakt worden en zo nodig hard gepakt worden, maar dit moet door de controlerende instanties gebeuren en niet door de burgers zelf, waarom niet verdiep u maar eens wat er in voormalig Oost Duitsland gebeurde ten tijde van de communistische heilstaat. En u veroordeeld al iemand zonder de hele cases te kennen toch knap, Ja het videobewijs is zeer helder maar slechts een moment opname. Over wat zich heeft afgespeeld (vlak) voor de opname, dat blijft gissen voor ons.
    1 point
  30. ik vind dit een heel net topic , met voor en nadelen vh distributiewerk netjes verwoordt. Mag ook weleens gezegd worden.B)
    1 point
  31. Op sommige stukken helpt een 4x4 niet. Sommige van de sporen worden door ossenkarren met ijzeren wielen zo uitgesleten dat de wielen de grond niet meer raken. Dan maar weer opvullen met hout en weer verder. Deze reis was ik onderweg naar een hovercraft die kapot gegaan was. De afstand van 80 km met de hovercraft duurt anderhalf uur. Om er met de auto te komen, en een quadbike om te kijken hoe we konden rijden, duurde het 16 uur. Dit is in de droge tijd. In de regentijd tussen December en Mei is het onmogelijk. Ook de quadbike kwam er soms niet door, gelukkig is die eenvoduiger eruit te krijgen dan een 4x4. Op zulke tripjes kom je in plaatsen waar soms al jaren geen auto geweest is. En kinderen beginnen te huilen als ze mij zien. Een blanke hebben sommige nog nooit gezien.
    1 point
  32. En hoe je zo vast in het drijfzand kan komen te zitten, vraag dat maar eens bij Truckwash Bodegraven. Hahaha Klaus weet hier alles van. Dit is net voordat je een pontje opgaat. Op een plek waar twee rivieren bij elkaar komen. En als het water laag staat moet je over een stuk drijfzand. Dat vereist wel een bepaalde techniek, of eigenliojk meer gewoon, gang is alles. En dat ging hier niet helemaal zoals het hoorde.
    1 point
  33. Een reisverslag van een reis vindt ik wat lastig. De laatste jaren doordat de organsiatie gegroeid is reis ik minder, in ieder geval geen lange trips meer met aanhanger en hovercraft en alles zelf doen. Zoals in de eerste jaren. We hadden toen nog geen kampen, gingen wel voor weken de bush in, namen alles mee, eten en tenten, hovercraft en brandstof. Off road rijden krijgt dan een hele nieuwe dimensie. Een aanhanger die een ton drie weegt, hovercraft, brandstof, tenten, en dan de Landcruiser ook helemaal vol met eten en gereedschap en onderdelen, ook wel zo'n duizend kilo bij elkaar. En dan weken in de bush verblijven. Kamperen aan de rivier. Door een computer crash ben ik heel veel foto's kwijt geraakt. En ik ben zelf ook niet zo'n fotograaf. Foto's zijn gedeeltelijk van mezelf, of genomen op reizen door anderen. Madagascar is voor Afrikaanse begrippen een zeer eenvoudig land. Politie is niet al te moeilijk. Je komt eigenlijk overal wel mee weg. De grote hovercrafts zijn 2,70 breed. Te breed om zonder vergunning te vervoeren. Toch eigenlijk nog nooit echte moeilijkheden gehad. Weleens een discussie, maar er is altijd wel een oplossing en we rijden er al jaren mee, veelal dezelfde wegen, er is niet veel keus hier, aangezien er eigenlijk maar 4 hoofdwegen zijn. Ze kennen ons daar wel. En de eerste jaren wat discussie gehad, nu gaat het eigenlijk altijd probleemloos. Hieronder een aantal foto's van de wegen als we eenmaal het asfalt verlaten. Dan kan 200 Km off road best weleens twee of meer dagne duren. Wachten tot het water in de rivier gezkt is, of een modderige helling beklimmen van 15%. Dat duurt allemaal even. Vaak geen bomen in de buurt, dus een stalen pen in de rotsen om de lier aan te bevestigen.
    1 point
  34. Ik ben hollander inderdaad. Hoe ik hier verzeild geraakt ben. Ik heb een jaar of twaalf buitenland gereden. Begin jaren 90 daarmee gestopt. Vondt het toen al minder leuk worden. Heb een aantal jaren gewerkt in logistiek en transport maar dan op kantoor. Ook dat werd ik wel zat, beetje saai. Door vele reizen buiten Europa, en een tip van een vriend in de noodhulp terecht gekomen. Dat is erg leuk om te doen. Na dit enige jaren gedaan te hebben werd ik door een vriend gevraagd om een bedrijf voor hem te starten op Madagascar. Wat rust na jaren in crisis- en rampgebieden leek me wel aardig. Dus de aanbieding aangenomen. En het beviel en bevalt hier goed. Toen deed zich de gelegenheid zich voor om een organsiatie te starten met hovercrafts. En m'n hart ligt nog altijd bij transport en machines. En werken in zeer moeilijk toegankelijke gebieden is ook erg leuk, zeer zeker uitdagend. Vandaar dat ik deze kans met beide handen aangegrepen heb. En ik dit nog met veel plezier doe. In dit soort landen zijn er nog niet zoveel regeltjes, of ze zijn er wel maar er is altijd wel een weg erom heen. Veel leuker dus. Klein voorbeeld. Enige jaren geleden kon ik een aantal 40feet containers krijgen. Voor niets. Maar moest ze wel opkomen halen. Dit was in het begin en er was weinig geld. De containers stonden in de stad waar een rijverbod geld voor meer dan 12T overdag. 's Avonds laden kon niet. Beetje lastig. Samen met een vriend toen onze aanhanger verlengd, achter de Hilux, en overdag de containers zelf opgehaald. Lossen van de containers gedaan met 4 grote krikken. Best een beetje wiebelig, maar zo leuk om dit soort dingen op te lossen. En begin hier maar eens aan in Europa. Zal zo een paar fotos hiervan plaatsten.
    1 point
  35. We vervoeren medische teams, medicijnen distributie, teams voor water projecten etc. Een deel is voor projecten die we zelf uitvoeren. En we vervoeren ook voor andere organisaties. Daarnaast doen we ook passagiers vervoeren. En we beginnen nu ook wat touristen te vervoeren.
    1 point
  36. Ik werk nog geen 20 minuten per week, de rest van de tijd zit ik in m'n stoel voor het bed uit het raam te kijken.
    1 point
  37. Weet je helemaal niks van als het van beide kanten goed bevalt en je krijgt de kans blijf je echt wel hangen En dat gescheur met die containers moet je handigheid in krijgen , kan wel zeggen dat je het abonnement van de sportschool wel opzeggen kunt
    1 point
  38. Ik kan weer niet anders dan het geheel eens zijn met Knoalster. Dankjewel . Het ging mij overigens niet zozeer om de spelfouten maar eerder om de inhoud van de reactie die werd gekenmerkt door spelfouten. Ik stelde een vraag en werd al weer weggezet als een zeikerd die graag wil weten wat hij met 54 containers aan moet. Zo word mij ook steeds door proffessionele collega-chauffeurs iedere keer weer aangeraden c.q. , op het hart gedrukt; "Weet je het niet ? " "Vraag het dan !!" "Weet je het niet ?" "Stap dan uit !!" En , "Kijken, Kijken en nog maar es, je kunt het tenslotten niet vaak genoeg zeggen, KIJKEN en anders UITSTAPPEN en KIJKEN !!!" En dat geldt dus ook voor het laden van de containers. Ik hoef toch het wiel niet meer en weer uit te vinden ? Die "collega's" vind ik hier duidelijk niet... zo lijkt het . Het antwoord van "Ouwe" was de enige en de meest beleefde en correcte. En daar houd ik erg van.. Beleefdheid, respect en zo..
    1 point
  39. Wat jij met meerwerk wil zeggen weet ik niet. Maar ik lees meerwerk en lees dan het meer werk is. Simpel. En je vloekt erbij dus bent daar niet blij mee. Zat vroeger op lagere school in beste groepje van goed en begrijpend lezen. Alleen het goed en begrijpend luisteren mankeert wat aan volgens sommige.
    1 point
  40. Wanneer je 2 rijen dwars zet en 1 rij lang moeten er 54 in passen. En zijn het er 57 dan gooi je toch ff 3 karren met chips of schijtpapier over die andere 54 heen.
    1 point
  41. 1 point
  42. En idd ! Psies zo is het mij nu ook verteld ! En psies zo ga ik het ook doen ! Echter, wanneer je nu méér dan 48 containers hebt ... laat je dan de resterende staan ? Maak je je daar populair mee ? Want men zal natuurlijk zeggen dat je echt wel en zeker weten 54 containers mee kunt nemen. Ik hoop toch zoo dat ik toch maar héél weinig zal meemaken want godverdegodver , wat geeft dát een hoop meerwerk zeg.
    1 point
  43. Een zaak voor het Cold Cees team?
    1 point
  44. Die uitvoerders doen meestal hun best om je het diepst mogelijke gat in te laten rijden, En als dat dan gelukt is zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden