Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 15-04-15 in all areas

  1. Lege karren lossen, Volle laden. 20150414_192527 by f.bahlman, on Flickr 20150414_194628 by f.bahlman, on Flickr
    2 points
  2. 1 Ding, dat ze die gasten zelf uit de opleggers halen, ja, dat is goed, maar om ze nu een trap na te geven, dat vind ik verwerpelijk, laat dat duidelijk zijn. Zou ze eerder een broodje aanbieden, of koffie. Maar wel de oplegger uit....
    2 points
  3. Bedankt voor de tip grenslander, maar zomaar binnenwandelen kan niet. Ik weet dat want ik ben daar geweest(op afspraak). Geloof me, ik wist net zoveel toen ik binnenkwam als toen ik weg ging. Prutsers daar. Maar ik ben inmiddels aangenomen bij het bedrijf in Duitsland. Ik dacht bij mezelf: nu kan ik werken en ervaring op doen. Neem ik het niet aan loop ik nog steeds bij de deur, doe ik nog geen ervaring op. Er zijn er zat die in Duitsland werken, en er zijn voordelen en nadelen. Grootste nadeel is dat ik een stuk minder verdien als mijn vorige werk, maar dat zou ik ook hebben als ik in Nederland op C1 zou starten. Ik ga gewoon lekker rijden en ben blij dat ik weer een baan heb.
    1 point
  4. Het is simpel als je het weet[emoji2] [emoji2]
    1 point
  5. En nu heeft Huub wederom eens een keertje gelijk.... Vroeger toen we nog KNUPPELS in de cabine hadden... Maar tegenwoordig met al die automaten....
    1 point
  6. Ja ja die illegalen wat willen ze nu ,in een ander topic vinden ze het te koud in een koeler,hier zitten ze toch redelijk warmer willen ze er zelf uit. Je kunt het als chauffeur ook nooit goed doen
    1 point
  7. Politieke vluchtelingen zegt U???? Bedoelt U niet gelukzoekers ????
    1 point
  8. Als je in Engeland gaat werken??? de Engelse cao denk ik.Wij willen toch ook dat iedereen die in Nederland komt werken de Nederlandse CAO heeft,gelijk werk,gelijk loon toch?? niet dan.
    1 point
  9. Zo zien we natuurlijk niet veel van de mooie lokatie ! Wel een fraaie auto. Kijk, dit was vorige week en zo is er nog wat van de omgeving te zien
    1 point
  10. Is ie niet met contact uit op werken gegaan ?
    1 point
  11. Nee, dat noemen we creatief omgaan met de rijtijdenwet.
    1 point
  12. Komen we weer uit bij wat jij in posting 9 al schreef, de schuld van de overheden. Als een chauffeur een torenhoog probleem heeft wanneer de controlerende instanties ze vinden en de chauffeur in eerste instantie aanhouden en meenemen op verdenking van mensensmokkel, dan is de agressie enigzins wel te voor te stellen denk ik, wanneer je t zelf op t nippertje ontdekt. Heb t zelf nog nooit mee gemaakt, maar zou geloof ik niet met de koffie klaar staan.
    1 point
  13. Hoe schokkend moet het dan wel niet zijn als deze vluchtelingen een chauffeur in mekaar rammen omdat hij ze te lang in de kou heeft laten staan. Maar ja dat is toch maar een chauffeur word er dan zeker gedacht we hebben er genoeg van.
    1 point
  14. Shocking... dat is de titel van dat artiekel. Weet je wat schocking is? Dat de diverse overheden de andere kant op kijken. Als je een muis in je huis hebt, wacht je dan tot er 10.000 zijn, of koop je gelijk een muizeval?
    1 point
  15. Vluchtelingen uit Vietnam.... Dacht dat t daat zo goed ging, economies. Ze moeten al dat volk terug laten lopen, dan denken ze de volgende keer wel even na. En die gasten uit Iran en Irak, waarom vechten ze niet voor hun land, weg lopen lost t probleem niet op.
    1 point
  16. tsja in de vorige, toen nog "restaurant"Westerspoor" kwam ik vaak, was in de tijd bij Moeijes toen we veel werk voor Ahold Import (Albert Heijn) deden en die zit er schuin tegenover dus bijna altijd "kat"in"het"bakkie"....... Die was open van 05:00 tot 22:00 wat vaak nog een uurtje uitliep, effe douche, eten en slaapmutsje drinken meestal zo'n 20 man binnen al was het parkeren niet altijd makkelijk, veel ruimte voor truck's is er niet echt. En toen kwam de opmars van de chauffeurs uit PL, CZ, BG, RO, UA, LET enz....enz..... wel parkeren en gebruik maken van toilet en sanitair maar geen dubbeltje uitgeven en 20 man binnen werd al gauw 3 man binnen of helemaal niemand meer!!! Niet omdat die tent iets fout deed maar de klandizie veranderde en die oostblokchauffeurs geven hier echt geen stuiver uit!!! Dat is voor vele oude lang bestaande chauffeurs restaurants een ware nachtmerrie!!! Hoeveel routiers in Frankrijk zijn op die maniier naar de klote gegaan??? Hoeveel hostals in Spanje zijn op die manier naar de klote gegaan??? Hoeveel gäststüben in Duitsland zijn op die manier naar de klote gegaan??? Daarbij komt ook nog dat in bijna elke pompstation plaats gemaakt is voor een catering met vers gebakken broodjes met van alles en nog wat en zoveel waarvan we amper van het bestaan afwisten..... en ook dat tegenwoordig de grotere bedrijven eigen catering in huis hebben waar tegen kostprijs gegeten kan worden!! Dat maakt het bestaan van een goed chauffeursrestaurant wel héél lastig en dan voor Jut&Jul, dat bedrijventerrein is geen doorgaande weg (Nobis Asten, Kanters Moerdijk, op den Bult Deurningen) en dat werkt ook niet mee. Al met al vond ik het al een dappere start en gun ik ze het beste maar ik vrees het ergste.
    1 point
  17. als ze dat van "krak" ook in de praktijk doen dan werken er morgen niet veel heftruckchauffeurs meer:p
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden