Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 24-04-15 in all areas

  1. Zo twee weekjes geleden op maandag gelost in Vlaardingen en daarna leeg door naar Tsjechië ,gewoon omdat het kan.. Vandaar uit 3 ritten gedaan naar Oostenrijk. Was een lijn van een verpakkings machine voor een grote houtboer in houthakkersland.laatste rit was ik 3.20 breed dus begeleiding vanaf de Tsjechische/Oostenrijkse grens naar de klant. Waren allemaal afzeil vrachtjes dus heb flink lopen zweten. Vrijdagochtend de laatste gelost. Kreeg ik de vraag of het weekend thuis moest zijn,nou nee dus.. .. Laden in Tsjechië voor Noorwegen en er zelf mee door.... Dus maandag geladen en maandagavond met begeleiding vanaf klant naar de Duitse grens.. Vandaar af met Duitse begeleider,tot in de buurt van Halle gekomen aan de 14.. De volgende avond op naar Kiel met Jaap onze eigen begeleider. In kiel laatste stukje politie begeleiding.. Ik was 4.30 en m'n collega was 5.12 breed. Daar waren we rond een uur of 5.. De volgende ochtend even afgekoppeld en getankt. Daarna wachten tot we aan boord mochten,toen een uurtje of 15 dobberen.. De volgende ochtend in Gothenborg.. Daar kregen we begeleiding naar de Noorse grens.. Dat liep best lekker.. Waren daar om een uur of Half 7.. Toen was het al donderdag.. Mijn begeleider voor Noorwegen stond eral,dus ff tolkastje gehaald en door.. Daar stond ik om een uur of half tien bij de klant voor de deur. Vanmorgen om 8 uur gelost en op naar Gothenborg retour en daar een hoogwerker geladen voor Odense Danmark,die gaan we maandag lossen.. Of heel misschien morgen....en dan dinsdag laden in Berlijn voor de UK .. Lekker bezig zo.. Foto's volgen als ik weer thuis ben..
    5 points
  2. Dokus, kom er maar in! Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
    3 points
  3. Volgend weekend moet ik over blijven staan in me highline, het zou verboden moeten worden[emoji16] Alle gekheid op een stokje, het is me gevraagd en ik heb ja gezegd. Net als ieder ander mensen zelf het recht om te beslissen wat diegene doet.. Dat sommige mensen zich hier druk over kunnen maken! Wil Pjotr het niet stopt ie ermee heeft ie er vrede mee laat m daar dan ook vrede mee hebben..
    2 points
  4. Hou toch eens op met die onzin. Keuzes!! Die mensen zelf maken. Jij moet je niet bemoeien met de manier zoals mensen willen leven. Ga je binnenkort pleiten voor een caravan en campingverbod. Dat is pas armoe. Of fietsvakantie. Mag op zich wel, maar niet als het regent. Visserman.. alleen maar vissen tot windkracht 4, daarna is het niet meer aangenaam. Schei uit met je gezwets.
    2 points
  5. dat kuttenlikkertje wordt niet aangemerkt als hond....dat is gereedschap Groet ron
    2 points
  6. Uhhh, een hond om het 'eenzaam zijn' op te heffen, of te compenseren ???????????????? Hmm, blijf nationaal rijden, beter voor jou, en ook voor M/V blafdinges..........................
    2 points
  7. Strop........................... .............................netjes uitzien.....................
    1 point
  8. Dus jullie beweren nu dat Lara meeging omdat het zo'n handig formaat was ? En je er reuze handig de spiegels mee kon poetsen ? Wauw, jullie kennen Ria zeker niet...................................
    1 point
  9. Ik kan heel goed met liftsters omgaan.
    1 point
  10. ^ tja ik heb me op dat moment laten leiden door mijn goedheid, een klein beetje vertrouwen in de mensheid dat ik nog had na alle ellende die ik gezien heb en mijn hart. Dat was ook de laatste keer dat ik me zo een oor heb laten aannaaien. Ziet stom uit hoor 3 oren op een kop maar inmiddels heb ik er gewoon weer 2 aan mijn hoofd zitten.[emoji57]
    1 point
  11. Ik denk dat Ger in zijn leven al heel veel weekenden gemaakt heeft,en ook wel eens 45 uur of meer stilgestaan heeft.( net als ik) IN al die tijd heeft Ger daar nooit een probleem mee gehad,anders had hij( want hij werkte ook in de tijd dat er meer bazen dan kerktorens waren) wel ander werk gezocht,en gevonden. Anders is Ger al die jaren dom bezig geweest,en ik weet zeker dat ie niet dom is. Mocht t zo zijn dat ik t verkeerd begrepen heb( maar dat denk ik niet) en Ger nooit geen weekenden onderweg gestaan heeft.heeft * Ger* geen recht van spreken ,want dan is hij geen ervarings deskundige( zoals de duizenden anderen,die wel onderweg gestaan hebben en daar geen probleem mee hebben) en kan hij dus ook niet oordelen wat iemand wel of niet wil. Overigens is t ook zo dat mensen die niet in het transport werkzaam zijn zich slecht voor kunnen stellen dat iemand s,nachts niet thuis overnacht,dat die in de cabine van een vrachtwagen slaapt. Laat staan dat men er begrip voor heeft dat men de hele week van huis is. Maar moet iemand die er geen probleem mee heeft dan gedwongen worden om ergens te overnachten waar hij geen trek in heeft,terwijl er in de meeste gevallen een ultramoderne cabine ,voorzien van de meeste comfortabele voorzieningen ter beschikking staat( wat jij een "hok" noemt.( wel eens in een hotelkamer overnacht? ikke wel, ) Een "hok "wat hij kan parkeren waar de omstandigheden t toelaten,zoals een parking waar hij een restaurant,treinstation ,etc,tot zijn beschikking heeft en te midden van zijn collega,s die in de zelfde situatie zitten,zodat zijn sociale contacten ook "gewaarborgd "zijn.en dat hij zijn vrije tijd door kan brengen zoals hij wil.
    1 point
  12. Je zou het ook anders kunnen zeggen..... Als WJ (de arme uitgebuite loonslaven) eens wat selectiever naar de bazen keken en niet voor een appel en een V8 aan het werk gaan.... Als WIJ (de arme zielige stakkers) eens wat krachtiger een vuist tegenover de werkgever zou maken, en simpel weg niet alles maar gewoon accepteren...
    1 point
  13. Ger je bent niet goed op de hoogte met je bijbel kennis als je toch zondags thuis bent ga dan ook eens naar de tempel Het was EVA die er niet af kon blijven
    1 point
  14. Wij bepalen voor Ger wel of hij weg wilt of niet.. hij denkt ook voor ons te bepalen dat wij in een hotel.willen.
    1 point
  15. Wie zegt dat die bianca lesbisch is? [emoji12]
    1 point
  16. In mijn tijd,hoor mij nu,regelde de opleiding een leerbedrijf Succes
    1 point
  17. Mevrouw Blafmans.. Iets klinkt heel tegenstrijdig in die zin. Ben zelf geen honden person, maar zie genoeg chauffeurs met een hond. Als je hem/haar goed schoon houdt lijkt t me geen problem. Ook is het makkelijker om een hond uit de wagen te gooien dan kinderen en of echt genoten. Die hebben gelijk door wat je doet, een hond begrijpt dat pas als je een 500 km verder bent.....
    1 point
  18. Nadat, ik niet meer het wachtwoord had van mijn oude account maar besloten om een nieuwe te maken. Voorheen beter bekend als globie. Mocht je denken wie is dit? De naam is Patrick, 28 jaar en woon in Almere. Als vrijetijdsbesteding ben ik bijrijder bij een groothandel in Amsterdam. (Die paarse) En aangezien er geen bijrijdersforum bestaat naar mijn weten zit ik hier. Voornamelijk, meelezen in diverse topics. Puur om jullie kennis te onthouden en soms te gebruiken in de praktijk. Geen intentie om chauffeur te worden, maar t werk is wel fantastisch, daarbij heb ik meer tijd om op de dames te letten. [emoji1] Het uitleggen aan nieuwe chauffeurs is altijd leuk en als ik ze verder kan helpen aan de hand van jullie is het helemaal fijn. Vroeger, wel veel foto's gemaakt al staat dat de laatste tijd stil door drukte op jet werk en natuurlijk ook, omdat ik prachtige meid thuis heb. nouja, in haar huis dan, zelf woon ik op mijn eigen 260meter van haar af[emoji6] Verder, valt er weinig te vertellen op dit moment dus ga ik verder koekeloeren op het forum. Groetjes Patrick
    1 point
  19. Waarom zou blafmans niet internationaal mogen rijden??? Zorg dat het EU paspoort in orde is en doune technisch no problem! Als wij naar Nederland reizen gaat mevr. Blafmans ook gewoon mee. Enkel de zweed wil dat we via het rode spoor rijden, de Dk, D, NL hebben er helemaal geen problemen mee. Het zou wel zo kunnen zijn dat een overijverige portier bij een bepaald bedrijf niet wil dat er een hond binnen komt, maar, zolang die teckel niet boven de armleuning uittoornt zou ik me er maar geen zorgen om maken.... (geldt eventueel ook voor een eventuele vrouw/vriendin/kind in de wagen).
    1 point
  20. Internationaal chauff.lange ritten,en van maandag tot vrijdag? Die gaan regelmatig op zondag weg en zaterdag pas thuis hoor.
    1 point
  21. Geen hond in mijn hut.
    1 point
  22. Heren het is zover de kogel is door de kerk. Op alle vragen is een antwoord gegeven ,de advocaat die samenwerkt met zijn eigen verzekeringsarts ,hebben de stukken ingeleverd. Mijn zaak gaat voorkomen in juli in maastricht.
    1 point
  23. Ja. Ik snap niet waar de bond en de overheid zich mee bemoeid.
    1 point
  24. Ohhhh, maar als ze eenmaal hier zijn willen ze ook niet meer weg hoor, dus zo slecht is het hier blijkbaar ook niet voor ze. Menige Nederlander moet langer op een huis wachten dan deze mensen....... (Om maar eens wat te noemen)
    1 point
  25. Ja, op een gegeven moment ben je blij met een baan waarbij je de rekeningen kan betalen, elk jaar een keer op vakantie kan gaan en waarbij je nog wat kan sparen voor als er iets stuk is. Ik als uitzendkracht kan niets : Wat ik in de zomer verdien, geef ik in de winter weer uit om de rijkelijke WW uitkering aan te vullen + dat ik weer mag gaan solliciteren op vacatures die niet bestaan of die pas over een half jaar ingevuld 'moeten' worden. In dat geval geef in MAN-TGA toch wel gelijk.
    1 point
  26. Bij een rijdende afzetting zal je niet veel keuze hebben.........
    1 point
  27. vind jij dat??dit soort ongelukken gebeuren al zolang er vrachtwagens rondrijden,dus lang voor de tijd dat er allerlei dingen in de cabine waren die afleidden,zoals BB,navi,sociale media en nog wat dingetjes. Dat t nu veel meer gebeurt dan vroeger ligt louter aan t feit dat er veel meer vrachtverkeer rondrijdt. De wetgever komt er helaas niet onderuit om regels te maken zoals een maximum snelheid en een inhaalverbod,maar dat wil niet zeggen dat de uiteindelijke oorzaak van dit soort ongevallen altijd (of meestal)aan de mentaliteit of rijgedrag van de chauffeur te danken is. Jammer is ook dat het snelheids verschil tussen t vrachtverkeer(80 km/h) en het overige verkeer(130 km/h) te groot is. Iedereen die op de weg zit met een vrachtwagen zal vroeg of laat wel eens meegemaakt hebben dat maar net goed ging,dat je dan denkt: Pfffft,da scheelde niks. Je kunt er verder weinig aan veranderen hoor,alleen zoals sommigen(zoals ik ook): op tijd je richtingaanwijzer naar links en duidelijk aangeven dat er een obstakel staat( door tegen de streep te gaan rijden) Dát heeft immers ook met rijgedrag en mentaliteit te maken. Net als t knippertje na t inhalen;t gaat om t gebaar.
    1 point
  28. Morgen mijn eerste lesje voor code95.Techniek en diagnose stellen. Ik hoop van harte dat er meer uitgelegd word dan hoe een lampje of zekering te vervangen anders word het een saai dagje.. ik houd u uiteraard op de hoogte...
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden