Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 13-05-15 in all areas

  1. Heb nadat ik heb gelostt heb in Drammen weer geladen Gothenborg voor Odense Denemarken,maandags gelost en door naar Berlijn.. Nog ff knippermomentje met Johannes Johan in Dk.. Dinsdag geladen in Berlijn en dinsdagmiddag omgeving Kassel nog een adres,toen tot aan bergh gereden,geen ene parking vrij..woensdag boot weer op en gaaaan.. Allebei nog gelost.. 1ewas Birmingham en de andere naar beneden ri Isle off Wight.. Ook nog gelost.. Retour naar de de zaak en weekend vieren.. Nu ff raar weekje,afgelopen zondag weer vertrokken naar Braunschweig ,daar maandag geladen voor Antwerpen .. Dinsdag gelost en vandaag op een 6x6 in de weer geweest.. Ff kipperen bij leiden in de buurt.. Maandag weer laden in Bochum voor Antwerpen.. M'n favo werk.
    1 point
  2. Dat dasboard komt ook uit hun tijd
    1 point
  3. Ja maar vroeger was niet alles beter.........
    1 point
  4. Ik heb even globaal de reacties gelezen op de facebook site van de ANWB, maar op een paar negatievelingen na vond ik de reacties best wel mee vallen. Velen zeggen dat als zij hun snelheid aanpassen aan de daar rijdende vrachtwagens en netjes aangeven dat ze willen invoegen, dat ze er over het algemeen wel netjes tussen worden gelaten. Ik denk dat het vooral ook geven en nemen is. Dus niet nog even die wagen voorbij om ervoor uit te komen met pijn en moeite maar gewoon erachter in of uitvoegen met een stuk meer rust.
    1 point
  5. Waarom de schuld altijd gelijk bij een ander zoeken, drie rijbanen de oplossing, zeker nog nooit goed opgelet, een blok vrachtwaggels op de rechter rijbaan en een blok die 2kmh harder kan op de middenste rijbaan. Natuurlijk zijn die personenwagens ook niet heilig maar het gaat mij te ver om maar gelijk en alleen maar naar de ander te wijzen. We kennen allemaal de situaties waar er zo weinig ruimte is om in te voegen dat het zowat zelfmoord neigingen moet hebben wil je ertussen komen.Trouwens in plaats van die begrenzer mag van mij die cc eraf dat zal denk ik meer veiligheid geven dan die begrenzer eraf.
    1 point
  6. Tja, ik ben niet anders gewend, het zit altijd tegen, maar ja, positief blijven, en doorgaanwhen nothing goes right...go left
    1 point
  7. tjongejonge....krijg je dat ook weer voor je kiezen... ik wens je veel geluk in de toekomst....
    1 point
  8. Het links rijden in de UK vond ik nooit zo'n probleem, ik schrok eerder altijd weer als ik op vaste wal was, al die tegenliggers die rakelings langs mijn raam reden.....
    1 point
  9. hoop reacties hier zegt al een hoop van mentaliteit van verscheidene chauffeurs.maar he ligt niet alleen bij vrachtwagens het is hetzelfde als met invoegen van personenauto s dat doen ze ook niet met de juiste snelheid en plek.als ze het op dezelfde manier doen zoals het hoort en als het goed is het geleerd is bij de rijlessen dan moet het geen probleem zijn.samenwerking weten jullie wel.die mensen zijn ook verkeersdeelnemers en geen klootjesvolk.hoe rijden jullie zelf in een personenauto?
    1 point
  10. Laat al die kantoorklerken lekker de trein nemen. Dat aktetassie past ook best in de trein, auto is nergens voor nodig. Files zullen grotendeels zijn verdwenen, iedereen heeft de ruimte om uit te voegen. Geen dank ANWB!
    1 point
  11. Oplossing? Zo simpel. Dat klootjesvolk moet gewoon achteraan aan sluiten en dan netjes de afrit nemen. Beter plannen, waardoor ze niet op het laatste moment nog ff ervoor of er tussen willen schieten. Waarom zou het probleem altijd door de beroepschauffeur veroorzaakt en opgelost dienen te worden?
    1 point
  12. Een ontmoeting met de Deutsche polizei Na mijn ontmoeting vorig jaar met de gendarmerie waar ik niet zulke goede herinneringen aan overgehouden heb was ik nu aan de beurt bij zijn Duitse collega. Mijn ontmoeting met de wetsdienaren was vorige week maandag bij Bondorf een plaatsje onder Stuttgart. Ik moest laden bij de rewe en had s'morgens gelost in Rastatt. Draai bij Bondorf de snelweg af en een stukje verder weer links naar de rewe, dat laatste stukje is driebaans dus een mooi plekje voor de heren om te controleren want je kon er goed staan zonder het verkeer verder te hinderen en natuurlijk gaat er ook het nodige vracht verkeer naar de rewe. Ok Egbert dus aan de kant en daar kwam hij. Guten morgen kleine kontrolle, dat klonk al een stuk beter als zijn Franse collega destijds. Hij vroeg mij wanneer ik voor het laatst gecontroleerd was, ik zei dat dat al een tijdje geleden was, waarop hij voorstelde om het digitale apparaat maar eens uit te lezen. Het uitlezen duurt een tijdje en het viel hem op dat mijn breedte spiegel aan passagier kant stuk was. Verhaal op zich had een nieuwe spiegel besteld omdat er een paaltje meende in de weg te moeten gaan staan, en die had ik gemist. Hij knapte compleet er af met steun en al niet meer te repareren maar nog wel vast te zetten met duck tape voor nood. Trekker moest toch gekeurd worden en dan konden ze mooi een nieuwe monteren. Had gevraagd om een spiegel aan passagierskant en je voelt hem al aankomen hij had er een voor bestuurderskant besteld. Fouten maken is menselijk dus ik zeg bestel maar een andere dan kom ik die volgende week wel halen. Ok geen probleem. Terug naar de agent tijdens het uitlezen ziet hij dus dat de spiegel stuk is, ja zeg ik deze morgen stukgereden is al een nieuwe besteld en wordt erop gezet zodra ik thuis ben. Hij ziet mijn pakje van Nelle liggen en vraagt wat dat tegenwoordig kost in Nederland. Nou dat is al rond de tien euro tegenwoordig was mijn antwoord waarop hij zijn pak shag tevoorschijn haalt en zegt dat het in Duitsland dan wel goedkoper is.Dit komt helemaal goed denk ik na het uitlezen vertrekt hij naar zijn busje om de boel op zijn computer uit te lezen. Na een paar minuten komt hij terug met mijn rijbewijs en kentekenbewijs die hij gelijk terug geeft, 3 fouten staan er op de kaart zegt hij dat kost je normaal 120 Euro maar aangezien de fouten geringfugig zijn wens ik je een goede reis. Zo kan het dus ook gezagsdragers die werken naar de geest van de wet en niet naar de letter van de wet
    1 point
  13. lekker films en series downloaden. Nieuwste films zijn helaas niet ondertiteld
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden