Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 21-05-20 in all areas

  1. Ik denk dat ze eens beter op de rij en rustijden moeten controlleren.... Ik bedoel, zo'n wagen is gewoon moe en flikkert om.....
    4 points
  2. Pfff ik houd het maar bij mijn chassis /trailer[emoji23]
    3 points
  3. hij heeft er behoorlijk de vaart erin.... op die rotonde....
    3 points
  4. Zeker nu het weer drukker wordt Andre. Tijdje geleden vanaf Hamburg ri Osnabuck en beetje in tijdnood. Mooi op links er voorbij ( was trouwens niet de enige ) en net voor de baustelle moest ik naar rechts van de BAG😂😂 Denk, nu zal ik wel ff mee mogen met hun op de koffie, maar nee baustelle uit gaven ze gas met de bus en heb ze nooit meer gezien>>>> geen koffie dus
    2 points
  5. hallo, Ik ga voor het eerst internationaal, gelukkig heb ik een dikke scania tot mijn beschikking en ook nog eens voor vast! Mocht er eigenlijk niet over praten maar dat kan hier wel denk ik. De trailer is al voorgeladen en papieren zijn geregeld. Ik moet lossen in Hull, als ik daar ben moet ik even wachten op een telefoontje en uitleg hoe precies verder, want ze zijn de loods aan het verbouwen ofzo? Iemand nog tips? Waar moet ik rekening mee houden in Hull? Ik rij nog maar een half jaar binnenland dus dit zie ik wel als een uitmuntende kans, dus elke tip is welkom! Groetjes Floris
    1 point
  6. alain, nee hoor, kan wel roepen en tieren maar dat hoort toch niemand😁 Meestal gedraag ik me netjes, en als ik in tijdnood kom dan een belletje naar de planner en als die de vraag stelt of je erlangs kan en ik zeg>>>> ja hoor plek zat, maar de rekening komt bij jou op je bord, dan is het aan hem wat zijn antwoord is. Kijk ik ga nie werke om een deel van mun inkomen te sponsoren aan de Polizei
    1 point
  7. Die hebben ze bij ons op NL ook idd, dat is de gangbare vorm maar dan moet je nog steeds met een grote sleutel uit je cabine om te verstellen. De triangels hebben bij ons geen ronde buis bij het trekpunt maar 2 kokerbalken parallel aan elkaar met daar tussen een schetsplaat met sparing voor de max aanslag en een elektro-pneumatisch bediende borging, te bedienen met schakelaar op dashboard Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    1 point
  8. Zullen we dr wipkarren van maken? klinkt net wat beter vind ik.
    1 point
  9. Roep en tier je dan ook als ze je er niet dadelijk meer tussenlaten? Duitsers hebben daar een handje van weg trouwens.. Op links alles voorbij en dan pissed zijn dat ik ze er niet tussen laat. Ik in de file = jij ook in de file. Tijdsnood hebben we allemaal.
    1 point
  10. Ben ik de volgende die je in je vizier hebt???
    1 point
  11. De ervaring leert dat op spitsuur je daar nog meer tijd verliest 😂
    1 point
  12. Als je geluk hebt loopt dat adri,maar zit ook vaak verstopt
    1 point
  13. https://www.google.nl/search?source=hp&ei=l7TGXsuuBc7CkwW-yoTACA&q=kortkoppelsysteem&oq=kortkoppel&gs_lcp=ChFtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1ocBABGAAyAggAMgIIADICCAAyAggAMgIIADIECAAQHjIECAAQHjIECAAQHjoECCkQDToCCC46BQgAEIMBOgUILhCDAToECAAQClCmGliSNWC3RWgAcAB4AIABPIgB-wOSAQIxMJgBAKABAbABAQ&sclient=mobile-gws-wiz-hp#imgdii=syf0s56JqPlw5M:&imgrc=0Nhe76a4MREYnM:
    1 point
  14. dat in en uitschuiven gebeurde toch tijdens het rijden in de bochten. recht uitrijden ingeschoven zeer kort op elkaar en om de bocht door te kunnen schuiven ze iets uit zodat ze elkaar niet raken. of om door te kunnen laden en lossen.
    1 point
  15. Dat gaat wel bij een triangel, wij hebben een stuk of 50 combi’s rijden (NL distri niet meegerekend) waarvan 9 wipkarren met dissel en de rest schamel met triangel. Allemaal kunnen we in- en uitschuiven Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    1 point
  16. Rijden jullie er zoveel krom? Vroeger bij ons in het boerenwerk, gebeurde dat zelfs maar zelden, ook nog niet eens door de boer, die met de trekker ff snel de aanhanger voor de schuur zette. Triangels richten deden we met de handpers en een ketting. Groet Ron
    1 point
  17. Hoe belangrijk is het eigenlijk voor je? bij ons( waar ik wegkom) noemen we t een triangel,of hij nu vast aan het chassis zit zoals bij een wipkar,of aan het draaistel van een schamel aanhanger. Hoofdzaak is de driehoeksvorm,in de meetkunde triangel genoemd. Jij ( en Mebo) hebben er nog nooit van gehoord op een wipkar;welnu,weer wat geleerd. Overigens heeft mijn caravan ook een triangel,maar in de caravan wereld word dit inderdaad dissel genoemd,(ook door mij)
    1 point
  18. schijnt achter de wolk... 🙄
    1 point
  19. Heisterramp / Kanteltrans van alles heb ik door de jaren heen al voorbij zien komen en gehoord. Een complete los geslagen bende moest het er zijn als je de mensen moest geloven. Nu ik er zelf een klein half jaartje in de keuken mag kijken blijkt het verre van een losgeslagen bende te zijn. Sterker nog ik vind het allemaal superstrak geregeld.[ ze zijn vast wel door schade en schande wijs geworden] Maar doe het ze maar na. 800 auto s 5000 opleggers, de garage voor derden, used trucks. Probeer je focus maar eens overal op te houden als eigenaar. gaat je nooit lukken zonder de juiste mensen om je heen, En die mensen zijn er bij Heisterkamp met zeer lange dienstverbanden, dus zullen ze ergens in al die jaren ook wel wat goed hebben gedaan denk je niet?
    1 point
  20. Soms kom je net op tijd om te laden als 2e wagen
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden