Klassement
Populaire bijdragen
Showing content with the highest reputation on 23-05-20 in all areas
-
ligt eraan welke zetmaat je bij hebt... een f 5, of sf1 is heel vloeibaar.. een s2 is een heel dikke brei.. als je een s2 hebt blijft het gewicht veelal aan de bestuurderskant hangen.. bij een sf 1 vloeit hij van links naar rechts... in de bochten.. als je een wat dikke beton hebt...duurt het effe voordat hij naar rechts komt in de bocht.. een oudere of nieuwere wagen scheelt ook.... of 1 met bladveren...of luchtvering... mijn nieuwe hangt veel meer in de bochten als mijn oude wagen.. en omdat de schoepen binnen in de trommel nog nieuw en niet versleten zijn.. de lading ook meer naar boven trekt ...draait... je voelt aan heel die auto... dat je gewicht bij hebt... iedere kub is ook 2.4 ton...gemiddeld.. een beetje afhankelijk van de samenstelling.. mijn auto weegt 18.100 en kan 14 kub laden... maar bij mijn werkgever laden ze nooit meer als 13.5 kub standaard.. dan zit je altijd goed met het totale gewicht.. en de beton blijft er makkelijk in maar ook dit ligt aan de chauffeur... hoe snel hij hem laat draaien.. en hoe schoon hij hem houd....aan de binnenkant wel te begrijpen om een idee te krijgen.. heb gezien bij een inhuur wagen met een vaste chauffeur ( noem geen namen) dat daar 3 kub aan beton is uitgebikt.... ik kan je vertellen das een hele hoop...als dat wordt uitgedraaid hoef je trouwens weinig voor te doen... dat inwendig aanladen... al met al... ook een vak apart dat mixer rijden ieder beroep heeft zijn charmes4 points
-
Iets met de beste stuurlui zitten op het CF?4 points
-
Nou ik heb m'n vakantie maar een paar weken naar voren getrokken in goed overleg met de werkgever, dus nu 3 weken thuis, kijken hoe alles gaat verlopen,dr al wat licht in de tunnel gaat de goede kant op, maar nog lange weg te gaan.3 points
-
Hier gebeurt niks. wat ook wel fijn is. Je ziet altijd de grote steden en de grand canyon op TV. Hier is t relaxed, doods eigenlijk... In Nederland gaat dit voor 1 miljoen denk ik. hier 183.000 dollar. https://www.movoto.com/huntingburg-in/1071-s-cherry-st-huntingburg-in-47542/pid_alzuak0cdh/for-sale/3 points
-
Ik nam dr ook een fel rose polo bij Pierre, met op de rug het CF logo geborduurd zo groot mogelijk. Dan ben je zeker niet te missen in de routier.😎2 points
-
2 points
-
Ik ook. Trouwens opa was wel tot leven gekomen daarna. Oh. De rails zijn een stuk breder dan een wiel van een rolstoel. Trouwens. Jennifer is sterk. Die houd gewoon de trein tegen...2 points
-
Ik moest bij deze foto aan flodder denken, opa die vaststaat met zijn rolstoel op de rails en met zijn fluitje in de mond2 points
-
Ik heb al zijn filmpjes gezien, misschien wel twee keer. Altijd opgewekt en altijd leuk commentaar.2 points
-
tijdritten... ze hebben liever dat er langer erover doet... als dat je schade rijd... je krijgt echt ruim de tijd om je lading naar de klant te brengen.. en terug rijden...ook ... ik kan wel wat verhalen vertellen .. waar ik echt niks van snap... en logistiek onverantwoord is ...2 points
-
Van de week een paar foto´s buiten gemaakt, echt absurd. Normaal is het op deze plek om deze tijd (7 uur) een komen en gaan van toestellen. Ica inkomend en europa uitgaand. Meestal moeten ze op elkaar wachten tot er plek is. Nu slechts 2 machines. De stilte gewoon onwerkelijk. Rondlopen zonder gehoorbescherming. Uitgestorven. Later in de ochtend kwamen er een paar muggen, ik denk van de kls ofzo een paar toutch en go´s maken. Hadden ze alle ruimte voor.2 points
-
1 point
-
Voor je allemaal linkjes plaatst... Je kunt ook Guus invullen in de zoekbalk hierboven, dan vind je genoeg over hem.1 point
-
Ja, goed gezien, ook hier is de NS.... Norfolk Southern staat dat voor Een oost kust maatschappij. Je wilt in de VS echt niet naast een overweg wonen. In de meeste staten zijn ze bij iedere overweg verplicht 3 maal de luchthoorn te gebruiken....1 point
-
1 point
-
komt dan neer op een grote stort te weinig auto’s inzetten......1 point
-
Een dwarslaesie is definitief. Afhankelijk hoe “hoog” en hoe goed je de rest van je lichaam onder controle hebt/krijgt kan je vaak toch heel veel doen. Komt een hoop conditie maar ook heel veel wilskracht bij kijken. Soms zelfs weer lopen in een robotpak..... komt een lange moeilijk tijd aan wens jullie daar heel veel sterkte bij! (mijn schoonmoeder en haar man hebben het beide) misschien deze berichten verplaatsen naar: https://www.chauffeursforum.nl/index.php?/forum/229-forummers-die-nu-wel-even-een-steuntje-in-de-rug-kunnen-gebruiken/1 point
-
google ff Guus on tour. Staan mooie filmpjes op, ook van de tijd dat hij ff in Canada heeft gereden. Weet bij got nie waar hij gebleven is.1 point
-
Gelukkig niet zeg;ik zit nog op een paar fora,en bij een daarvan zit een ex ambtenaar te modereren ,en die smoort iedere discussie gelijk in de kiem,ik kan je verzekeren dat dit conflicten creëert. Een forum moet op de eerste plaats een praatgroep blijven,vergelijk het met de stamtafel in het chauffeursrestaurant,daar kan de discussie ook een ander wending nemen. Alleen de voorzitter van de eerst of tweede kamer kan een discussie die of topic gaat terecht afkappen. Indien dat hier gebeurt dient zo een moderator ook tot de orde geroepen worden. Bij beledigingen over en weer of andere onregelmatigheden mag een moderator ingrijpen,maar bij of topic zal hij daardoor een discussie eerder verzieken dat dat hij daarmee goed doet,en zullen wellicht leden hierdoor gaan afhaken .1 point
-
1 point
-
Ook leuke terrassen oid zie je hier nergens. Aan de kusten wel. Hier is t of koud, of heet. Een paar weken hooguit is t lekker weer buiten. Plus amerikanen in t midwesten zijn zo achtelijk ouderwets, drinken doen ze niet. In het openbaar dus..... Huichelaars zijn t. Maar ja... Woon er nu eenmaal. Dus vermaken we ons maar met wat er is. Plus t is hier goedkoop wonen. https://www.movoto.com/huntingburg-in/517-n-jackson-st-huntingburg-in-47542/pid_m6xuak0cdh/for-sale/1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Klopt. Maar meestal moet je voorrang verlenen als je de rotonde op gaat dus zal je al langzamer gaan. Bocht naar rechts is krapper dus zal je ook langzamer gaan. of niet....... maar of er cijfers zijn hoeveel er links of rechtsom gaan. Geen idee. het is gewoon een hele aparte tak van transport. topzwaar... bewegende lading. (Vaak) tijdritten.1 point
-
In geval van TomTom truck klopt dat dan wel hè. Die rekent niet harder dan 80km/u.1 point
-
Ja,dat denk ik ook. En als ,wij Nederlanders in het buitenland meer kunnen verdienen dan in ons eigen land,doordat hier de werkgelegenheid is ingestort,zijn we ook massaal vertrokken. Kijk maar naar de tijd ,net na de oorlog,toen er massaal ge emigreerd werd naar Canada,de USA of Australie.1 point
-
Af en toe krijgen we er 1 via de vaste schroothandelaar. Maar dan zonder truck er onder. Eerst laten we de trommel een poosje liggen tot het beton goed hard is. Dan even met de ripper het blikwerk open snijden en met de vergruizer het beton in hapklare brokken uit het ijzer halen. Binnen een uur is alles klein, gesorteerd en opgeruimd.1 point
-
Oja niet waterdicht Gaat wat beter nog lange weg te gaan , want dwarslaesie is niet niks,0 points
-
0 points