Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 24-05-20 in all areas

  1. Ja hij kan weer lopen met een rolater en de rest is ff afwachten , hij gaat binnenkort in therapie waarschijnlijk intern dat is ook het beste .
    9 points
  2. de trechter, hopper , en de goot is wat je overdag schoon spuit.. en het achterste gedeelte van de trommel.. met een minimum met water... want water in de ketel (trommel) is uit den boze.. want iedereen gebruikt niet hetzelfde aantal liters water.. en dan is de zetmaat niet constant.. wat klachten oplevert bij grote vloer storten.. de hopper en de goot moet je altijd schoonspuiten.. want daar komen de steentjes vanaf die dan hun eigen weg volgen...onderweg ik weet wel wanneer ik de laatste vracht heb weggebracht... dan spuit ik er 150 liter water in....is genoeg om de rest schoon te krijgen op de centrale.. we hebben in totaal 300 liter water bij... de manier van spuiten is bij iedereen wel een beetje wisselend... maar met heel weinig water is genoeg om de dag door te komen.. zonder dat de trommel aan koekt.. met spoelen van de trommel...wordt er ong, een kub water ingenomen en dan doe ik meestal wisselen van snelheid met het draaien van de trommel met inname.. en wat langzamer uitdraaien...2 x water in en uit voldoet meestal wel... en met het wassen van de buiten kant....nog een keer uitdraaien terwijl je met een dikke slang water inspuit.. de meeste doen ook s'avonds op het einde van de werkdag na de schoonmaak ..alles in oliën betreft de trechter, de hopper en de goot... en dan is dat s'avonds makkelijker schoon te maken met de hoge druk spuit had nog foto's van de binnenkant van een oudere mixer... helemaal schoon houden kun je bijna niet... er blijft altijd wel wat achter... als dat te veel wordt... komen ze hem uitbikken... deze ziet er echt wel christelijk uit....deze is 8 jaar oud....en nog niemand in geweest om hem uit te bikken.. deze foto's zijn trouwens vanuit het mangat aan de zijkant gemaakt...
    6 points
  3. Nog maar eentje van het werkpak inclusief pet. Laarzen nog redelijk schoon, maar dat is wel eens anders, en ja zoeen @%$ oplegger. Maar combi moest ff naar de garage, en het daf trukkie is de koppeltruck hier in Nisseroi. Zat toen nog apk op maar nu niet meer, dus komt het terrein niet meer af.
    4 points
  4. Mijn vrouw heeft ook hoogtevrees, maar wel in een ballon mee geweest daar heb je d'r ook geen last van. Die glazen brug in China kun je iig maar beter mijden dan 😉
    2 points
  5. Heb er tijdens la/lo wel vaak een op, maar dat tegen het stof.
    2 points
  6. Dat filmpje heb ik ook wel gezien maar heb mijn twijfels over de echtheid......
    2 points
  7. Met de jaren....... wordt men voorzichtiger.... heb zelf een paar keer raar gedroomd over krappe ruimtes maar heb niet het idee dat ik claustrofobie heb. Maar ik zoek het ook niet op🤗
    1 point
  8. Nog 3 nachtjes en dan krijg ik mijn Ketamine-infuus. Ik heb dan een paar dagen om te bedenken of ik onmiddellijk Cold Turkey met de Fentanyl stop. Daar ben ik een week ziek van, maar volledig herstelt... Dat is de vraag, ik mag op 10 juni naar mijn favoriete pijnpoli voor 2 zenuwblokkades. Ik moet goed uitgerust zijn als ik daar aan begin en er na nog 2 weken rust houden. Anders zijn ze te vroeg uitgewerkt. Na 2 maanden deden ze helemaal niks meer. Het is een lastige beslissing, ik wil van de Fentanyl af en eigenlijk er nooit meer aan beginnen. Als het tegen zit kan ik pas de 24e juni stoppen...Pffff, vgld week weet ik meer...
    1 point
  9. Zo lang je geen contact meer hebt met de aarde schijn je geen last van hoogte vrees te hebben.
    1 point
  10. Ik nam dr ook een fel rose polo bij Pierre, met op de rug het CF logo geborduurd zo groot mogelijk. Dan ben je zeker niet te missen in de routier.😎
    1 point
  11. Sterkte man, is niet niks, zo te horen.
    1 point
  12. Ik ook. Trouwens opa was wel tot leven gekomen daarna. Oh. De rails zijn een stuk breder dan een wiel van een rolstoel. Trouwens. Jennifer is sterk. Die houd gewoon de trein tegen...
    1 point
  13. ligt eraan welke zetmaat je bij hebt... een f 5, of sf1 is heel vloeibaar.. een s2 is een heel dikke brei.. als je een s2 hebt blijft het gewicht veelal aan de bestuurderskant hangen.. bij een sf 1 vloeit hij van links naar rechts... in de bochten.. als je een wat dikke beton hebt...duurt het effe voordat hij naar rechts komt in de bocht.. een oudere of nieuwere wagen scheelt ook.... of 1 met bladveren...of luchtvering... mijn nieuwe hangt veel meer in de bochten als mijn oude wagen.. en omdat de schoepen binnen in de trommel nog nieuw en niet versleten zijn.. de lading ook meer naar boven trekt ...draait... je voelt aan heel die auto... dat je gewicht bij hebt... iedere kub is ook 2.4 ton...gemiddeld.. een beetje afhankelijk van de samenstelling.. mijn auto weegt 18.100 en kan 14 kub laden... maar bij mijn werkgever laden ze nooit meer als 13.5 kub standaard.. dan zit je altijd goed met het totale gewicht.. en de beton blijft er makkelijk in maar ook dit ligt aan de chauffeur... hoe snel hij hem laat draaien.. en hoe schoon hij hem houd....aan de binnenkant wel te begrijpen om een idee te krijgen.. heb gezien bij een inhuur wagen met een vaste chauffeur ( noem geen namen) dat daar 3 kub aan beton is uitgebikt.... ik kan je vertellen das een hele hoop...als dat wordt uitgedraaid hoef je trouwens weinig voor te doen... dat inwendig aanladen... al met al... ook een vak apart dat mixer rijden ieder beroep heeft zijn charmes
    1 point
  14. zit ie vlak bij jullie dan😂
    1 point
  15. Veel sterkte,kun je nu wel gebruiken[emoji123]
    1 point
  16. Zou zo maar kunnen, wel jammer want vond het altijd wel leuk die filmpjes die hij maakte. Zat lekker een visie te bakken en zijn groene kabouter>> blikkie heineken😁
    1 point
  17. @Pierre alstublieft
    1 point
  18. Nu moet hij Hull nog vinden
    1 point
  19. Vaak wel, we hebben een redelijk relaxe planning. En als je uitlegt dat vroeger stoppen minder tijdsverlies is tegenover file dan zijn ze blij dat je "meedenkt" 😁
    1 point
  20. Roep en tier je dan ook als ze je er niet dadelijk meer tussenlaten? Duitsers hebben daar een handje van weg trouwens.. Op links alles voorbij en dan pissed zijn dat ik ze er niet tussen laat. Ik in de file = jij ook in de file. Tijdsnood hebben we allemaal.
    1 point
  21. Sterkte @road train
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden