Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 30-06-20 in all areas

  1. Hoezoo coureurs? Met wat voor “ondertoon” schrijf je dit. misschien is dit wel gewoon een beschaafde huisvader die normaal zijn werk doet en nu de pechdag van zijn leven heeft. Met alle nare gevolgen voor hem, zijn gezin, de trambestuurder, zijn passagiers, hun werkgevers.... de hulpverleners. Wat de oorzaak of reden ook was...... Denk er goed om voor je wat insinueert...... morgen ( ik hoop van ganser harte van niet!) kan jou of mij dit overkomen. Een momentje van onoplettendheid of een opeenstapeling van incidentjes en met een paar tellen staat je leven op zijn kop! ik refereer graag nog even naar een oud tv programma getiteld 12 steden, dertien ongelukken.....waar van begin tot eind te zien is hoe een ongeluk tot stand kan komen https://nl.m.wikipedia.org/wiki/12_steden,_13_ongelukken
    6 points
  2. Moest je nu weer zo nodig tegen je rechtervoorwiel aanz##ken Pieter ???
    4 points
  3. 4 points
  4. Ahoy plaza Kon niet naar binnen Dus buiten op een "Josje" geplaatst en naar binnen gerold Binnen de monteurs geholpen met plaatsen Waren 8 deuren 4.10 hoog 3.60 breed, worden per 4 aan elkaar gekoppeld om zo 2 schuifwanden te vormen voor 2 ingangen 20200630_084939.mp4 20200630_095412.mp4
    3 points
  5. Dat zeg ik toch nergens maar dat je een fietser over het hoofd kunt zien in je dode hoek kan ik nog inkomen of een paaltje. Een hele tram missen notabene aan je eigen kant wekt bij mij vragen op. Zeker als dan ook nog blijkt dat je al een manouvre gaat maken die daar niet toegestaan is kijk je toch een keertje of 2 extra om je heen lijkt me.
    3 points
  6. Achteruit rijden,dan zit de zwaarste lading nog aan de hoogste kant.
    2 points
  7. 1 point
  8. ^^^ is dat dan al definitief zo besloten? Volgens mij moet e.e.a nog uitgewerkt worden. Basisprincipe: Maar goed, aan de andere kant: het is ook nooit goed genoeg, lijkt het wel: Bron van de citaten: https://nos.nl/artikel/2338942-werkgevers-in-de-zorg-willen-niet-beslissen-wie-wel-of-niet-1000-euro-krijgt.html Vind jij dat je daar recht op hebt doordat je door Corona extra hebt gewerkt of extra gezondheidsrisico hebt gelopen? Ja, er zal in die eerste weken best extra gewerkt zijn. Hard aanpoten etc. Maar aan welk corona risico zijn 'wij' nou eenmaal blootgesteld? Ik denk een stuk minder dan de mensen die in verzorgingshuizen onbeschermd, met ziekteverschijnselen, hebben moéten werken omdat er anders niemand was.. en dan de ellende meemaken van stervende mensen, achter elkaar. Dat lost geld niet op natuurlijk, maar die groep medewerkers hebben het al niet breed, dacht ik zo.
    1 point
  9. Iets met een dieplader met een katrol er op. Kon onder begeleiding terug naar laatste uitvoeger.
    1 point
  10. Als de chauffeur het na kan vertellen / nog herinnering eraan heeft. Schijnt zwaargewond te zijn, wat mij wel logisch lijkt omdat de impact aan zijn kant is geweest.
    1 point
  11. Tja, dat er iets over het hoofd gezien is, is duidelijk. Maar goed, ter plaatse niet zo bekend wellicht. Mogelijk dat het verbod op inrijden van de straat over het hoofd is gezien? Verplichte rijrichtingen volgen.. soms is dat gewoon bloedirritant of flinke tijdsverspilling ook. (natuurlijk, botsen met een tram kost nog meer tijd natuurlijk).
    1 point
  12. Zag de man staan vanmiddag
    1 point
  13. Iemand die weinig werkt maakt weinig fouten,iemand die wat meer werkt maakt wat meer foutjes. Er zijn blijkbaar ook mensen die geen fouten maken.
    1 point
  14. als ik de foto bekijk ging de tram rechts af, dat mag hij daar toch ook niet
    1 point
  15. In het bericht.over het ongeluk staat nog geen oorzaak bij.
    1 point
  16. Tsja ..ferry trailers en ladingzekeren.....ging niet altijd samen[emoji23]
    1 point
  17. In Scheveningen en Zeebrugge kwamen veel opleggers met rollen draad aan voor Beek en Donk en Valkenswaard. Lag achter elke rol een half boomstammetje en de laatste rol soms een spanband. Tinus van de Rooie Langeslag had de vrachten graag en aan het einde van de week kon je zien hoeveel vrachten draad hij gedaan had aan het aantal stammen die hij achter de cabine had vastgezet met een spanbandje
    1 point
  18. Allebij, maar zij mag er mee naar het werk. Ik ga steeds meer fietsen, dat weet je toch. Afgelopen week al 2 keer op en neer
    1 point
  19. Nou toen mijn vrouw een paar maanden in NL was wilde ze naast de inburgering aan het werk ( positieve instelling dus ) Maar vanuit ut durp hier kom je al gau in Uden of Oss terecht voor werk. Toen maar eens bij de plaatselijke fietsenmaker langs of die toevallig nog een 2e handsje had staan en ja hoor die had hij, dus zei die neem maar mee om uit te proberen want weet niet of de accu nog goed is. Ding een nacht aan de stekker en op zondagmorgen, ut was rond ut vriespunt ri Oss, daar waar ze eventueel via uitzendbureau aan het werk kon. Nou nou dat ding ging als een tierelier door het guure weer en tussen Heesch en Oss kwamen er al gau een paar montainbikers in het zicht, die ik met rase schreden naderde. Tjonge ik ging die mannen tegen de wind in voor bij alsof ze stil stonden :) dus het ding ging als een tierelier en dacht nou dat is wel wat. Maaja weer terug ging het thv Heesch steeds moeizamer en al snel was het op met de stroom, dus de laatste 4 km op puure spierkracht Heb die fiets niet gekocht en tegen vrouwlief gezegd doe maar eerst je rijbewijs halen en dan kan je nog tot vervelens toe werken Maar ze heeft nog steeds lol in het werk bij Kuhne en Nagel, en is ook regelmatig van zondag 16.00 tot 1.00 bezig met plezier.
    1 point
  20. Filmpje is hier gewoon zichtbaar?? Maar ook lang geleden wilde een opdrachtgever mij eens 4 boomstammen laten laden. In Frankrijk. Ze reden zelf ook bomen. Van die hele dikke, misschien heb je ze wel eens zien rijden. 3 Stuks. Maarrr...ik moest er 4 laden. In een gewone huiftrailer nog wel. Ik zat me op weg naar het adres al af te vragen hoe ze dat wilden doen eigenlijk. Zouden deze veel kleiner zijn? Maar nee. 4 grote, dikke jongens. Nou, voor ik die hele kap af ging breken eerst maar ff met die Franzozen praten. "Je wilt 4 stuks laden?" Dat gaan we niet doen hoor. Kan echt niet. Mooi. maar wil je dat zelf even aan die opdrachtgever vertellen? Dat deden ze. Ik kon die opdrachtgever horen vloeken over de telefoon terwijl ik 2 meter weg stond. Van dat doen we zelf ook altijd zo. Onzin natuurlijk Maar het ging mooi niet door uiteraard. Nooit meer wat van die lui gehoord. Dus willen ze jou iets onmogelijks willen laten laden..gewoon weigeren, is en blijft jouw verantwoording, veilig laden.
    1 point
  21. Nou eerlijk, ik ben afgelopen week al 2 keer op de fiets gegaan. Maar in de winter en midden in de nacht heb ik weinig plezier aan het fietsen en ook nog eens als je je spullen e.d mee moet nemen dan dient het gemak de mens
    1 point
  22. Schadevrij is er ook genoeg, en er worden tucks toegepast om toch als schade NL binnen te komen. Meer kan ik er niet van zeggen Nou die Almera rijdt lekkerder dan die Polo, en die Almera is van 2001, dus daar kachel ik vaak op en neer naar het werk>>> 1200 meter enkele reis Plus die Polo brengt nog een paar duizend op bij inruil.
    1 point
  23. Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen.() Natuurlijk moet je ervoor zorgen dat je spullen in orde zijn( dat zijn ze óók als je een flesje Spa blauw in je ADR set hebt) Maar onbewust kán het gebeuren dat je originele,bij de vakhandel gekocht ,flesje nét een dag (of twee) over de datum is. Vooral kan dit gebeuren als je wel eens van auto wisselt Overigens is dit flesje spa gewoon wettelijk toegelaten,t probleem is dat soms gebeurt dat degene bij wie je laadt zijn eigen regels maakt. IK ( wij) hebben een grote klant in het Botlekgebied en die wilde hebben dat ik hoge veterschoenen had als ik bij hun het terrein op wilde. IK zei hem dat ik veiligheidsschoenen had die aan de eisen, die de ARBO wetgeving aan mijn beroep stelt voldoen . Dat was niet voldoende volgens hem( portier( beveiliger) van een externe firma) dan moest ik ze maar gaan kopen bij de Botlekstore. Jij mag ze ook gaan kopen zei ik m,ik heb ,maat 42,dan trek ik ze wel aan,en als ik klaar ben krijg je ze weer terug. Intussen mijn baas gebeld en de zaak uitgelegd, en die gaf me groot gelijk en ging gelijk met de afdeling inkoop bellen,ze zaten nogal te wachten op dat product. Na n minuut of 10 kwam er een vent met n stropdas naar de poort en daar reed een heftruck achteraan,die mijn pallet in ontvangst kwam nemen,naderhand nooit last meer gehad.
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden