Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 04-07-20 in all areas

  1. en losse mee de riek zeker😂
    6 points
  2. Transporteur Zarits uit Wulkaprodersdorf (Oostenrijk) verkocht 17 jaar geleden zijn gebruikte Volvo naar Griekenland. Nu heeft hij hem teruggekocht en staat er 3.760.000 km op de teller zonder motorwissel. De wagen wordt gerestaureerd. Bron: Burgenland
    4 points
  3. Het grootste probleem komt voor rekening van zijn opvolger........ Na de verkiezing komen pas de echte tegenvallers. Als de belastingaangiftes zijn verwerkt wordt pas echt bekend welke dramatische cijfers er door veel bedrijven en huishoudens zijn ingeleverd. Veel bedrijven hebben 3 maanden stil gelegen, of minimaal omzet gedraaid. En die zijn allang blij als ze er mee weg komen dat ze een jaar geen winst hebben gemaakt. Bij velen zal echter het eind resultaat negatief zijn. En geen winst, betekend dus ook geen belasting inkomsten. En geen winst betekend ook geen nieuwe investeringen, dus ook geen BTW afdrachten. De bouw begint zich nu ook al zorgen te maken over het laatste kwartaal van 2020. Niet alleen vanwege de corona ellende, maar door, de overheid, zelfbedachte/veroorzaakte problemen rond PFAS en stikstof.
    3 points
  4. Vast lassen die bakken, dan hou je een mooi span
    2 points
  5. Jij snapt hem. Overigens ben ik van mening dat de handen aan het bed en patient in de zorg structureel niet goed genoeg beloond worden voor hun inzet. Ik gun ze die 1000 euri van harte
    2 points
  6. Wie ben ik om jou te veroordelen,ikzelf woon op 7 km van de dichtst bijzijnde Belgische pomp. Maar ik maak de wetten net hé,ik leg ze alleen maar uit.
    1 point
  7. de Architecten is nog weer een fase vroeger. De plaatselijke kalkzandsteenfabriek, een van de grootse in Nederland, heeft voor oktober amper bestellingen staan. Normaal zitten ze zeker al een half jaar invoren vol geboekt. Ja, er moet toch iemand geslachtofferd worden....... Alleen klinkt dit verhaal “mooier” dan het is. Alleen komt men, zoals zo vaak in politiek Nederland, er pas achter als het te laat is.
    1 point
  8. Van de week ingehaald door nieuwe "kip"special edition van jullie. Zag er goed uit[emoji106]
    1 point
  9. Weet niet wie T........&H is. Auto heeft voorheen als bulkwagen gereden
    1 point
  10. Bij de firma hier 1 km vandaan staat nog een 143er in de schuur, maar tis dat het een trekker is, anders had ik er graag eens een ritje mee willen doen, maar ik hou me in Zometeen gaat de chef nog denken dat ik graag met een trekker + oplegger rijdt
    1 point
  11. Truckland, Geesinknorba en GINAF hebben samen een volledig elektrische huisvuilwagen ontwikkeld, een GINAF E3123. Samen ontwikkelden zij een op de DAF LF FAG gebaseerd volledig elektrische 2,35 meter brede huisvuilwagen. Voorzien van een ESTEPE gestuurde voorloopas, een RDW goedgekeurde driepersoons cabine, een 14 kuubs GPM IV inzamelopbouw met splitbelading en een laadvermogen van meer dan 8 ton bij een GVW van 22,5 ton. Alles volledig elektrisch aangedreven via de in het chassis geïntegreerde accupaketten van 200kWh, met een actieradius van 180 kilometer en een snellaad-optie. Als standaard geldt een 44 kW lader. Met deze lader kan het voertuig in 4 uur opgeladen kan worden. Tijdens het remmen wordt de remenergie gebruikt om het accupakket op te laden. Dit kan een energie winst opleveren van 40 procent. Meer op: TTM
    1 point
  12. Maar hoe vaak heb jij benzine of diesel in je lading als je niet met een tankwagen rijdt? Als je met een autotransporter rijd. ik weet er die rijden met meer dan 1000 liter tank aan hun trekker. Als je die dus als lading hebt.
    1 point
  13. Maar hoe vaak heb jij benzine of diesel in je lading als je niet met een tankwagen rijdt? DB Schenker heeft er zelfs een aparte service voor in het leven geroepen: Batterijlogistiek met transport en opslag van gevaarlijke goederen.
    1 point
  14. Oehw....die MB bus......voor zoiets ruil ik graag mijn VW t3 in...
    1 point
  15. ja alleen die zonneklep kost al een vermogenhttps://www.facebook.com/truckbumper.nl
    1 point
  16. Er was dus iemand tegenaan gereden en de balk zat nog maar aan 1 kant vast.
    1 point
  17. Niet echt. Wel meer bekijks en soms een duimpje. Of n middelvinger, helaas nooit van een Fin zal ik maar zeggen.
    1 point
  18. Nou ja, het zijn niet de nieuwste modellen. Kan zijn dat dit in een goede tijd is betaald?
    1 point
  19. Vanochtend in Groningen geladen En later in de ochtend ding hij er op in Heerhugowaard
    1 point
  20. Als je bij Peute eenmaal aan het dok staat zit ie binnen 5 minuten vol. En ziet je nieuwe container eruit alsof ie door een trein is overreden. Wat kunnen die gasten ongelofelijk raggen!! Ik was er toen er een centimeter of 10 sneeuw lag. Tot aan mijn knieen in de papierblubber. Blij dat ik daar niet meer kom. Dit ziet er meer uit als handwerk bij een sociale werkplaats.
    1 point
  21. Schiet al aardig op na 1.5 uur🤐
    1 point
  22. 1 point
  23. Weet niet of mijne er al op staan. Er mist er nog 1 op deze foto...(de '71 mini clubman), althans van de APK gekeurde. Binnen staan er nog meer Groet Ron
    1 point
  24. Miereneuken met bokshandschoenen... Als ik etiketten geladen heb dan is dat papier en geen adr 🤣😁
    1 point
  25. ja daarom staat op veel scania,s ook super..... ik hoorde al dat Volvo en Scania in zweden uit dezelfde fabriek komen, bij de kwaliteitscontrole komt op de Scania,s het scania bordje, bij de afkeur een streep door de naam..... groeten martje
    1 point
  26. ^^^ is dat dan al definitief zo besloten? Volgens mij moet e.e.a nog uitgewerkt worden. Basisprincipe: Maar goed, aan de andere kant: het is ook nooit goed genoeg, lijkt het wel: Bron van de citaten: https://nos.nl/artikel/2338942-werkgevers-in-de-zorg-willen-niet-beslissen-wie-wel-of-niet-1000-euro-krijgt.html Vind jij dat je daar recht op hebt doordat je door Corona extra hebt gewerkt of extra gezondheidsrisico hebt gelopen? Ja, er zal in die eerste weken best extra gewerkt zijn. Hard aanpoten etc. Maar aan welk corona risico zijn 'wij' nou eenmaal blootgesteld? Ik denk een stuk minder dan de mensen die in verzorgingshuizen onbeschermd, met ziekteverschijnselen, hebben moéten werken omdat er anders niemand was.. en dan de ellende meemaken van stervende mensen, achter elkaar. Dat lost geld niet op natuurlijk, maar die groep medewerkers hebben het al niet breed, dacht ik zo.
    1 point
  27. oh..😮 bij de shell zelf betaal je 14€ voor 5 ltr. en aan de pomp € 0.70/ltr en dat vond ik wel een wezenlijk verschil. Bovendien is het ook een irritant geknoei om het vanuit een jerrycan de tank te vullen die onderin de laadruimte van de auto zit. met een vulpistool gaat het volgens mij dus een stuk makkelijker juist geen moeite en goedkoper. En als ik op za.avond of op zo. ga tanken sta ik ook nog eens niemand in de truck diesel straat in de weg, kunnen die chauffeurs die daar door de week parkeren om alleen koffie te tanken ook niet klagen.
    1 point
  28. En waarom onder verschillende accounts??? heb er zelf 3 in een account. Geen probleem. (Legale toestellen). en met die oude toestellen kon je met een account de hele wereld aan toestellen updaten🤪
    1 point
  29. Bij de oudere toestellen (t/m Go 930 in ieder geval)krijg je zo wie zo het gps/tijd probleem. Heeeeeel jammer van TomTom dat dit zo is gegaan🤮
    1 point
  30. Deze mag/moet nog met kabeltje aan de pc denk ik zomaar. En tijdens updaten in ieder geval aan laadstroom. Maar dat geeft hij wel aan. voor de rest Volg de uitleg van Pierre.
    1 point
  31. Ik zou voor de zekerheid dan ook even tomtom benaderen.... Als het een toestel is met livetime updates zou hij moeten blijven werken maar.......
    1 point
  32. Hallo ik zoek een nieuwe baas ik woon zelf in Maastricht heb 30 jaar ervaring rij op dit moment op Rusland vries wagen hooft zakelijk vlees. ben opzoek naar iets anders bvb zuid Europa noord Europa. wie heeft wat voor mij ps: geen uitzentbureau
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden