Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 11-07-20 in all areas

  1. Mooi filmpje over Joachim Fehrenkötter, eigenaar van transportbedrijf met 150 wagens, die zelf weer achter het stuur kruipt en in een week 3500 km met zijn 13-jarige dochter onderweg gaat.
    7 points
  2. onee? ,die van ons ken gehaktballe maoken met veel juinen erin en nog wat kruiden erbij, en lekker joh!! het is wel zo als ik dan een scheet laat in bed dat het dekbed finaal er af kan vliegen😂 ( heb eigenlijk weinig met deze posting wat er rammelt (alhoewel rammelt/rommelt) te maken zie ik nu)
    6 points
  3. 5 points
  4. slakken maken geen draadje, dat zijn spinnen
    5 points
  5. Tis ok meer dan zat die 60 uur, tussen de 50 en 55 vink ok al zat
    4 points
  6. Hoezo "zucht"? Het enige wat nog restte was gezeik naar en over elkaar, hier niet ter zake doende informatie over stilstand bij PostNL en hún BC- systeem maar geen antwoord op jouw vraag. Oké, één ter zake doend bericht als antwoord, maar totaal nutteloos door verwijdering van het bericht waarop Durashift reageerde waardoor dat ook zo maar uit de lucht lijkt te vallen... Het is net als bij de tandarts: er moet soms meer weg dan alleen tandsteen voor een goede reparatie 😉
    3 points
  7. Dat zou ik ook zeggen als pensionado... toch?
    3 points
  8. goedkope bagger, dus logisch lage prijzen en vette winsten. Het schijnt dat vele Ikea fans hun meubilair graag eens in de 4-5 jaar volledig wisselen. Goedkope bagger is het zeker niet. Scherp aan de prijs zeker wel. Als ik het vergelijk met leen bakker of kwantum dan toch liever Ikea. het schijnt...... (dus dat weet je niet zeker🙀) en dan nog. Na 4/5 jaar netjes gebruik leveren Ikea spullen nog wel wat op hoor. Zijn best wel goed uit en weer in elkaar te zetten. Ook handig als je niet zo een brede trap hebt en het moet naar boven.
    3 points
  9. Nou nou Maarten ff rustig, voor je het weet heb je een ban
    2 points
  10. Omdat jouw hengeltje te klein was
    2 points
  11. Als men dat zelf leuk vindt, prima... bij ons lopen er ook zat, nu weer één die meteen na z'n pensionering eind deze maand weer op nul- urencontract verder gaat. Die man is overgenomen van Continental Bakery's en wil zelf straks vier dagen blijven rijden. Zijn vrouw is het er nog niet mee eens overigens... Een ander heeft zo z'n elektrische BMW bij elkaar gespaard en doet nu nog één nachtje in de week voor de lol. Maar er zullen er steeds meer móeten, en daar heb ik wel moeit mee. Of in mindere tijden, wanneer twee pensionado's zomaar 'n baan kunnen innemen van iemand die nog moet werken voor z'n bestaan en oudedagsvoorzieningen...
    2 points
  12. Reactie op het bovenstaande bericht.
    2 points
  13. Mooi hè in deze elektronische tijden dat zoiets niet automatisch kan.(of komt dat nog).Is leuk als je veel in grens verkeer zit,word snel vergeten ....dus kassa .
    2 points
  14. Hmmmm....ik heb geleerd/gehoord/aangenomen dat een volle bak altijd van/op de aanhanger gehaald/gezet wordt met de luchtvering en liftas naar beneden......zo te zien is dat hier niet gebeurd wat een hoop kan verklaren..
    2 points
  15. Nee ik heb mijn dochters lief👍
    2 points
  16. Ben het eens met dokus, prijs/kwaliteit is oke,wat ik daar gekocht heb was van goede kwaliteit(je bent er zelf bij wat je koopt). Wat ik daar gedronken /gegeten hebt was niet smerig. Weet niet waar jij gegeten hebt,maar kan mij niet vinden in jouw kritiek.
    2 points
  17. En dan krijg je hier gezeik als je een beertje voor de ramen hangt.... Die gast rijdt met de motorkap gewoon omhoog, voor de ruit.... 🤪🤪🤪🤪
    2 points
  18. Theoretisch wel ja, maar iemand die voor z'n plezier doorwerkt zal waarschijnlijk met datzelfde plezier vijf minuten na die oproep onderweg zijn naar het bedrijf
    1 point
  19. Bij ons werken er ook een paar nog zo'n 30 uur in de week terwijl ze al met pensioen zijn. Niet omdat ze het geld hard nodig hebben maar gewoon voor hun plezier (ja het kan nog). En anderen vallen graag in als er iemand vrij/ziek is.
    1 point
  20. 1 point
  21. Dat gaan we dus gewoon niet doen. Maar terug on topic.....
    1 point
  22. Wat denk je van die natte weg daar, misschien aanhanger bietje zwaar en motorwagen weinig gewicht erin.
    1 point
  23. Tsjee wat een negatieve reacties 😂 ik heb twee redelijk zelfstandige en handige dochters die hun hand niet omdraaien om wat van Ikea in elkaar te krijgen.... vaak hebben ze hun paps alleen nog nodig om wat vast te houden🤪 En wel eens van “Ikea-hacks” gehoord?
    1 point
  24. Volgens mij krijgt een groot deel van de kopers de zooi niet eens inelkaar met die tekeningen die er bij geleverd worden.😀
    1 point
  25. Dat snap ik ook niet, het staat vol met bagger. Wegwerpmeubels. Ik heb liever een degelijke 2e hands, dan nieuwe Ikea. Maar 2e hands is tegenwoordig ook vaak Ikea
    1 point
  26. 1 point
  27. Dat zal er maar net aan liggen hoe de wetstekst van het artikel gaat luiden die dit allemaal regelt. NU staat in de wet dat er drie cabotage ritten binnen 7 dagen NA LOSSING VAN EEN INTERNATIONALE RIT gemaakt mogen worden. Wanneer iemand drie cabotageritten op één dag maakt( in theorie kan dat) vervolgens leeg naar Meer (B) rijdt,daar laad ende ander morgen lost in Nederland,breekt er weer een nieuwe periode van 7 dagen aan. Theoretisch kan de man dan jaarrond dagelijks cabotage plegen. Hoe t in de nieuwe regelgeving staat weet ik niet( wie t weet mag t zeggen),ik denk dat t op dezelfde manier beschreven zal worden: 3 cabotage ritten,dan het land uit,en vervolgens na 4 dagen weer cabotage toegestaan,mits; er weer een internationale rit gelost word. IK kan me niet voorstellen dat de div MOE ministers van transport met minder genoegen nemen,
    1 point
  28. Vrachtje gebogen glas in Frankfurt am main, andere aanhanger mee voor de hoogste kisten (3.15) totaal 10 ton glas. En waarom zelf lossen, als een ander dat ook kan doen
    1 point
  29. Was toch niet in Tilburg waar ik je vorige week tegenkwam ? Toen ik daar terug reed stond er bij de bushalte waar ik je ongeveer tegenkwam een tractor met kiepkar met een lekke band en kwam waarschijnlijk vanaf diezelfde bouw waar jij en ik waren..
    1 point
  30. Volgens mij gewoon een zak zand/gruis.. voor een beetje grip de bak in? Profielloze banden lijkt mij geen probleem.. mét profiel heb je die toch al gauw vol zitten met modder.. dus dan is er hetzelfde effect naar mijn mening. Constante (lage) snelheid houden.. dát is het geheime recept, volgens mij.
    1 point
  31. 1 point
  32. Dat kan van alles zijn, er zijn iets van 3500 verschillende UN nummers.
    1 point
  33. 3Km per uur dan kom ik op 42 kilometer , dan zou er dus nog 2 1/2 uur bij komen.
    1 point
  34. ADR voor die vaten. Wat zal daar in zitten? In ieder geval, de batsen blijven hangen achterop.
    1 point
  35. En dat alles zonder code 95 "opleiding"
    1 point
  36. Je vergeet dat ze moeten pauzeren 😀. Anders begint de tacho te piepen.
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden