Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 10-08-20 in all areas

  1. Tol laten activeren op je Duitse kast. Moet wel door de werkgever gedaan worden. Anders los kastje halen, dat kan al bij de laatste tankstations in Duitsland. Tankpas en kenteken mee naar binnen en zo gepiept. Nou schijn je ook in bepaalde bundeslander een milieusticker te moeten hebben. Dat kost natuurlijk geld, dan heeft t milieu er verder geen last van๐Ÿค
    5 points
  2. Als je die vacature leest zou je eigelijk niet willen wachten met solliciteren,prachtbaan supertruck broodnodig administateur fijne werkomgeving leuke collega,s in Hedel zelfs een BBQ en een dijk van een salaris ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Ik zeg bellen en vragen wat die idioot van een HR manager of marketing idioot daar verdient ,en misschien hem eens een rondje brood laten rijden,met een te korte vouwklep,en lekker het leeg goed zelf opstapelen,en sleuren aan die kratten,geen koffie te vinden onderweg en lekker rustig tja moederziel alleen bij de klanten.Mooi uurloon ook. Ga beter Wipneus en Pim lezen dan deze vacature !!!
    5 points
  3. Bij Waalwijk langs de Maas
    4 points
  4. Echt niet......๐Ÿ˜Š. Maar dat is de stelling ook niet. maar Iveco moet er niet op vertrouwen dat als een planner hem bewust een rit geeft die qua rijtijd of arbeidstijd niet te doen is en hij doet het toch dat de bekeuring zomaar voor hem betaald word......
    2 points
  5. Nou, het zal wel weer zo zijn dat er maar 1 was, waar je binnen kan lossen! We zien de foto's wel.๐Ÿ˜›
    2 points
  6. bij mijn ook Maar er was maar 1 straat met mijn adres Even goed bedankt
    2 points
  7. Niet verkeerd zulke spoedjes op de maandag.. Geniet ervan... Zou wel ff de postcode checken, er kwamen er bij mij al een stuk of vijf naar boven op Google maps
    2 points
  8. Lientje mijn verhaaltje heeft absoluut niet de bedoeling gehad om het brood rijden min of te min te vinden !!! Ikzelf heb in het begin van mijn carriere regelmatig inval ritjes gedaan bij Bakker Welten in Breda en inderdaad als het je ligt te werken in de nacht had je hetdaar absoluut niet slecht hoor. Waar mijn opmerking zeker over ging is over de door mijn inziens geromantiseerde vacature van dit bedrijf !!! Complete kolder vind ik,en wat betreft het salaris tja dat vind ik (helaas) allemaal een hondenfooi in het transport !!! Zeker gezien de verantwoording die je hebt als chauffeur,maar goed dat is persoonlijk.
    1 point
  9. Als hij dat wil doen we dat, maar net wat je zegt, zo zwart wit is het allemaal niet.
    1 point
  10. Als de planning zegt dat je te water moet rijden meld je dat ook dat dat niet hoort en vervolgens rijd je te water? En wie denkt je dat er dan voor de kosten opdraait? De planner? Dacht het niet. het is net zoals ik zelf al die jaren ervaren heb en zoals Pierre ook al zegt. โ€œT zal allemaal zo een vaart niet lopenโ€ maar teken er maar op dat je overtredingen wel zelf mag betalen. Anders gezegd. De planner betaald ze zeker niet!
    1 point
  11. Dat is toch hetzelfde met die 48-urige werkweek, ik heb nog geen verhaal gehoord dat daar iemand op bekeurd is en 95% van de chauffeurs overtreed die regel. Of die 45 minuten pauze binnen 5 uur en 15 minuten diensttijd.
    1 point
  12. Dan is een prent het ergste niet wat er fout kan gaan. Bij een ongeluk werkt een beetje nette kaart wel in je voordeel.
    1 point
  13. Daar is idd vandaag al een oplossing voor gekomen, of ik het ga doen op die manier weet ik nog niet en wil ik nog even over nadenken! Ook wil ik niks overhaasten en toch wel even goed rondkijken en horen voor dat ik iets doe.
    1 point
  14. Milieusticker kun je in Oostenrijk kopen bij een servicepunt van รถamtc. Die heb je op veel plaatsen langs de snelweg, word aangegeven door een bordje bij de afrit met de afbeelding van een grote pijpsleutel en de letters รถamtc. Kenteken meenemen en 25 euri aftikken Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    1 point
  15. Ik weet niet hoe snel dat om te zetten is maar het Oostenrijkse systeem werkt samen met het duitse maar dat moet je dan wel registreren.
    1 point
  16. En toch zijn er chauffeurs die dit werk al jaren doen. Brood rijden is geen zwaar werk. Lekker rustig. Onderweg evt. en uurtje achter de stoelen en je bent in ieder geval mooi op tijd klaar met werken. Voor sommigen ideaal. Als vliegende kiep kan die tweede rit alles zijn, we rijden heel wat meer dan winkeldistributie. Voor anderen is dit werk natuurlijk te min. Dan moet je ook niet reageren op dit soort vacatures. Ik heb zomaar een vermoeden dat de bak met sollicitanten toch wel weer snel vol komt hoor.
    1 point
  17. @iveco 35c17 wat een fijn positief verhaal. In je "vakantie" je draai te hebben gevonden. Heel bijzonder. Lange reistijd die dagelijks terugkomt kan je uiteindelijk opbreken. Daar is vast een oplossing voor te vinden. Ik wens je veel veilige kilometers toe in je nieuwe richting.
    1 point
  18. Rolcontainers lossen en laden we zelf, alleen hoeven we enkel het werk in de oplegger te doen. op de docks zijn er mensen aanwezig [ veelal medelanders die hard werken] die de RC s een slinger richting de oplegger geven. met de luchtvering in de goede stand komen ze bij je of gaan ze van je af. zo kan je je eigen werk ook nog iets verlichten. tien minuten laden en dan weer gas naar het volgende adres. Of we de goede hebben zien we aan de kaartjes voorop de karren. { Hengelo , Goes Amersfoort en noem maar op] Vrijdagavond had ik een klein rondje. Oldenzaal,Almelo, Hengelo, Oldenzaal , Hengelo, Nieuwegein, Waddinxveen, Amersfoort, Hengelo, Oldenzaal. was 450 km zoiets en 12 diensturen. Het "botten"werk wat ik normaal doe Rob betekend veelal 5 a 6 uur per dag handmatig bezig zijn, veelal zware dingen beuren / sjouwen en martelen door diverse dingen die je niet ingeschat had omdat je niet in de grond kan kijken. Vaak word er gezegd daar zijn tegenwoordig kleine kraantjes voor [ en daarvan heb ik er ook 4] maar doordat het de laatste jaren steeds drukker word in de grond mede door de aanleg van [fiber to the home] mag je weer steeds meer met het handje doen omdat al het onderliggende niet meer machinaal te bereiken is. Een optie kan zijn grondzuigen maar die investering ga ik niet doen. Daarvoor ben ik al teveel "klaar"met de hbo ers in ons werk. Ze weten precies hoe het moet op papier en hangen er een voor hun acceptabel prijskaartje aan. voor ons dekt dit echter net de kosten en mag je door werken tot je 67 ste met dit vooruit zicht. Dan liever in het transport waar velen ook hun buik van vol hebben.
    1 point
  19. Ze kruipen er meestal toch pas rond Calais in? .
    1 point
  20. Klopt. Als voorwaarde om in de EU te mogen komen, moesten de staatsbedrijven omgezet worden naar particuliere ondernemingen. Zo is het poolse Pekeas ook verdwenen. Omdat deze 'nieuwe' bedrijven wel voor werkgelegenheid zorgden, hadden ze wel weer recht op een deel van de europese ontwikkelingssubsidies die Hongarije kreeg. Op die manier konden ze dus goedkoop flink opschalen, immers hoe meer auto's, hoe meer subsidie. Girteka, Hegelmann, Kreiss en Vlantana bijvoorbeeld zijn bedrijven uit Baltische staten die in hetzelfde schuitje zitten. Precies wat Europeaan zegt. Ook hier gaat op een moment de rek eruit.
    1 point
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden