Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 01-09-20 in all areas

  1. maar wanneer is het een brandgevaarlijke omgeving?? net om de hoek bij de portier...of net langs de fabriek?? we moesten beton storten...600 kub maar niemand geen brandvertragende overall... dan kon je er niet op zei die....okay.... dan bel ik de planning om dan maar helemaal niks meer te sturen... want niemand heeft zo'n overall..... toen hebben ze dat lintje... 2 meter opgeschoven.....toen mocht het wel ... soms is het van de zotte...... mij lijkt het meer om te laten zien wie het voor het zeggen heeft.... dat waren wij dus..... op zijn terrein.... en dat er naar gekeken wordt vind ik goed.... ga s'avonds ook graag naar huis... en het liefst niet in een ambulance
    6 points
  2. Het kan ook anders: Als men bij Arkema in Pernis komt moeten bezoekers een blauwe helm dragen,die heb ik niet,ik heb alleen een witte. Dat heeft men opgelost door een tiental blauwe helmen te hebben liggen en die uit te lenen aan de bezoekers ,bij het verlaten van het terrein geef je de blauwe helm gewoon terug,en zo hoort het. IK vind dat ,indien een bedrijf uitrustings eisen stel die de ARBO regels te boven gaan,zij zelf moeten zorgen voor uitrusting stukken die wel aan hun eisen voldoen.
    5 points
  3. Klopt,ik heb regelmatig mot gehad bij de Esso aan de Butaanweg in Pernis. Op de portier zijn vraag of ik hoge veiligheidsschoenen heb zei ik dat ik veiligheids schoenen heb die aan de eisen die de ARBO wetgeving aan mijn beroep stelt,ik kom daar palleten lossen en klim niet in installaties zei ik hem. Dan ga je ze maar kopen zei hij,dan kom je je spullen maar halen in Roosendaal zei ik tegen hem. Nu hebben we n compromis: als ik kom belt hij de heftruck en die komt naar de poort om mijn palletje te halen.
    4 points
  4. Op je hoofd en tondeuse er langs🙈
    3 points
  5. 3 points
  6. Trieste zaak,hoop dat ze de daders vinden(al schiet die chauffeur daar weinig mee op)
    2 points
  7. Dat klopt, Tot voor een jaar of 10 geleden woonde hij in Bergen op Zoom,toen hij zijn huidige vrouw/vriendin leerde kennen zijn ze daar gaan wonen( waarom weet ik niet,ik dacht dat zijn vrouw daar familie had wonen) Hij is jarenlang mijn collega geweest bij Bas logistics in Etten-leur.
    2 points
  8. Update;vanavond 19.43 Jos heeft twee ontstekingen: Bij de wonden en bij de longen. En heeft twee antibiotica kuren gehad, Vandaag nog steeds koorts. Nu hopen dat de kuren aanslaan. Bron: zijn zus via WhatsApp.
    2 points
  9. Je moet wel een beetje opletten ja. Maar dat is met veel andere lading niet anders. Als je ergens bijv. koekjes moet laden en de dozen zijn ingezakt dan trek jij toch ook aan de bel? .
    2 points
  10. Dus, je moet voor die tak van transport ook nog eens groene vingers / kijk op het plantenleven hebben..
    2 points
  11. Toch is zo een S 3 schoengewoon verkrijgbaar als lage schoen,al dan niet met vetersluiting. De veiligheids eisen gaan alleen over de neus,de hak en de zool,niet over de manier van sluiten.
    1 point
  12. voor goedkope Bata's gewoon in Best bij de Batastore, je kunt voor de deur parkeren ook met een combi en gewoon rechtuit weer weg rijden het ziet uit als een veredeld fietspad maar is echt gewoon een weg, lage prijs en veel keus. groeten martje
    1 point
  13. Ik heb nog nooit (ook de afgelopen maanden niet) meegemaakt dat de chauffeur niet bij het laden van bloemen / planten mocht zijn. Sterker nog, die karren moet je als chauffeur er zelf in en vast zetten. Ook als chauffeur goed kijken hoe de handel er bij staat. Voor hetzelfde geld gaat er verwelkte zooi in en krijg je op het losadres de schuld want "temperatuur niet goed / luikje niet geopend etc". .
    1 point
  14. Dit zegt toch nog niks. Als die chauffeur niet bij het laden mocht zijn en de achterste karren zien er normaal uit, dan is het deuren dicht en gas.
    1 point
  15. Nou , dan is het klaar lijkt me .
    1 point
  16. Uit de Stentor: Wist Urker chauffeur van drugs? De grote vraag voor de Britse rechtbank: is Jelle in alle onwetendheid gebruikt door een malafide bedrijf of wist hij wel degelijk dat hij illegale lading vervoerde? Bas Kool, voormalig werknemer van JPTrans Urk, begrijpt niet waarom zijn oud-collega de lading überhaupt meenam. Hij bekeek de foto’s die de Britse Border Force vrijgaf van de lading. ,,Ik rijd al 17 jaar op die vrachtwagen, maar ik had die karren niet meegenomen. Normaal horen daar twee zegels op te zitten, een rode en een zwarte. Dan ging ik al bellen. Hoe vaak Jelle wel niet mij belde om te zeggen: let op de zegeltjes.”
    1 point
  17. Port Lygia ,nog ff en hij breekt weer door en is het zo weer 32 gr heerlijk
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden