Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 22-11-20 in all areas

  1. weer wat hobby gedaan, wat zooi naar Fr voor de handel en wat zooi terug voor de handel en veiling evt. Dafke heef het prima gedaan, maakt wel veel toeren dikke 1500/1600 85 km per uur, en met maar 256 pk is tegen berg op wel wat weinig haha, en met de kraan werken ging het ook beter als de eerste keer ,alleen kon hij de Vierzon ( type: FV1, bouwjaar: 1948, gewicht: 3300 kg, 45 pk, cilinderinhoud: 10,32 ltr., -eencilinder tweetakt gloeikop, brandstof: diesel en andere olien) van 3300 kg niet heffen met de 16 tons kraan, ik zei tegen mijn zoon, ge moet eens wat meer toeren laten maken mee da ding voor uwen buik, en inderdaad in het menu van het kastje kan het toerental verhoogd worden en had hij er geen moeite meer mee om te heffen. foto"s staan in de verkeerde volgorde zie ik, eerste foto is vertrek gisteren 22/11 rond 17 uur in Fr. was 22.45 thuis met een omleiding 2x Covid controle maar na een blik op de lading geworpen te hebben mocht ik gewoon door van de Gendarmerie. laatste foto is lad.in NL. (foto 7 met bus en ahw. is aankomst Frankrijk.)
    5 points
  2. mijn oude werkgever waar ik tot mijn Pensioen gewerkt heb, was een fijne hartelijke persoon/werkgever.
    5 points
  3. Heb ik ook nog gedaan rob,beetje pendelen tussen schiphol en charles de gaulle/orly,of onderdeel van de pendel charles de gaulle >malmö
    4 points
  4. nou alles zat nog goed strak ook omdat de rotorkopeggen vast tegen de (stevige) kleppen waren geladen en ondanks 2x controle op attest Covid door de Gendarmerie, die ook naar de lading keken toch niets er afgevallen (en het gezegde van, een boer knoopt het zolang tot het touw op is, ging hier ook op) nee nee, die stond kruiselings vast met 4 spanbanden, klemvast tegen het kopschot. (heb nog wel wat onthouden van voor mijn pensionering🤣) was alleen vergeten gummi/rubber matjes onder de banden te leggen
    3 points
  5. Er mag pas gekiept worden als er nog ongeveer 3 ton in zit, het meeste wordt dus eerst gelost als de tank nog op het chassis ligt. Luchtvering zakt ook pas als je begint met kiepen
    3 points
  6. Zeker nu met de huidige temperaturen buiten krijg je een perfect resultaat, dus gewoon doen! Even een paar oude kranten uitleggen over de klinkers, de buren even hun auto kortbij laten parkeren zodat de spuitnevel daar ook goed overheen gaat. Zodra je klaar bent met spuiten hopen op flink wat wind zodat je toch dat schuurpapiereffect krijgt in je lak. Nee ik zeg perfect idee👍
    3 points
  7. Eens een keer wat anders als chocolade, bakvet
    2 points
  8. Nou Rob bij Andre van Olst of Chickliner kan je als 2e chauffeur op dubbel bemand veel leren, en die gaan ver weg, ook met een bakwagen bij Chickliner. Ben een paar weken geleden ff voor 2 dagen uitgeleend geweest aan Chickliner voor een ritje Spanje ( Tortosa ) met opstappen met zen tween in Duinkerken, (auto kwam geladen vanaf Engeland) Nou die chauffeur van hun vertelde dat ze soms ook maar moeten afwachten wat ze soms mee krijgen via uitzendbureau. Nadeel daar, of voordeel, tis maar hoe je het bekijkt, Op zondag wordt er niet gewerkt!!!!! Behalve toen ik>>> D,n Brabander mee was> toen waren we om 2.15 zondagmorgen in Nisseroi Want die chauffeur zei tegen de baas al>>> die Brabander blijft egt nie onderweg staan op zondag
    2 points
  9. Klopt, toen ik met de BD-ZD-89 ging rijden zat er eerst een huif achter, kenteken of opl nr , weet ik niet zeker meer, dacht 112. Later toen BOBO die nieuwe daf kreeg kreeg ik die koeler er achter. Later op de BF-TF-16 gaan rijden met ook weer deze koeler er achter, volgens mij kreeg jij toe die topline, als ik me niet vergis. Ik vond ook nog wat foto's van mij tijd. Laatste stond ik samen met de daf van Daan van Dijk. In 2006 ben ik voor Interport naar Spanje gaan rijden.. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    1 point
  10. Die nw regels waren vorig seizoen al bekend gemaakt. Eigen schuld-dikke bult!
    1 point
  11. Nou die gaat er niet af met die ploeg er achter,
    1 point
  12. Het is allebei (shit)😷
    1 point
  13. 1 point
  14. Over het algemeen zijn het juiste de grote(re) bedrijven die, gebruikmakend van de regels dat zogenaamde oneerlijke speelveld creëren. .
    1 point
  15. Tja wel verwarend, maar achter het raam staat gewoon ouwe
    1 point
  16. Daar word de berger ook niet gelukkig van...😋😥😌💩
    1 point
  17. Je wil het niet weten....... De opleggers waar bij ons de charters mee rijden zit dit bewust niet op, om storingen in het electrische systeem te voorkomen. Ze zijn dus verplicht zijn om uit te stappen voor het lossen. Wel zit er een data logger op, die registreert of het daadwerkelijk gebeurt, het handmatig laten zakken van de vering. Wat je ziet als je die uitleest......
    0 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden