weer wat hobby gedaan, wat zooi naar Fr voor de handel en wat zooi terug voor de handel en veiling evt.
Dafke heef het prima gedaan, maakt wel veel toeren dikke 1500/1600 85 km per uur, en met maar 256 pk is tegen berg op wel wat weinig haha, en met de kraan werken ging het ook beter als de eerste keer ,alleen kon hij de Vierzon ( type: FV1, bouwjaar: 1948, gewicht: 3300 kg, 45 pk, cilinderinhoud: 10,32 ltr., -eencilinder tweetakt gloeikop, brandstof: diesel en andere olien) van 3300 kg niet heffen met de 16 tons kraan, ik zei tegen mijn zoon, ge moet eens wat meer toeren laten maken mee da ding voor uwen buik, en inderdaad in het menu van het kastje kan het toerental verhoogd worden en had hij er geen moeite meer mee om te heffen.
foto"s staan in de verkeerde volgorde zie ik, eerste foto is vertrek gisteren 22/11 rond 17 uur in Fr. was 22.45 thuis met een omleiding 2x Covid controle maar na een blik op de lading geworpen te hebben mocht ik gewoon door van de Gendarmerie.
laatste foto is lad.in NL. (foto 7 met bus en ahw. is aankomst Frankrijk.)