Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 30-11-20 in all areas

  1. In vergelijking met Vos Logistics is ieder ander bedrijf een kut zaak waar niets goed is geregeld. En gaat een werknemer met 44 jaar ervaring bij diezelfde kut zaak uitleggen dat het allemaal zo slecht nog niet is en dat er wat routes en aantal stops betreft over van alles en nog wat is te praten dan klopt dat natuurlijkook niet. Gelukkig hebben we de bonden en hun trekpoppen nog die alles goed in de gaten houden. .
    6 points
  2. Veel nuchtere chauffeurs doen hem dat niet na...😀😀
    6 points
  3. RIJSSEN - Nijhof-Wassink, specialist in bulktransport met vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Polen en Hongarije, heeft onlangs een order getekend voor honderd Volvo-trucks. De levering omvat onder andere FH en FM-modellen uit de nieuwe Volvo Trucks-reeks, maar ook het huidige model FH maakt deel uit van de order. De trucks worden in 2021 afgeleverd door Volvo Trucks-dealer Nijwa Groep. Bron: Transport Online Zou ook wel apart geweest zijn als ze opeens voor een ster hadden gekozen
    3 points
  4. Inderdaad. We hebben gekozen voor Volvo omdat ..... Wat een gezwets weer.
    2 points
  5. Nee, daar lost hij brood (volgens hem dan)
    1 point
  6. Dat heb ik ook nog niet kunnen ontdekken. Misschien laad hij wel vaak bij Gall en Gall
    1 point
  7. Daar is ook niks mis mee maar zeg dat dan gewoon in plaats van een lul verhaal op te hangen....
    1 point
  8. Dat dacht in ook. Maar als je achteruit gast met een oplegger hoor je niks. Daarom altijd je omgeving in de gaten houden, wat je eigenlijk altijd moet doen.
    1 point
  9. Toch vind ik dit nog niet zo slecht hoor. Het kan altijd meer, klopt. Maar om nu met die 52% owinst stijging te gaan schermen om meer salaris te krijgen, vind ik een beetje krom.... van 100 euro naar 152 euro is ook 52% winststijging, maar kan je die 1,5% voor het personeel niet van betalen. Als je die winststijging erbij wil pakken, moet je toch eerst kijken waar de winst op gemaakt is (ik ga uit van gedaalde kosten EN gestegen hoeveelheden pakketten). Waarbij er in het verleden op de briefpost nogal een inzinking is geweest..... Waarbij je toch een reservering (als bedrijf zijnde) wil maken voor stijgende kosten in de toekomst (diesel, electra, gas, etc). Eerlijker zou het zijn, om die 52 % in euro's uit te drukken en deze te spiegelen tegen de totale stijging in loonkosten voor die 1,5 (en latere) stijgingen. Om dan ook de details niet te vergeten, welke salarisschalen worden wel meegerekend in de CAO en welke niet (om een voorbeeld te noemen; binnen ons bedrijf, krijgen de salarissen boven 9000/mnd geen CAO). Groet Ron
    1 point
  10. gas erop en rechts houden. Nee, dat doen de barre gaanders op links hem niet na (overigens maar goed dat er weinig barre gaanders op links daar in de hoek van Straatsburg willen komen, gelukkig voor deze man). groet Ron
    1 point
  11. Nou ja, ze hadden ook met Renault kunnen gaan rijden. (Maar ik denk dat ze het niet eens hebben overwogen )
    1 point
  12. Link hierboven werkt niet meer. https://vdltruckwash.nl/ Groet Ron (zelf nog geen ervaring met deze truckwash, maar wil de camper eens vanonder laten reinigen).
    1 point
  13. Na 44 jaar zou je toch in staat moeten zijn om het reeele verhaal te vertellen over postnl en zijn werkwijze in plaats van een een denigrerend verhaal op te hangen over zzpers die afhankelijk zijn van jou wondermooie sociale bedrijf met zijn fantastische arbeidsvoorwaarden. Hoe vaak is je wondermooie bedrijf al van naam veranderd in die 44 jaar?
    1 point
  14. Daar heb je gelijk in. Normaal gesproken verschuift om het even welk onderwerp al snel naar de Oostblokkers en dat dat nu niet gebeurt is inderdaad vreemd. .
    1 point
  15. Opa Bert, dit is je reinste flauwekul. Absoluut geen vertekening, je moet er alleen aan wennen. Maar over alles kan men wel nadelen zoeken hoor. Het grootste probleem is dat ze op een knaktros of wraktros zitten. Als het op een Scania had gezeten was het een geweldig systeem geweest.
    1 point
  16. Update 28-11-2020 10.51 u Jos gaat woensdag naar revalidatie centrum Rijndam locatie Westersingel. Word spannend;alles word nieuw en zal zeker zeer zwaar worden. Nieren werken niet goed,maar de artsen houden het goed in de gaten. We hopen dat t gaat verbeteren. Bron : Wendy via WhatsApp.
    1 point
  17. Nou reden 11 is dat een spoorwagon met elektronica van een grote pakjesvervoerder een nacht onafgesloten op een onbewaakt emplacement heeft gestaan, omdat er die nacht geen locomotief beschikbaar was. Overmacht volgens de spoorwegen. Het goede nieuws was dat die wagon niet meer gelost hoefde te worden, het slechte nieuws was dat de verzekering niet betaalde. Ik denk zo maar dat als je bij DHL, UPS en consorten het woord spoorvervoer roept, ze bloed ophoesten... Nog een mooie van die treindienstleider: als NS-cargo groente laadt, dan lossen ze compost.
    1 point
  18. Afgelopen woensdag reed een Bulgaarse chauffeur bij het inparkeren op de parkeerplaats Morières-lès-Avignon langs de A7 een Oekrainse collega aan die de koplamp van zijn vrachtwagen aan het repareren was. De man werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht waar hij vrijdag overleed. Er bleek geen alcohol of drugs in het spel te zijn. De Bulgaarse chauffeur is aangeklaagd voor doodslag. Bron: Le Dauphiné
    0 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden