Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 03-12-20 in all areas

  1. Jij bent zo overtuigend dat ik begon te denken dat ìk gek was. Dus ik googlen en bij deze moet ik je mijn excuus aanbieden. Het blijkt dus wel te kunnen, maar alleen bij trekker/oplegger. Vandaar dat ik dit niet wist. Waarom dat is weet ik ook niet.
    3 points
  2. als ze die spreader erop gooien...... door de klap verspringt er een twist lock soms een beetje... heb al een paar keer meegemaakt... je moet er wel op bedacht zijn als chauffeur... en meteen gaan zwaaien.. door het terug neerzetten ...spring de twist lock meestal wel weer goed...
    2 points
  3. Kan die kraan boer beter mikken...... De aanspraakelijkheid verhalen op een chauffeur kan nog wel eens tricky zijn. Je moet dan als werkgever kunnen aantonen dat er bewust/met opzet gehandeld is. Je moet kunnen aantoenen dat ONDANKS een opleiding, dit "ongeval" heeft plaats gevonden.
    2 points
  4. Toch had die kraandrijver een vuiltje in ze oog, is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd op die terminal.Als hij met een turbogang dat ding op heb gehesen dan is het hopelijk voor de "baas" een mazzeltje. En als er getuigen zijn dan zullen die ook wel gehoord zijn, bij die chassis is vaak de achter tafel gammel en daar blijven de containers weleens aan "hangen". Ze kunnen niet alles afdoen onder het motto "ons terrein dus eigen verantwoording". Dit zal heus wel onderzocht worden allemaal.
    1 point
  5. Zijn "baas"is de voorste auto begreep ik van iemand bij ons op de firma
    1 point
  6. Dat gaat dus een werkgever nooit winnen!!
    1 point
  7. Hahaha, Zo dat kwartje duurde lang! Mooie tijden zijn dat geweest.. Rij zou in de containers, en verhuist naar Zuid Holland. Rij nou voornamelijk Benelux, en roer, en noord frankrijk. Veelal dagritjes, vrouw en kinderen veranderde de carrière een beetje.. [emoji6] Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    1 point
  8. "De chauffeur moet de twistlocks los hebben voordat de kraan boven de container komtDe kraandrijver tilt de container voorzichtig een klein stukje boven het chassisDe chauffeur geeft een seintje dat de container los isPas daarna mag de kraandrijver door hijsen." Dit is natuurlijk mooie theorie, maar in de praktijk zal dit nauwelijks gebeuren. Uit het feit dat hij later losschoot valt wel op te maken dat hij was losgemaakt, maar waarschijnlijk is de hamer van de twistlock niet helemaal vlak geweest met de twistlock uitsparing.
    1 point
  9. @europeaan:dat denk ik wel. De hele week onderweg met de bluk, dan moet je toch wat. .
    1 point
  10. Ben thuis, deze stond bij Wallieworld, aka Wal*Mart. [URL=https://imageshack.com/i/pmQs6s2uj][IMG]https://imagizer.imageshack.com/v2/xq90/922/Qs6s2u.jpg[/IMG][/URL] [URL=https://imageshack.com/i/poDthCbJj][IMG]https://imagizer.imageshack.com/v2/xq90/924/DthCbJ.jpg[/IMG][/URL] [URL=https://imageshack.com/i/poRBXVx0j][IMG]https://imagizer.imageshack.com/v2/xq90/924/RBXVx0.jpg[/IMG][/URL] Alstublieft!
    1 point
  11. Ja ja ......de smoezen zijn goed[emoji23]
    0 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden