Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 07-12-20 in all areas

  1. Dan ben je nu dus 67 jaar oud,5 jaar jonger dan ik. Ik heb in mijn leven ook de nodige ernstige ongevallen gezien,slechts één waar ik zelf bij betrokken was.( en door de Duitse rechter volledig van vrijgesproken ben) Maar wat bezielt je in godsnaam om je al deze onprettige herinneringen te koesteren? Je lijkt pater Hofer wel,de fernfahrer pater uit Vipiteno,die had ook een heel album van de meest vreselijke ongevallen met vrachtwagens,en allemaal chauffeurs die nooit in de kerk kwamen,volgens hem. Kun je niet beter een album van alle mooie vrouwen maken die je in de loop van je carriere tegengekomen bent?
    3 points
  2. Lekker bijdehand die stickers op de linkerkant👀
    2 points
  3. Heel hartelijk dank hiervoor ik kan het er nog wel bij plaatsten maar wat ik dan weer ironisch vindt zijn die "toeristische tips" maar daar heb ik Photoshop voor om dat weg te halen, komt goed en nogmaals hartelijk dank hiervoor!!! chapeau.
    2 points
  4. Ik was je nog vergeten te bedanken volgens mij voor het oplossen wat automerken betreft, de hele webpagina is nu reeds klaar en ook met de ingekleurde versies, niet alles is mogelijk om in te kleuren en soms komt er nog veel handwerk bij kijken zoals bij die ontspoorde trein, deze heb ik met de hand ingekleurd naar voorbeeld van een oude foto van ongeveer hetzelfde type: http://www.genealogybos.com/verhalen_stories/Ongevallen_'jaren_60/Ongevallen_jaren_60.html Veel plezier met kijken en nu heb ik alweer een volgende klus op stapel staan end at zijn vrachtwagens en het verhaal van ene Bart van het vroegere Falcontrans/Flevotrans maar daar moet ik nog veel aan gaan sleutelen eer deze webpagina weer goed online kan komen, staat wel al online alleen nog in de oude versie. http://www.genealogybos.com/verhalen_stories/Bart_van_der_Valk/Het_verhaal_van_Bart_van_der_Valk.html Ik heb wel al jarenlang een YouTube kanaal maar daar kan ik dit soort verhalen niet op kwijt, dus dan via deze weg.
    2 points
  5. Nee hoor Rob Deze is voor een collega. Ik moet gewoon 10 jaar met die grijze oppad. Of totdat ik wat anders wil gaan doen
    1 point
  6. iets meer dan 55 jaar geleden, ik was toentertijd 12 jaar, ga maar eens terug in de tijd je schrikt soms van bepaalde zaken waar je toen totaal niet bij stilstond, daarom heb ik ook er een klein gedeelte van alle ongelukken uit de jaren zestig bij elkaar geraapt, nog niet eens alles want dat is ondoenlijk, maar wel de bron erbij vermelden, als je de data erbij ziet staan dan schieten de beelden uit die tijd weleens door m'n hoofd en ja sommige daarvan weet ik nog precies wat ik toen deed op die dag maar dat is maar sporadisch hoor, ook mijn "harde schijf" laat mij soms in de steek.
    1 point
  7. Ja, ik vond het bericht ook zeer confronterend. Zoals gezegd gruwelijk....... En ik denk dat die chauffeur van Goedkoop en de Geus in zijn nachtmerries nog heel wat keren dat Fiatje op zich af heeft zien komen. Om maar te zwijgen van alle hulpverleners.
    1 point
  8. 1 point
  9. bij zulke berichten weet ik niet goed welke smilie ik erbij moet zetten.. dit bericht geeft aan..... het antwoord... welke auto het nu was.. maar het bericht zelf geeft ook aan... hoeveel leed er was... al is het lang geleden..
    1 point
  10. De 850 was van na 1968. Overigens inzittenden waren 4 volwassenen en een kind. Het 600-tje zat dus behoorlijk vol. Gruwelijk ongeval met een Fiat 600 (zie bericht):
    1 point
  11. Ach tis wel eens lekker s,nachts als er geen kip op de weg is, behalve die achter in de bak dan, om een beetje te ouwehoeren via de telefoon met een collega die ook onderweg is, wel handsfree natuurlijk. maersk, jij hebt natuurlijk 40 jaar lang netjes altijd de gordel aan gehad en handen op 10 voor 2 aan het stuur👍 Tis wel opvallend> hoe ouder hoe zuurder men word😂 Heb er gelukkig zelf nog nie veul last van
    1 point
  12. Ik ben al jaren een fervent tegenstander van allerlei soorten communicatie in auto's vrachtwagens etc. het leidt sterk af, en je kan beter je 100% aandacht houden op de weg dan een lul gesprek via een een of ander Handige Harry telefoon, nee sorry ik ben hier fel tegen gekant. Een van mijn voormalige verplichte het ons zelfs om de bedrijfstelefoon niet uit te zetten want er kon ten alle tijden gebeld worden, ja mooi maar je belt maar als ik stilsta en niet tijdens het rijden en daarom ging de telefoon gewoon op UIT!! Daar was "mijnheer" Big Boss niet van gediend en gaf mij een laatste waarschuwing, telefoon aan of op staande voet ontslag, ik heb hem verteld dat hij dan maar het laatste zou moeten doen want die telefoon blijft uit zolang ik aan het sturen ben oftewel aan het werk en desnoods maak je er maar een kort geding van o.i.d. dan zullen we gaan zien of de rechter jou of mij gelijk gaat geven, zover heeft hij nooit laten komen maar ik weet zeker dat ik die zaak zonder meer had gewonnen. Helaas het is zelfs nu bij dat bedrijf opgenomen in een "handboek" voor de chauffeur dat ze verplicht zijn om de telefoon aan te laten en niet mogen uitzetten en daar moeten ze ook voor tekenen en zoniet dan is daar de deur of de poort en kun je vertrekken, geen idee of er iemand geweest is die dit bij een vakbond o.i.d. heeft aangevochten, ikzelf heb na 3 maanden er de brui aan gegeven ook al vanwege het vele schrappen van wel gewerkte uren en mijnheer dacht daar anders over, via een bevriende advocaat heeft hij alsnog na 4 maanden alle geschrapte uren betaald, je moet een lange adem hebben maar een je poot stijf houden en je vooral niet alten intimideren door dit soort zielige figuren. Maar oké ik heb er allang geen last meer van en ben al sinds maanden met met pensioen en ook een van de redenen waarom ik niet alsnog een cursus code 95 en een nieuwe digitale bestuurderskaart ben gaan halen, nee ik heb het bijna veertig jaar gedaan maar de laatste jaren is het behoorlijk verpest door allerlei regeltjes en vooral die vanuit Brussel, sterker nog mannen ik ben er helemaal klaar mee. Ze zeggen weleens "vroeger was alles beter" en ja in dit vak geldt dat zeker, nu wordt je via een satelliet in de gaten gehouden oftewel Big Brother is Watching you en dat laatste daar heb ik al helemaal een hekel aan, doen ze dat ook bij hun op kantoor een camera aan het plafond hangen om hun personeel in de gaten te houden? denk het niet!!!
    1 point
  13. Blijft leuk, dat particulierenwerk.
    1 point
  14. Dat waren toch strotouwtjes, waar die koeietouwtjes van gevlochten werden. Kwamen van de hooibalen, zonde om weg te gooien.
    1 point
  15. Trailer bleef aan de container hangen via een twistlock toen ie omhoog ging met de kraan en schoot later weer los
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden