Klassement
Populaire bijdragen
Showing content with the highest reputation on 19-06-21 in all areas
-
Oow ja vergat er nog bij te zetten, Ik mocht natuurlijk wel de teugels vast houden, en kon zo hard ik wilde hot> links of aar>> rechts roepen, maar dat beest volgde zijn eigen ingebouwde tomtom😁5 points
-
Ja en nog langer geleden reed met met paard en wagen. Weet nog dat toendertijd het leuk vond om met de schillenboer mee te rijden. Dat paard wist zelf de weg te vinden😋5 points
-
4 points
-
3 points
-
Heb thuis nog wel een mapje met routebeschrijvingen van kaas klanten in italie,door div chauffeurs aangevuld en doorgegeven. Ideaal want sommige die zaten aardig verstopt of daar kon je echt niet komen.(tel.nr's erbij)3 points
-
Toen mocht je ook bijna overal komen als het maar paste qua grootte en gewicht. Nu met al die één richting straatjes en vele vrachtwagen onvriendelijke verkeersmaatregelen.......... En waar je toen met een bakwagen werd heen gestuurd, wordt nu bevoorraad met een oplegger met stuurassen. "het ken net"3 points
-
daarom zijn die route kaarten voor winkels ook gemaakt. Ik kijk dan wel altijd even op google maps hoe de aanrijroute is. Of er herkenningspunten (kerk, tankstation, spoor) zijn en hoe veel ruimte er is. Voorheen stond er bij ongeveer AH een PTT in je routeboek. Maar wat Pierre zal opmerkte... er zijn zoveel straten bij gekomen dat de lettertjes te klein worden om ze te kunnen lezen tijdens het rijden.😎 Ik ben dus ook modern gaan denken met mijn mobiel altijd in de buurt en laat mijn stratenboek thuis. Scheelt weer gewicht in mijn tas.3 points
-
2 points
-
2 points
-
IK zou het verstandig vinden om hierover richting Cor niet zulke harde uitspraken te doen Dokus. Morgen kan het jouw of mij ook gebeuren. En er is geen geld in de wereld die die rekening kan vereffenen. Al laten nabestaanden wel eens anders blijken.2 points
-
Ging of gaat Cor? Mijn Opa [allang bij Petrus de beste man] had een melkrit jaren. Heb er een filmpje van, geweldig om te zien.1 point
-
mijn vader gaan nog met de kolen kar door de stad, met zakken van 50 kg, ook met paard en wagen1 point
-
1 point
-
Weet je dat die eerste en laatste kilometer het meeste geld op brengen ? De bedrijven die je noemt,zoals een vG&L en Frans Maas,(en nog vele anderen)maakten de tarieven bij de klant,haalden zendingen naar hun loods en laaiden die vervolgens,als blokvracht in auto,s van "charters"die voor hun "lijndiensten" reden. de kosten van die lijndienstauto's zoals brandstof, tol, chauffeurs loon etc waren voor die vervoerder, de grote winsten werden gemaakt door het aannemen van deze opdrachten. Jaren terug, toen ook de vergunningen geliberaliseerd werden begonnen wat kleinere vervoerders zelf als "stukgoed boer" te werken. Eerst met blokvrachten en daar wat los adressen werk overheen ,maar steeds meer gestructureerd ,met (nog steeds) plaatselijk vervoerders die voor het natransport zorgden. Natuurlijk heb je hier het juiste netwerk en de juiste mensen voor nodig ( die er geen probleem me hebben om wekenlang op zaterdag avond of zondagmorgen thuis te komen. En als ik zo eens kijk naar bedrijven zoals mijn oud-werkgever ( BAS Logistics) en verschillende andere collega vervoerders heeft dat hun geen windeieren gelegd1 point
-
@europeaan Of mag ik je Den Peet noemen net als ingewijden? Tuurlijk is Cor Schuldig aan het ongeval, En ja de rechter heeft hem mild gestraft, Maar nee, ik vind niet dat hij nu jaren na dato nog eens een keer op zijn donder moet hebben. En dat hij heel anders reageert op dit als iemand die zo iets nog nooit meegemaakt heeft kan ik mij ook wel voorstellen. Als dader voel je je altijd te zwaar gestraft! Helemaal in het verhaal van Cor Die de rolstoeler gemist heeft en toch overtuigd is dat ie goed in de spiegels gekeken heeft. Wij kunnen daar een mening over hebben, maar zeker niet oordelen. Of heb je Cor op dat moment geholpen met in de spiegels kijken?1 point
-
Oke, dat is jou mening, ik heb een andere in deze.Maar ik laat het maar rusten. Een zaak waar iemand bij overleden is, is geen zaak om over te discussiëren…… In dit soort zakenvriend er alleen maar verliezers1 point
-
Die bovenste. Daar kun je niet eens langs. In het laatste stuk staan paaltjes. Is gewoon 2e kruising rechts, rotonde recht door en gelijk daarna parallel. Sta je bij de klant voor de deur.1 point
-
Hoezoo niet op de kast🙈 je laat je weer van je beste kant zien. Eerst wat opstarten en nu de slachtofferrol zoeken. Oh ja: ik heb niets en dan ook niets met die oranje auto’s te maken en ook niet met hun chefs. Hoef daar ook helemaal over niets verantwoording af te leggen en wat ze daar allemaal doen (goed of niet goed) treft mij ook niet. dus als kever grapjas uit wil hangen over een bedrijf pak dan de goeie kleur. Zal vast wel te vinden zijn. succes kleuter….1 point
-
1 point
-
1 point
-
Zodat zeker 80% van de chauffeurs de weg niet meer kunnen vinden? .1 point
-
1 point
-
1 point
-
als jij het dan zo goed weet.... controleer jij dan wel eens de vloeistof in je knipperlichten?? daar moet wel vloeistof in...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points
-
0 points