Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 20-06-21 in all areas

  1. Of je koopt een TT GO 6250 Professional (klik>>>) Ik kon ook geen afscheid nemen van mijn GO710 vanwege die fijne afstandsbediening maar ben blij dat ik toen dit apparaat heb gekocht. Altijd up-to-date met kaarten en alle instellingen m.b.t. gewichts -en hoogte beperkingen mogelijk. Daarnaast ook nog de mogelijkheid om verschillende categorieën ADR in te stellen zodat automatisch de verplichte routes worden weergegeven. Adressen invoeren en allerlei andere functies doe je via spraakbesturing of via een app op je telefoon die ze automatisch doorstuurt naar je device, met de mogelijkheid om ook dan nog alternatieve routes te kiezen. Parkeerplaatsen, tankstations en zelfs restaurants etc. die je vind op Truckfly kun je vanaf je telefoon rechtstreeks vanaf die app doorsturen naar je TomTom, de route er naartoe verschijnt dan op je display zonder verder iets te hoeven doen, echt ideaal!! Ik gebruik hem nu al ruim drie jaar en dit apparaat heeft zich echt bewezen, keer op keer opnieuw. Ik zit regelmatig in drukke gebieden zoals de binnensteden van bijvoorbeeld Parijs of Lyon, daar vind hij feilloos de weg met alle beperkingen die je daar tegenkomt. Live Traffic werkt ook perfect, vertragingen en incidenten worden altijd goed aangegeven met afstand en tijd. Er staan er diverse te koop aangeboden op Marktplaats, zelfs nieuw in de doos. Misschien is dat iets voor je?
    5 points
  2. Als je een 6250 koopt zit er altijd life time services op. De 6000 en 6200 hadden dat niet.
    3 points
  3. De nieuwe GO expert laat ze zo zien...
    3 points
  4. Bij mij ook niet. Op Android wel.
    2 points
  5. Dan wacht ik even het nieuwe model van TomTom af👍 Is wel handig om te kunnen zien, gewichtsbeperkingen kun je nog wel wat mee smokkelen. Hoogtebeperkingen niet. Lastigste blijft de tijdsbeperkingen, bijv van 23:00-7:00 Vaak wordt dan de hele dag als verboden aangemerkt.
    2 points
  6. Met stro naar Limburg en kunstmest terug naar drenthe, alles met het handje. Dagritten halverwege de jaren 60. En in de doppers (doperwten, hij eet ze nu nog niet.) deden ze 100 uur in de week werken. En zaterdagmorgen onderhoud in de eigen garage
    2 points
  7. Weet ik maar de vorige die ik had… had ook Lifetime voor de kaarten maar voor verkeersinfo moest je na een jaar betalen. Zat ook Sim in. (Nu heb ik Lifetime “extra” en nooit meer betalen) bedoelde er maar mee dat men goed oplet welke je van MP koopt……
    1 point
  8. Thanks voor de tip. Er staan inderdaad wel een aantal op Marktplaats voor een redelijke prijs. Zal er eens naar kijken.
    1 point
  9. Nee. De optie om een navigatie als standaard in te geven is er niet. jammer…. maar hou de iPhone toch nog even in gebruik 😊
    1 point
  10. Helaas werkt dat op een iphone niet
    1 point
  11. Als MyDrive op de GSM ingesteld is als standaard, opent hij ook direct vanuit TruckFly. 1: routier zoeken en openen in de navigatie-app 2: route word nu weergegeven in de app van MyDrive op de telefoon 3: verzenden vanuit MyDrive naar systeem 4: 'rijden maar'!
    1 point
  12. Werkt dus echt. Heb die apk net op mijn WEBFLEET Android apparaat geïnstalleerd. In eerste instantie geen optie om voertuig te kiezen. Na een keer de app gereset te hebben zie ik die nu wel. Berekend ook vrachtwagen routes.
    1 point
  13. Gebeuren meer vreemde dingen met TomTom…., staat bij mij altijd op 50ton maar krijg dus nergens een “teken” als ik route naar Duitsland of België in geef…… Krijg wel een mededeling als ik mijn huisadres op geef (straat is verboden voor vrachtverkeer).
    1 point
  14. De adr functie van die modellen is ruk. Bereken maar eens een route van tilburg naar de maasvlakte met een van de drie opties geselecteerd. Hij ontwijkt dan echt alle tunnels die je volgens je tunnelcode wel mag rijden. Het nieuwe model heeft wel tunnel codes, maaaaaaaaarrrrr daar moeten ze nog wat aan sleutelen.
    1 point
  15. Kan wel hoor. Opslaan via pc als “mijn plaatsen” (in TomTom account) en dan ziet je nieuwe dat)
    1 point
  16. Ging of gaat Cor? Mijn Opa [allang bij Petrus de beste man] had een melkrit jaren. Heb er een filmpje van, geweldig om te zien.
    1 point
  17. mijn vader gaan nog met de kolen kar door de stad, met zakken van 50 kg, ook met paard en wagen
    1 point
  18. Zoiets? Dit was hier bij ons op het dorp
    1 point
  19. Dat kan idd heel goed. Maar ik vergelijk vaak de beide routes en dan kies ik toch vaak voor de relatief kortste. IK ga natuurlijk niet meteen beginnen met landweggetjes. Maar meestal pakt dat wel goed uit, Enkel een paar maand geleden in Maagdeburg niet. Maar daar wou ook de trucknavigatie van de BC me elke keer weer naar dat lage viaduct hebben.
    1 point
  20. In een totaal andere tijd…..
    1 point
  21. Ja en nog langer geleden reed met met paard en wagen. Weet nog dat toendertijd het leuk vond om met de schillenboer mee te rijden. Dat paard wist zelf de weg te vinden😋
    1 point
  22. ...roept alleen de naam nog steeds reactie's op. Of-ie nou groen of oranje is...
    1 point
  23. Ervaring is de optelsom van al je fouten..
    1 point
  24. Als je de goede treft wel, er zijn erbij dat je eerst 100 jaar ervaring moet hebben voor je wat mag zeggen. En uitaard alles in hun beleving past. Ervaring is niets meer dan gewoon door blijven ademen en je werk doen, lukt mij nu ook al 30 jaar. Laat ze lekker de ****** in genieten, jouw mening is evenveel waard als die van een ander. Met hun grote gezouten zeiksluiter haha😉😅
    1 point
  25. Dus omdat ik net 2 jaar mijn groot Rijbewijs heb mag ik geen mening over een navigatiesysteem hebben? ik weet niet wat jij denkt, maar ik zit vanaf mijn achtiende al met BE combinaties op de weg. Heel nederland door geweest. Met buizenwagens binnensteden in. 19,5 meter totaal. Als je enkel op je navi vertrouwd kom je zeker weten op paginas als de zwabberaars en rijbewijs gekocht terecht. Navi, Google maps zijn allemaal hulpmiddelen waar je veel mee kan maar uiteindelijk zul je toch zelf de beslissing moeten maken om ergens in te rijden, en zoals roadtrain al terecht opmerkt, als je het echt niet vertrouwd ga jij eerst lopend kijken of het gaat passen.
    1 point
  26. Dat weten we nu wel. Nog ff wachten en de kaarten brigade laat ook weer van zich horen. Dat was ook niet zijn vraag toch. Iedereen weet dat je nooit blindelings op navigatie moet vertrouwen, zeker niet op truck navigatie.
    1 point
  27. Hoezoo niet op de kast🙈 je laat je weer van je beste kant zien. Eerst wat opstarten en nu de slachtofferrol zoeken. Oh ja: ik heb niets en dan ook niets met die oranje auto’s te maken en ook niet met hun chefs. Hoef daar ook helemaal over niets verantwoording af te leggen en wat ze daar allemaal doen (goed of niet goed) treft mij ook niet. dus als kever grapjas uit wil hangen over een bedrijf pak dan de goeie kleur. Zal vast wel te vinden zijn. succes kleuter….
    0 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden