Klassement
Populaire bijdragen
Showing content with the highest reputation on 28-06-21 in all areas
-
6 points
-
Mijn eerste ritje naar Italië(in 1969) maakte ik met een Scania LB 76,met 195 pk, een beul van een auto. Kort daarop kreeg ik een Scania 110 super, dat was helemaal "top of the bill " Alleen een Scania 140 super,met 350 pk, ging daar ver boven uit, maar ja ;die was alleen maar voor de zeldzame eigen rijder of voor het "zoontje van de baas" Als je nu, als werkgever, een auto aanbied die 350 pk heeft komen ze niet eens praten bij je.😁4 points
-
Het was hier veel te warm vanmiddag, nu regent het. Net met een lotgenoot op het terras gezeten😃3 points
-
De werktelefoon ( Iphone ) en prive Samsung zijn gelijktijdig via bluetooth met radio verbonden. Bel eigenlijk nooit met dat ding in de handen. Nadeel is dat je radio stopt tijdens bellen😁 Dus als ik het gelul zat ben zeg ik>>> doei ik ga ff muziek luisteren😎2 points
-
2 points
-
2 points
-
Heb op het moment ook niet zoeen honger. Vanmorgen geladen in Ospel en na het lossen in Hengevelde kwamen er carbonades op tafel😋 Goeie volk de Twentenaren👍2 points
-
Die hadden we op de markt in Den Bosch vaak al genoeg gehad😜 Die man van dat tentje sneed de bal aan 4 stukken en dan bakte die hem. Wist ie zeker dat ie gaar was😂2 points
-
Mwaa met een F7 220 pk de 3 af naar Frankfurt en om en nabij 40 totaal. Wiedbachtal kon je hem te voet bij houden😁2 points
-
2 points
-
Wat maakt dat nu uit hoeveel pk die auto heeft. Ik heb een 450. De meeste collega s een 480. Enkel de pk s van Mercedes en DAF verschillen nogal iets.😜 Maar we verdienen hetzelfde. Dan neem ik met 450 wel genoegen en rij dan toch voorop😅2 points
-
Tja, op Warp speed wordt alles wazig..... net in de week dat er een Amerikaans rapport over onverklaarbare UFO-meldingen verschijnt, blijkt het gewoon een Noors bussie te zijn.....2 points
-
En daar ben ik het volkomen mee eens. Vroeger had je als chauffeur nog taken, zoals laden, lossen en de daarbij behorende uitdagingen. Je moest je aan de grenzen zien te redden. Communicatie met de thuisbasis verliep wat stroever. Je had route keuzes en dergelijke. Tegenwoordig zitten de chauffeurs de hele dag met een rekenmachine uit te vogelen of ze wel of niet "ff naar de wc kunnen", bang dat de dagelijkse rijtijd al op is voordat ze de reet hebben afgeveegd!2 points
-
Zit jij te wachten op deze "demonstraties van kunnen "van de digitale industrie ?? ik niet. Door deze ver doorgedreven maatregelen krijgt Jan de chauffeur alleen maar meer stress, komt zijn gezondheid in gevaar en gaat zijn sociale leven naar de vaantjes.2 points
-
Chauffeur was dat storingstoontje zat. Tadadem, Tadadem, Tadadem……. Krijgt nu een nieuwe daf, waar bij hij zijn eigen ringtone kan instellen als storingsmelding. 😃😃😃2 points
-
2 points
-
Zo'n 95 had ik ook ooit. De eerste buitenland auto voor vast die ik had. Dat was de BB-DP-05, deze auto ging roemrucht ten onder ergens in de buurt van Biedenkopf toen ik een onbewaakte spoorweg overstak en de naderende trein over het hoofd zag. Het was een wonder dat ik het er levend vanaf bracht. Ik zie ook dat er een zonneklep op zit? Nu hebben ze bij Vos ook jarenlang zonder gereden, net als bij van Wijk. Als we er 1 wilden dan moesten we hem zelf betalen. Heb jij deze ook zelf betaald? En dit was zeker een combi met 2 x 7 meter bak? Een 6x2 motorwagen met een 2 assige kar? De aardappels komen overigens eerst uit Israël (nieuwe oogst) en dan Spanje/Portugal/Frankrijk. Vervolgens gaat de nieuwe oogst die hier geoogst word weer terug naar Duitsland en Italië etc. Ik ben groot geworden bij een aardappelgroothandel waar mijn vader tot zijn dood chauffeur was. Als hij nog geleefd had was hij daar nog steeds werkzaam. Ik ga al mee sinds ik in de reiswieg lag.2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vind dat wel mee vallen tegenwoordig, want onderhand iedereen heeft een telefoon bij met onbeperkt bellen. Dus bel je je collega die ook in de nacht sterren zit te kijken en voor je het weet ben je weer 2 uur verder geouwehoert😁1 point
-
Vroeger vanaf Den Bosch met een F7 de woeste hoeve naar boven ging ook mooi met totaal 30 koeien op truck en aanhanger. Dikwijls gevraagd of ik even moest helpen meesteppen 😅1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Weet je dat Schotpoort met fl7 combinatie naar Italië reed. Die was ook niet echt sterk.1 point
-
Wat valt er voor mij te winnen dan? Je doet hier beweringen die aantoonbaar niet juist zijn en tegengesproken worden in het filmpje wat je zelf plaatst. Kun jij het anders uitleggen dan? Vervolgens probeer je te redden wat er te redden valt van je hele bangmakerij met wat knip -en plakwerk van sites als Scandinavië-rijders en Tranport in Nood. Als ik je dan ook nog even subtiel wijs op het feit hoe jij dit soort zaken klakkeloos voor waarheid aanneemt van dergelijke websites terwijl je onlangs zelf een ander forumlid in de hoek trapt door te zeggen dat die alles voor waarheid aanneemt wat in de kranten staat ben je gepikeerd en plaatst je weer zo'n zielige reactie. Uiteraard voel je je gesteund door die paar likes van je vaste clubje likers.... Om maar in je eigen termen te blijven; "je bent weer zielig bezig Ger"....1 point
-
Die piepers kon ik met container ergens in Rotterdam afzetten... Die daf 2300 die ik toen reed zou de reis naar Portugal waarschijnlijk niet overleefd hebben1 point
-
1 point