Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 06-08-21 in all areas

  1. Hoe we van een wetgeving in Portugal, naar een ambulance rit en rekening af kunnen dwalen....
    3 points
  2. Mooi werk is natuurlijk zeer subjectief. Wat jij met de beste wil van de wereld geen mooi werk vind kan voor een ander juist een top baan zijn. Ik ben het wel met je eens dat het geen "super mooi" werk is maar zoals Iveco al schreef voor een beginnend bestuurder, en zeker voor een 'senior chauffeur' is het wel heel erg leerzaam en krijg je het achteruit rijden met oplegger snel in de vingers. Daarna kun je altijd nog kijken wat je wilt gaan doen. Overigens rijden wij niet alleen 's nachts, zelf ben ik inmiddels ook uit de nachtritten gestapt en werk nog 4 dagen, maar wel 40 uur. ☺️
    2 points
  3. Dankje. Duidelijk. Zo lossen wij dus ook weleens hout. Wst niet dat dat 4 weg systeem heette
    1 point
  4. een 4 we systeem is dat je de wielen van de kooi aap dwars kan zetten zodat je zijdelings kan rijden. daardoor kun je lange goederen dus ook schuin/diagonaal uit de auto lossen wat met een reguliere heftruck niet kan Edit: plus dat je de lepels kunt uitscharen wat met een heftruck ook niet kan
    1 point
  5. Nog maar een keer dan. Topicstarter geeft aan (wat Rob ook al citeert) om een leuke buitenlandse rit onder begeleiding van een ervaren chauffeur te doen. Geen Zaltbommel-Nieuwegein-Zwijndrecht-Breda-Zaltbommel. Maar meer een ritje Milaan, Wenen, Praag of Budapest.
    1 point
  6. Vandaag bij een maat uit Duitsland ( hier net over de grens) voordelige banden tegen gekomen. Moest dan wel contant betaald worden. Ik had ook gevraagd of er een factuur bij kont etc. was allemaal maar lastig, wel voordelig want hij wilde er snel vanaf. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ik dacht gewoon kopen en mij een zorg waar hij ze vandaan heeft.
    1 point
  7. In jouw geval geldt de duitse wetgeving. In NL is het zo dat indien de koper iets vind voor een heel laag bedrag, dat je je gaat afvragen hoe dat mogelijk is, stelt de wetgever dat je verder moet onderzoeken hoe en wat. Dus, als je jezelf al afvraagt of die banden " van de wagen zijn gevallen" je je mogelijkerwijs bewust aan heling meewerkt. Aan de verkoper om alsnog de legitimitet aan te tonen! Indien een Euromaster bv stunt met prijzen, zou je ervan uit mogen gaan dat het om een legitieme aanbieding gaat. In jouw geval, gauw erop monteren en burnen. Zijn ze niet meer aantoonbaar nieuw 😜.
    1 point
  8. Krijg je een fijn profiel op de vooras zeker👌 Die man wil er vast snel vanaf zodat ie nog een paar urlaubsknaken heeft. ik zou zeggen doen!
    1 point
  9. 1 point
  10. Nu heb ik ergens eens gelezen dat ze ALLE producten die verwarmd vervoerd worden in tankwagens onder kl 9 willen gooien. Ivm verbrandingsgevaar, dus nu maar hopen dat chocolade niet te warm vervoerd wordt.....
    1 point
  11. Dit was geen bedrijfsongeval voor deze jongen Maar een uit de hand gelopen potje donderjagen tijdens trekkertrek.
    1 point
  12. Toen ik mijn bedrijfsongeval jaren geleden bij de Hema op het DC kreeg, ben ik ook met een ambu naar het ziekenhuis gebracht. de rekening inderdaad ook bij de werkgever afgegeven en die heeft hem gewoon betaald.......
    1 point
  13. Och, ik heb ook mijn adressen hoor. Als het te bond wordt geef ik dit door aan mijn werkgever die dan contact zoek en hun vraagt waar het probleem aan ligt. ( moet je wel zeker van zijn dat het niet aan jou ligt natuurlijk) Er was een tomatenkweker waar een gast werkte die het wel erg bond maakte en niet alleen bij mij maar bij meer collega’s. op slot ging hij een iedere keer met een dweil machine langs mijn laaddok terwijl ik dozen met tomaten op europallets aan het laden was. Ik glibberde zo met de pompwagen die niet te sturen was mijn oplegger in. Nadat ik netjes had uitgelegd dat dit geen doen was en of hij even een ander stukje wilde dweilen kreeg ik de wind van voren. Heb het doorgegeven aan mijn werkgever en nu gaat het weer normaal. Bij een grote super in het midden van het land heb ik bij 1 ventje ook problemen omdat hij mij zo veel mogelijk dwars wil leggen. Wij rijden veel in tijdsblokken en bij vertraging moet ik dit doorgeven. De planner belde het losadres waarom het uit liep. Daar was deze man niet van gediend. Ach ik probeer ijzig rustig te blijven, hij heeft gerust wel in de gaten hoe ik over hem denk. Ik gun hem die lol niet. Ach zo zijn er wel meer. Op 1 adres mocht ik niet meer komen, maar dat is al ruim 25 jaar geleden gebeurd. Ondertussen ben ik wijzer geworden. 😁 😇
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden