Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 20-04-22 in all areas

  1. Dus nu die auto,s,met de Roemeense chauffeurs, naar Nettetal terug moeten keren voldoen ze aan het mobility package ?? Dat is het beste bewijs dat dat mobility package een wassen neus is op sociaal vlak,want dan staat de chauffeur in Nettetal ( waar hij ook niet in zijn cabine mag verblijven)waar hij niet woont,want zijn gezin zit in Roemenie. Vertel mij dan eens wat de stap in de goede richting voor die chauffeurs is.
    3 points
  2. Inderdaad jammer😒
    2 points
  3. Hier hebben ze een gezegde. Zal t in t Nederlands schrijven. Discussiëren met een chauffeur is net als vechten met een varken in de blubber. Na een tijdje kom je erachter dat het varken ervan geniet.
    2 points
  4. Misschien even informeren bij dealer,bij ons zijn ze er niet gecharmeerd van als je zulke dingen zelf gaat doen. (Evt onderhoudscontract)
    1 point
  5. Maar jij zegt letterlijk dat het aantal moleculen kleiner wordt. Dat doet het niet. Nu zeg je dat de moleculen krimpen. Dat doen ze niet of nauwelijks. Ik, en anderen, hebben je dat al proberen bij te brengen in de discussie over de intercooler. Moleculen (een eenvoudiger woord daarvoor ken ik niet) worden niet of nauwelijks kleiner, ook wordt het aantal moleculen bij lagere temperatuur niet kleiner. Wat zorgt er dan voor dat de druk omlaag gaat als het kouder wordt? De snelheid waarmee moleculen door de ruimte bewegen neemt af als het kouder wordt. Daardoor botsen die moleculen minder hard en minder vaak tegen elkaar en komen ze dichter bij elkaar te liggen. De druk neemt af. Dat lijkt me toch in simpel genoeg Nederlands uitgelegd? En nu ik toch aan het muggenziften ben: ook bv. gietijzer zet uit als het kouder wordt.
    1 point
  6. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=341622754616649&id=100043968886979 Blondine live interview. Leuk voor de liefhebber. 76 al..
    1 point
  7. Hoe komt dat eigenlijk, waar gaan die moleculen naar toe in zo'n afgesloten tank? Ik durf het bij jou bijna niet te suggereren, maar zou het kunnen zijn dat die moleculen in aantal hetzelfde blijven maar bij afnemende temperatuur wat minder snel bewegen en zo dichter bij elkaar gaan zitten en dáárdoor met zijn allen minder volume innemen?
    1 point
  8. Misschien heb jij jarenlang met een defecte brandstofmeter gereden?
    1 point
  9. Bedankt Ger,weer wat wijzer geworden. Goed dat we jou hebben.
    1 point
  10. Er geldt in Duitsland een plicht om, ook aan buitenlandse chauffeurs, een minimumloon te betalen. Dat is nu €9,82 per uur, per 1 juli € 10,45.
    1 point
  11. Jammer dat mijn verdere bijdrage om zeep is geholpen…. toch nog een tip voor TS. zoek eens op drukwerkdeal.
    1 point
  12. Cor,vanaf posting 4,in dit topic,laat je blijken dat je er totaal geen kijk op hebt.( of niet op wilt hebben) Velen hebben je in dit topic al verzocht om het eens van de andere kant te bekijken. Maar nee: je gaat gewoon uit van je eigen gelijk. IK heb je al eerder gezegd: de maatregelen die jij wilt zetten de klok terug naar 1969,het jaar waarin de communautaire vergunningen ( de voorloper van de Eurovergunning) vrijkwamen en wij daar dankbaar gebruik van gingen maken. Verder heb ik al gesteld dat het terugkeer gebod naar het thuisland,( waarmee dit topic begonnen is)voor het voertuig,geen enkel sociaal of veiligheids aspect heeft, Daar heb je tot nu toe ook nog geen antwoord op gegeven. Dat die gasten anders maanden niet thuis komen???soit,het zij zo,ze kiezen er zelf voor.
    1 point
  13. Als je niks beters weet te vertellen zeg dan niks.
    0 points
  14. Ger,je hoeft natuurlijk niet met me eens te zijn,een gezonde discussie is natuurlijk altijd welkom hier,en je mag gerust mijn ervaring in twijfel trekken,daar lig ik niet wakker van Zelf lig je altijd te zeiken dat je de wind van voor krijgt,en dat je de grond in getrapt word,hier doe je n.l niks anders. Kom met redelijke argumenten ,of hou je anders afzijdig. ( p.s een foto van een ge-implodeerde bluk is geen redelijk argument)
    0 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden