Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 27-11-22 in all areas

  1. 8 uur met 2 accupakketten haalt hij ,met het werk wat hij doet. Denk wat een normale mobiele graafmachine op een dag doet. Ben benieuwd want volgend jaar ben ik aan de beurt met een elektrische rupskraan, houd je jullie op de hoogte.
    2 points
  2. Dat was op de Boulevard MacDonald,in het 19e arrondisement. Tussen Porte de Aubervilliers en Porte de la Vilette. Dat was het gebouw waar Calberson transports zat. https://www.google.nl/maps/place/Résidence+Calberson/@48.8987538,2.3747628,17z/data=!4m5!3m4!1s0x47e66d6a91911eed:0xfc0695a45c57584f!8m2!3d48.8986261!4d2.373802 Of het nog bestaat weet ik eigenlijk niet. op de bovenste verdieping zat de ( RTL) studio van waaruit Max Meynier zijn ( bij de chauffeurs ) razend populaire programma "Les routiers sont sympa " https://fr.wikipedia.org/wiki/Max_Meynier
    2 points
  3. Het is nu wel erg stil op het CF, is eenieder zich aan het beraden. Gr Andre
    1 point
  4. Hoofdletter A en hoofdletter I.... Geen l dus.
    1 point
  5. Veranderd idd van land uit zichzelf maar dan nog moet je dat bevestigen.
    1 point
  6. Een beetje werkgever……. laat je de bekeuring zelf betalen. zeg maar: als leergeld zodat je voortaan beter op let🙈 (Zal hier niet zo een vaart lopen….maar je kan zelfs aansprakelijk worden gesteld voor schade die je hierdoor aanbrengt) bij staande houding zal deze ook “op naam” worden uitgeschreven. Ik blijf wel van mening dat het onduidelijk is aangegeven. Duidelijker zou zijn grote borden met A7 va Purmerend gesloten voor >30t.
    1 point
  7. Ah, kijk. blijkbaar bestaat het gebouw nog. Op satellite zie je nog personen en vrachtwagens op het dak staan. En op streetview nog dezelfde hoge ingang, dus zal het nog wel een parking zijn. 🙂 https://www.google.nl/maps/@48.898069,2.36824,323m/data=!3m1!1e3
    1 point
  8. Voor bedrijfswagens komen wij nu vers in de markt, dat gaf ik hierboven al aan. Verder is onze invalshoek op didactisch gebied anders, in plaats van alleen boeken maken we ook HowTo-filmpjes en 3D-animaties. Ook kan de leraar min of meer zelf zijn lessen bij elkaar klikken, op leerlingniveau afgestemd. Dat schijnt wel een heel groot pluspunt te zijn voor leraren (https://www.youtube.com/watch?v=hKOER2zaKNY), en dan hebben we de boeken als naslag en verbreding. De traditionele manier van lesgeven met alleen boeken en opdrachten die de leraren zelf bedachten is ook prima, maar niet elke leerling kan even goed overweg met lesstof uit boeken, dan zijn die filmpjes en opdrachten en simulaties een welkome aanvulling. Zelf vond ik het vroeger een groot nadeel dat de boeken behoorlijk achterliepen op wat er al werd gemonteerd op de wagen, je zat vaak met boeken die in 15 jaar maar 3 drukken hadden gezien. Als je er dan van uitgaat dat je een jaar of twee voor het oorspronkelijke boek bezig bent geweest, dan snap je dat je met alleen die boeken eigenlijk altijd achter loopt als leraar. Nu kunnen leraren vrij gemakkelijk online, vanuit het lesmateriaal, feedback geven die wij dan snel kunnen beoordelen en verwerken, waardoor de boeken het volgende leerjaar al bijgewerkt kunnen zijn, en de onlinelessen eigenlijk zo gauw we vinden dat iets aangepast moet worden.
    1 point
  9. De diverse topics (waar schijnbaar niemand op kan reageren) heb ik hier samengevoegd; voor zover ik dat kan beoordelen staan de instellingen in het admin- paneel zodanig dat discussie onderling mogelijk moet zijn. Misschien dat @Freddy hier z'n licht eens over kan laten schijnen?
    1 point
  10. Even voor de "strijders" die denken dat het niet voor hun geld die beperking van 30 ton. (ik vraag me af of het baasje de bekeuring betaald als ze je pakken...) Jaap (in de provincie Noord Holland onder vele een begrip) heeft een nieuwe hobby, auto's waarvan hij vermoed dat ze te zwaar zijn wegen. Dit doet hij op het terrein van rijkswaterstaat bij de afslag Middenbeemster op de N244. Ik ben benieuwt of een van de strijders die er schijt aan heeft het boete bedrag even wil vermelden.
    1 point
  11. Had dat ouwe vrouwtje een handtas van Q gekregen?? 😉
    1 point
  12. En dat is dus precies hoe het is, het maakt geen fuck uit waar je staat overal wordt wel gesneden. Het punt is dat jij moet kunnen aantonen (richting opdrachtgever, verzekeraar) dat jij op een veilige plek stond. Die definitie is voor ieder verschillend en daarom is het verstandig om op een plek te staan die, volgens de boeken, veilig is. Dan kan daarover geen discussie ontstaan en ben jij niet degene die, op welke manier ook, de rekening gepresenteerd krijgt.
    1 point
  13. Nee, daar zijn wij altijd vrij in zolang het in dergelijke gevallen maar een bewaakte parking betreft. Hoe en waar kunnen we zelf beslissen, ook als we leeg zijn is overnachten op een betaalde en bewaakte parking geen probleem, daar word niet moeilijk over gedaan. Over het algemeen zijn het meestal de bewaakte parkings in België, noord-Frankrijk en Parijs, maar net zo goed de parkings elders of in andere landen. Dat is dan ook maar net hoe het uitkomt met rij- en rusttijden, maar nooit zonder sanitair en een restaurant want dan stoppen we eerder.
    1 point
  14. Waarbij de opdrachtgever dan ook nog een lijstje meegeeft met welke parking exact, of dat niet? Dat heb ik in het verleden, bij mijn vorige werkgever, namelijk wel erbij gehad met een opdrachtgever. Kreeg een lijstje met 10 parkings op de route waar ik mocht staan, 9 vielen meteen af want die kon ik in rij en diensttijd niet meer halen en die ene die overbleef (net een uurtje vanaf de klant) was een kale parking met niets erbij. Ben in overleg met de planning doorgereden naar een autohof met 3 sterren bewaakte parking, dat konden zij verdedigen naar de klant en ik kon fatsoenlijk staan.
    1 point
  15. Meestal zie ik het bericht>>> You do not have permission to vieuw this topic. Reageren kan niet Lijkt een beetje op het begin van het einde
    0 points
  16. Ik kan hieronder niet op André reageren in Forum gebruikers. Klopt dit of is dit ook geblokkeerd?
    0 points
  17. Vanaf 2 minuten geleden is het gedeelte de chauffeur thuis gesloten voor nieuwe berichten/reacties. Hier werden toch grotendeels alleen maar ruzies en/of vetes uitgevochten en heeft totaal geen waarde meer voor de chauffeur die hier per ongeluk eens op de site komt. Dit gedeelte blijft nog een klein maandje open om nog te lezen en zal dan zeer waarschijnlijk verdwijnen in het overzicht. Het gedeelte de chauffeur in de praktijk (wat toch het belangrijkste gedeelte was voor het onstaan van het forum) blijft wel gewoon open voor berichten en (voorsalnog) reacties. Mochten de diverse leden die ik niet bij naam ga noemen het toch voor elkaar krijgen om dat gedeelte te gaan gebruiken om elkaar in de haren te vliegen is het gewoon toedeloe en tot ziens en leidt het eventueel tot het volledig sluiten van het forum na 18 jaar CF. Verzoeken tot overname of zet hem toch weer open pleur ik naast me neer en doe er niks mee. --== Freddy ==-- P.S mocht men de behoefte hebben om mij erover te willen uitschelden of wat dan ook.. Dat mag per mail naar f@urli.nl Of ik reageer weet ik niet, dat ik er niks mee ga doen is eigenlijk wel zeker.
    0 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden