Voor bedrijfswagens komen wij nu vers in de markt, dat gaf ik hierboven al aan. Verder is onze invalshoek op didactisch gebied anders, in plaats van alleen boeken maken we ook HowTo-filmpjes en 3D-animaties. Ook kan de leraar min of meer zelf zijn lessen bij elkaar klikken, op leerlingniveau afgestemd. Dat schijnt wel een heel groot pluspunt te zijn voor leraren (https://www.youtube.com/watch?v=hKOER2zaKNY), en dan hebben we de boeken als naslag en verbreding. De traditionele manier van lesgeven met alleen boeken en opdrachten die de leraren zelf bedachten is ook prima, maar niet elke leerling kan even goed overweg met lesstof uit boeken, dan zijn die filmpjes en opdrachten en simulaties een welkome aanvulling. Zelf vond ik het vroeger een groot nadeel dat de boeken behoorlijk achterliepen op wat er al werd gemonteerd op de wagen, je zat vaak met boeken die in 15 jaar maar 3 drukken hadden gezien. Als je er dan van uitgaat dat je een jaar of twee voor het oorspronkelijke boek bezig bent geweest, dan snap je dat je met alleen die boeken eigenlijk altijd achter loopt als leraar. Nu kunnen leraren vrij gemakkelijk online, vanuit het lesmateriaal, feedback geven die wij dan snel kunnen beoordelen en verwerken, waardoor de boeken het volgende leerjaar al bijgewerkt kunnen zijn, en de onlinelessen eigenlijk zo gauw we vinden dat iets aangepast moet worden.