Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 05-01-23 in all areas

  1. Zeker nog twee. Het waren er tot afgelopen jaar drie maar eentje is met pensioen gegaan. .
    5 points
  2. Over overnames heb ik genoeg mee gemaakt, vaak loopt het na een paar jaar anders af met de overgenomen bedrijven dan dat in eerste instantie chauffeurs wordt verteld. Niet altijd negatief overigens !!
    4 points
  3. IK vind een hele hoop van die "hygiëne maatregelen"sterk overdreven. In Frankrijk kwamen een stel van die moderne swervice stations van Total op demarkt,een mengeling van koffieshop en broodjestent: de gebakken eieren lage kant en klaar in diep;vries zakkken in een de en op bestelling werden die ,nadat de barman zo een plastic chirurgen handschoentje had aangetrokken ,in de magnetron gepleurt. Na een ander handschoentje te hebben aangetrokken schoof hij de ,inmiddels warme hap voor je neus,intussen ook je bestek voor je leggende. Netheid is n mooie zaak ,maar gewoon regelmatig je handen wassen is voor mij voldoende ,zeker als je naar het toilet geweest bent. Overdrijven is ook een kunst. We wassen zelf ook onze handen na ieder toilet bezoek .
    4 points
  4. Misschien moet je de vraag anders stellen. Hoeveel mensen van de bedrijven die zijn overgenomen in die tijd zijn nog werkzaam bij Vos in hetzelfde werk als dat ze deden voordat ze zijn overgenomen. En natuurlijk standplaats in die regio hebben. Dan vind ik wat Vsdv doet netjes, buiten wat gekibbel (vaak van mensen die er niet werken) hoor je er eigenlijk nooit wat negatiefs over. ik heb er wat ex collega werken, altijd positief.
    3 points
  5. Dat was indertijd bij DAF een businessmodel 'voor de doortastende leider': iedereen eruit, de goedkoopsten opnieuw aannemen en de sociale lasten afwentelen op de staat. Dat soort doorstarts kan tegenwoordig moeilijker worden gemaakt, gelukkig.
    2 points
  6. Heb altijd wat bedenkingen erbij van die overnames, in verleden heeft in het noorden Vos flink thuis gehouden , veel vervoerders (Flikkema , Jonker , De Bruin , Lommerts , Newexco oa )zijn na onderlinge overnames in handen van Vos gekomen , als ik dan zie wat er aan Vos hier nog rond rijdt had je veel meer verwacht dan de enkele nu , dat kan volgens mij geen succes geweest zijn .
    2 points
  7. Oud brood wordt ook varkensvoer van gemaakt. Heb weleens zo’n goedje gelost bij varkensboeren.
    2 points
  8. En de laatste jaren ging er ook veel naar de Voedselbanken. Die zullen vast ook niet blij zijn met deze ontwikkeling.
    2 points
  9. Dat was ook de intentie van Van der Graaf, ze waren eerst niet interessant (groot) genoeg voor buitenlandse partijen, daarom namen ze andere bedrijven over tot ze wel voldoende volume hadden.
    1 point
  10. En iedere keer steunpoten aan de grond en bulk op kiepen. Bultje achter weer vol, bulk laten zakken, steunpoten los van de grond en stukje vooruit. Dit herhalen tot je leeg bent. Hoe weet ik dit?? omdat ik zelf zo ooit een vracht gelost heb en ze op losadress zeiden dat je zonder te stempelen kon opkiepen en vooruit rijden. Dus niet, het zijn geen zandkiepers
    1 point
  11. Via mangat. Wel boven een deksel open maken ivm vacuüm.
    1 point
  12. Nee, die lijken nog te veel op een appel. Ik wil een groot verschil aangeven, vergelijkbaar met het verschil tussen ontwikkeling van autopilot en kernenergie.
    1 point
  13. Insgelijks. Ik heb dit forumdeel weer (als het goed is) open gezet voor reacties. Zodra men hier weer als kleine kinderen tekeer gaat is het voor eens en altijd afgelopen. --== Freddy ==--
    1 point
  14. Een paar dagen geleden… Tja hier schrok ik ook wel van. 19 jaar, net van school en overleden.😕 Bron:https://noordkopcentraal.nl/19-jarige-man-uit-schagen-overleden-op-a7/
    1 point
  15. In 2005 gingen Koppert, Huigen en Transterra in eenzelfde constructie ten onder: https://www.nu.nl/economie/501282/brabantse-ondernemer-laat-spoor-faillissementen-achter.html .
    1 point
  16. daar zullen curator en rechter nog wel wat onderzoek naar doen, zo te lezen.... Het riekt behoorlijk naar fraude. Groet Ron
    1 point
  17. Er is zelfs een sprookje van 😊
    1 point
  18. Heb jaren met een koeler gereden,je kwam t laad gedeelte niet in met beschermde kleding. Verders heb je gelijk, alhoewel t hier moeilijk is om een bakker te vinden. Koop mijn brood bij een bakker, maar dat is 50 plus km rijden. En iedere dag zoveel teveel broden teveel bakken, dat kost toch energie en grondstoffen, die er de laatste tijd niet meer zijn volgens de geleerden..... Waar halen de kinderboerijen nu hun voer?
    1 point
  19. We hebben het hier over verlichting wel/niet aan zetten, Hendrik. Voordat de autopilot zo ver is dat je een route invoert en die route zelfstandig kan worden gereden zijn wij allebei allang met pensioen. Maar wat de autopilot al wel kan doen in de kleine twintig jaar dat eraan wordt ontwikkeld vind ik best indrukwekkend.
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden