Spring naar bijdragen

mogley

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    5
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

mogley's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. Dat ligt er aan hoe je banden zijn. Waren ze versleten of niet, reed je te hard. Als je banden echt behoorlijk versleten zijn dan is dat nalatigheid en ja dan heb je een probleem. Het kan ook door een fout in de band zijn en dan is er niks aan de hand. Dat is wat ik weet in Nederland, in andere landen zijn iets strenger, want die kijken naar alle situaties zoals, ging je te hard, heb je genoeg gerust enz... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  2. mogley

    Goedemiddag iedereen

    Je bedoeld het normale adr stukgoed. Ja dat heb ik Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  3. mogley

    Goedemiddag iedereen

    Ik heb werk gelukkig dus ik kan rustig rond kijken. Dus ik wil weten of de overstap het waard is Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  4. mogley

    Goedemiddag iedereen

    Ik heb ff een vraag. Ik zit er over na te denken om mijn adr tank te gaan halen. Wat ik mij afvraag is hoeveel meer ga je extra verdienen dan een normaal salaris zonder tank. En is het de moeite. Bedankt alvast Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  5. Hallo beste aankomende internationale en nationale chauffeurs Heel erg toevallig kom ik op deze site en wil graag een paar dingen vertellen over hoe het is als internationaal chauffeur. Ik ben 34 jaar en heb na 10jaar als een internationaal een beslissing genomen om eind van deze week te stoppen. Het leven als internationaal is verschillend, want je hebt een lange rit en een korte rit. Een lange rit is iets wat je echt moet kunnen, want het enige wat je doet is 10uur maximaal rijden en misschien onderweg een paar leveringen tot je de laatste heb gelost en dan de retour lading wat overigens voor een paar bedrijven moeilijk is te krijgen in Spanje en dan mag je leeg terug. En dan heb je de korte ritten wat wel leuker is want je bent meer bezig met het lossen. Ik heb lang in UK gewerkt ( Schotland, en Ierland ) en reed veel met gekoelde trailers. Je neemt de boot of de trein in Calais en als je klaar bent ga je naar de haven pak je rust en koppel een andere trailer aan en dan ga je verder. Dus als je meer wilt verdienen dan kun je het beste naar de UK gaan. Dan heb je natuurlijk ook Duitsland wat niet zo ver weg is. Ik ben erg blij dat ik dit heb gedaan voor zo`n lange periode, ik was zo vrij als een vogel en ben bijna overal geweest. Zoals in UK, Schotland Wales, Ierland en noord Ierland, Duitsland ,Denemarken, Norwegen,Zweden (niet in de winter ),Polen, Hongarije Zwitserland, Oostenrijk, Italie, Spanje, Frankrijk, Belgie en Luxenburg. Portugal en de Oostblok landen ben ik niet geweest. Als je vragen hebt over het internationaal werk laat me het weten. Met vriendelijke groeten van een aankomende nationaal chauffeur. ‘Rij voorzichtig en onthou JIJ BENT DE CHAUFFEUR en dus ben JIJ de eind verantwoordelijke. En als je moe bent, wees niet een idioot om door te rijden, rust gewoon even uit. BETER TE LAAT DAN NOOIT AANKOMEN.’
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden